Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 15921 til 15940 af 17400
-
Hvad hvis man kun kan skrive under 15 sider i SRP?
ForumindlægHeej.. Så sidder jeg nu her på SRP's sidste døgn, og jeg har kun fået skrevet 11½ side - og jeg er TOM! Helt tom.. Kan ikke fylde mere på uden at jeg bare gentager mig selv.. Er der nogen der ved, om det bare trækker ned i karakter, eller om man dumper, hvis man har for få sider? -
For dårligt.
ForumindlægHej alle SP'er. På det seneste har jeg oprettet indlæg, i håb om at få nogle relative gode besvarelser. Men det håb finder jeg svært at holde fast i, da responsen af mine indlæg har været = med 0. Jeg syntes det er absurd, og tarveligt når man har søgt om hjælp på noget så troværdigt som stud... -
TYSKE GENIER HVOR ER I?!.... Hjælp bedes angående rettelse!
Forumindlæg1) ÜbersetzungDie Geschichte geschehen heute im Süddeutschland. Der/ Die Hauptperson ist die junge Jeannie, die aus USA kommt. Sie ist ein Au Pair Mädchen bei einer deutschen Familie, die von (??) einem Vater, Robert, einer Mutter, Charlotte, und einer kleinen Tochter besteht. Nach einer Weile (?... -
Was bedeutet das?
ForumindlægHey.. har en tysk sætning som jeg ikke helt forstår?"Ohne die monatliche Lohntüte ging, ist für mich, heute nach Jahren noch, ein Wunder geblieben, das ich nie richtig begriffen habe"uden den månedlige lønpose, er for mig, i dag efter årene nok, blevet et mirakel, som jeg ikke rigtig ka... -
vedr. Identificering af Snyd
ForumindlægHej, Jeg havde en lille diskussion med min kammerat fra klaasen vedr. SRP, SSO, DHO. Jeg undrede mig over hvorfor ialverden man ikke skulle aflevere f.eks. SRP, SSO, DHO elektronisk, da det er lettere at identificere snyd via deres program. Nu til mit spørgsmål: Hvordan kan de så identifice... -
VI ER SNART STUDENTER...........!
ForumindlægVil bare minde alle jer der snart springer ud som studenter om hvad det egentlig er vi kæmper for lige nu..... (det er ikke altid man når at tænke over det, og glæde sig over det)... Glæder mig helt sindsygt til at få den skide hue på, har i det på samme måde?????????Held og lykke fremover til al... -
HA.jur vs jura
ForumindlægJeg har i længere tid været overbevist om, at en HA.jur med cand.etellerandet overbygning var det jeg ville. Men her på det seneste er øjnene faldet på jura på uni, som et alternativt. Jeg synes at begge former lyder spænende, da jeg både intereserre mig for økonomi og jura. (kunne godt tænke mig... -
Fravær (advarsel)
ForumindlægHej... Jeg har fået et brev idag fra min rektor, om at jeg enten har for højt fravær eller manglende skriftlige arbejder. Jeg har afleveret ALT indtil videre af opgaver. Men mit fravær ligger på 7 for året og 10,7 for perioden. Er det ikke året der tæller? Jeg bliver desværre nødt til at være fr... -
Strategisk analyse af Zara Danmark
ForumindlægJeg er i den situation at jeg skal lave en strategisk og økonomisk analyse af Zara Danmark. Det er i forbindelse med min SRP, så det er jo lidt vigtigt, at jeg vælger den rigtige analyse. Jeg hev derfor min VØ bog fra første år frem, og kunne se, at det var noget af det vi lærte i afsætning. Ne... -
Differentialregning
ForumindlægOpgave 4) a) Funktionen er givet ved f(x)=x^3 og f'(x0)=75. Hvad er x0? b) Funktionen er givet ved f(x)=3*x^3. Tangentens hælding i x0 er lige med 81. Bestem x0. c) Funktionen er givet ved f(x)=1/x. Tangentens hældning i x0 er lige med 10. Bestem punkt. d) Funktionen er givet ved f(x)=e^x... -
Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?
ForumindlægHej! Er i gang med at skrive en opgave om verdenshandel, og har fået stillet spørgsmålet: Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?Er lidt på bar bund. Er der nogen der måske kan give mig sin mening omkring dette? -
HHX
ForumindlægHej, skal efter sommerferien (drukferien) på HHX, og ville gerne høre nogle forskellige erfaringer vedrørende dette. Altså i henhold til lektier, fag, og skolerne generelt. Tog HHX fordi jeg synes det lyder spændende, og praktisk også på den senere arbejdsfront.mit gennemsnit blev her i 10 kl 10... -
Lærere
ForumindlægHvis man nu er utilfreds med ens lærer, skal man så sige det tik personen? eller skal man gå ind på kontoret til ledelsen og sige man er utilfreds med den og den lærer?? -
Dansk essay- er det sådan man gør?
ForumindlægHej Jeg har svært ved at lave et essay, og så søgte jeg på google og fandt en masse sider med forklaringen. Men meget af det var forskelligt fra hinanden, men nu har jeg prøvet at lave den så godt jeg kunne. Jeg ville bare bede nogen om at læse den igennem og sige hvor meget de tror jeg ... -
størrelse
ForumindlægEt lod har et tværsnitsareal på 6,0 cm2, og er 8,0 cm højt, loddet masse er 300 g, og lodder består nederst af aluminium og øverst af bly. spørgsmålet er bestem højden af blydelen, hva gør jeg? -
Rettelse til en lille tysk tekst
ForumindlægDen er ikke særlig lang, og håber nogen vil kigge den igennem, om der evt. skulle være fejl, og vil rette dem for mig - den skal nemlig afleveres imorgen: Ich habe in meine Ferien ins Kino gewesen mit meinen Familie. Wir haben Lille Per gesehen. Es handeln um eine chinesische Familie, wie bleiben... -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
Hjælp til rettelse af en kort tekst
ForumindlægJeg har lavet denne analyse, er der en som vil hjælpe mig med at kigge den igennem? Je voudrais parler d’une peinture qui s’appelle « En bøgeskov i Maj » et traduit en français : « Un bois de hêtre en Mai» du peintre P. C. Skovgaard en 1857, Skovgaard est en peintre ... -
nogen fortælle mig hvilket retning blæser vinden? på dette kort?
Forumindlæghvilket retning blæser vinden? -
Bevis, at ligningen f(x) = 0 ikke har nogen løsninger i (0,π), og at den har præcis en løsning i (π, 2π).
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare hvordan man løser opg c) i den vedhæftede opgave? (uden hjælpemidler) Mvh.
