Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16001 til 16020 af 119569
-
Graffer og funktion i hånden
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en matematik opage, hvor jeg skal beregne a og b værdier i hånder, kan i hjælpe mig med det? -
fagsupplering, medicin
ForumindlægHej jeg braender for at laese medicin efter 3.g, og evt starte paa vinterholdet, da jeg skal have suppleret 3 fag op, nemlig matematik fra b til a, fysik fra c til b og kemi fra c til b, tror i godt jeg vil kunne naa det paa et halvt aar, dvs efter sommeren nar jeg er faerdig med 3.g, og saa begy... -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
HTX - for teknisk?
ForumindlægHej allesammen Jeg overvejer hvilket gymnasium jeg skal gå på og valget er kogt ned til to forskellige: HTX og STX. Jeg har lige været på besøg begge steder og syntes at HTX var for vildt, men jeg har en betænkelighed. HTX reklamerer konstant for hvor praktiske de er og hvor mange fysiske eksper... -
Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST... -
vektorer hjælp i et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved a= 2/3 og b= -1/2 a) bestem tallet s, således at a sb og vektor v=1/-1 er ortogonale
Forumindlægi et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved a= 2/3 og b= -1/2 a) bestem tallet s, således at a+sb og vektor v=1/-1 er ortogonale -
mat a
ForumindlægEt kar med saltvand tilføres løbende en saltopløsning, men der løber saltvand ud af karret. I en model kan udviklingen i saltmængden i karret beskrives ved en funktion S, der er løsning til differentialligningen dS/dt= 1,5 - 2/100+t * S, hvor S(t) er saltmængden i kg og tidspunktet t i ... -
Opgavesæt + forberedelsesmateriale søges til matematik skriftlig eksamen 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogen som ligger inde med opgavesættet matematik A niveau htx skriftlig eksamen 2016? -
HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ? -
Hf Matematik på c niveau august 2012
ForumindlægHf Matematik på c niveau august 2012, hvor er facit, har lavet opgaverne og vil gerne vide om jeg har gjort det rigtigt :D -
Matematik/Kemi opg. en der kan hjælpe? MATHON ??
Forumindlæg?? -
Hvad betyder at 'isolere' i matematik?
ForumindlægSkal jeg tegne en ring om selve stykket for at isolere det? Eller er det et matematisk slangsprog for et begreb? jeg er virkelig i tvivl ligenu :/ -
Matematik eksamen imorgen HASTER. Håber i svarer i dag :-)
ForumindlægHej Jeg er igang med at øve til færdighedsregningen. Håber i vil hjælpe og forklare hvordan i er kommet til svarene :-) 1) En ost vejer 240 g. Der skæres et stykke på 60 grader af osten. Stykket vejer ca. ______________g 2) Charlotte køber en computer for 8800 kr. To år efter sælger hun d... -
Gymnasiet eller Hf ?
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ? -
Hjælp til vektor opgave
ForumindlægHar problemer med disse opgaver (se bilag) Har fundet frem til at retningsvektoren er: Hvordan bestemmer jeg parameterfremstillingen her? -
Biologi vs. Mat på A niveau i gymnasiet?
ForumindlægHej alle! Jeg går i 10. kl. og skal derfor snart til at tage stilling til hvad jeg skal næste år. Jeg er sikker på at jeg vil i gymnasiet (STX), og at jeg vil have samfundsfag på A niveau. Jeg er lidt ordblind og er derfor ikke super god til sprog. Jeg overvejer lidt følgende gymnasier og studie... -
hjælp tak
Forumindlægopgaven er vehædhæftet tak på forhånd -
Studieretning
ForumindlægHej Lige nu går jeg i grundforløbet på STX, og når jeg har afsluttet vil jeg rigtig gerne læse medicin, men er stået lidt i klemme med, hvilken studieretning, jeg skal tage. Jeg står mellem Biologi A og kemi B studieretningen, og Matematik A og Kemi A studierenting, hvilken en vil passe bedst, ... -
Tysk eksamen B niveau "Die zwölf Brüder"
ForumindlægHej, jeg har trukket eventyret "Die zwölf Brüder" til tysk eksamen. Det er en 24 timers forberedelse. Jeg ville spørge, om der er nogen der eventuelt har skrevet et resume af eventyret, da det ville hjælpe mig ENORMT meget!! -
Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C
ForumindlægHvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [:
