Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15821 til 15840 af 36205
-
God morgensamling? :) Nogle der har fede forslage til underholdning til morgensamling? :)
ForumindlægHej alle! Vores klasse står til at skulle lave morgensamling, her på tirsdag.. Og vi har ingen anelse om hvad man kan lave. Det skal lige siges at vi er 1g'er og er derfor allerede dømt som tabere.. SÅ er dårligt indslag til morgensamling, vil bare gøre det endnu være :) Så mit spørgesmål t... -
Talteoretisk brøk igen (TP)
ForumindlægJeg har også selv haft problemer med at åbne opgaven på fremmede computere, så til dem, der gerne vil kunne åbne PDF'en forsøger jeg igen. Grisehønen har løst opgaven i mit gamle indlæg - jeg har endnu ikke tjekket dennes løsning. Her er PDF'en igen. http://peecee.dk/upload/view/118677 ... -
STX eller HTX?
ForumindlægHej alle, Jeg har lidt af et problem. De områder jeg interresser mig for- grafik/arkitektur og klassiske sprog- hører under to vidt forskellige kategorier. Jeg brænder utroligt meget for begge dele, og interresser mig på iingen måder mindre for det ene end det andet. Jeg overvejer to studie... -
Svært ved engelsk
ForumindlægHejsa Jeg går i 1.g på STX og har rigtigt svært ved engelsk, jeg har en fin udtaling, men mange ting kan jeg ikke høre om er rigtigt eller forkert. Har i nogle ideér til hvordan jeg kan blive bedre, har en smule tabt modet. Kender i nogle hjemmesider hvor man kan træne det, synes ikke at de ... -
Rettelse af kort tysk personbeskrivelse og besvarelse af spørgsmål
ForumindlægGod aften :) Jeg har en tyskstil der skal afleveres på onsdag, og jeg vil blive glad hvis der er en der gider at rette den/kigge den igennem. -
Alt er forkert! Studieretning + klasse! HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Jeg håber virkelig I vil kunne hjælpe mig. Jeg sidder nemlig fast i et STORT dillemma. Her kommer situationen (beskrevet -->)Jeg går på et fantastisk gymnasium, som jeg er rigtig glad for. Det er stort, og er ret tæt på hvor jeg bor. Jeg går lige nu i 2.g og starter i 3.g efter ... -
Michael Strunges rolle i forhold til 80'ernes lyrik?
Forumindlægjeg er lidt blank og håber at nogen vil hjælpe mig. Jeg har DSO på 2. år på HHX, Roskilde handelsskole. DSO er en dansk historisk opgave hvor vi får fri i to dage for at skrive opgaven, til gengæld lægger rigtig meget af vores årskarakter i denne opgave. Mit råb om hjælp omhandler Strunges rolle ... -
RETTELSE
ForumindlægVietnam The Vietnam War: The Vietnam War lasted from 1965-1975. The war was among others things which governance Vietnamese should have. The communist countries China and North Korea supported the communist troops in northern Vietnam, while the United States, Australia, Thailand, and others supp... -
Musikvidenskab
Forumindlæghej. jeg sidder i de her dage og overvejer hvilke studier der er noget for mig. Her er jeg især igen blevet interreseret i musikvidenskab, men igen bliver jeg i tvivl omkring hvor vidt jeg kan klare optagelsesprøven til musikvidenskab. jeg har set inde på de forskellige universiteters hjemmesid... -
vektorer igen
Forumindlægså er den gal igen jeg har en opgave jeg ikke kan se mig ud af. jeg skriver lige teksten ind. en linje har parameterfremstillingen l=[[x][y]]=[[2][3]]+t[[5][12]],t∈R a) bestem afstanden fra l til punktet (3,7) b) bestem koordinaterne til punktet p på linken l som har den korteste afstand ti... -
HTX / STX? Help me with the decision!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s... -
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
Identitet
ForumindlægHvad er Identitet og socialisering? -
Valg af gymnasium: STX eller HTX?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en 15-årig dreng, der snart skal til at vælge gymnasium. Jeg går meget op i skolen og vil gerne læse medicin efter gymnasiet, men jeg er i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HTX. Er der nogen, der kan hjælpe mig og har erfaring med STX eller HTX? Evt. nogen der læser medici... -
Notater
ForumindlægHejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-( -
Hvordan laver man et essay!!!
ForumindlægJeg skal lave et essay om "Den rigtige beslutning" ved ikke hvordan jeg skal begynde eller tænke ... -
Stil
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en stil om 2 grundlovstaler?Er noget i tvivl om, hvilke virkemidler jeg skal bruge til en tale! -
Mundtlig mat B-niveau
ForumindlægHejsa :-)Jeg skal op i matematik mundtlig og det er tre år siden jeg var oppe i årsprøve i mat i 1.g ( er på studenterkursus nu) og kan ikke rigtigt huske hvad det hele gik ud på. Jeg ved at man trækker et emne/spørgsmål men skal man "kun" bevise formlerne inden for emnet eller skal man... -
Merkantilisme
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at skulle op i historie. En del af vores pensum handler om merkantilisme - det er ikke min stærkeste side i historie; så jeg ville høre om nogen eventuelt har nogle gode notér om dette - eller måske i korte træk kan/vil forklare hvad det går ud på? -
idræt - opvarmningsprogram
ForumindlægHey.Står og skal op i idræt om et par dage, og er nu kommet i tvivl omkring den synopsis der skal afleveres til opvarmningsprogrammet. Hvad skal den indeholde? øvelser - JA. Tid? antal gentagelser af hver øvelse? anvendte muskelgrupper og led?
