Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 16021 til 16040 af 61668
-
Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!!!!
ForumindlægSpørgsmålet er oploadet og jeg håber på jeres respons! på forhånd tak -
Matematik lignings problemmer. Hjææælp!
Forumindlæghej, kan nogle hjælpe? har vedhæftet filen. har ingen ideer om hvordan jeg løser den. -
Hjælp med at forstå matematik mellemregning
ForumindlægSætning g''(x) = -k2 * g(x) g(0) = g'(0) = 0 => g(x) = 0 Bevis snedig defineres en h 1. h(x) = k2 * g(x)2 + g'(x)2 2. h(x) = k2 * g(x) * g(x) + g'(x) * g'(x) 3. h'(x) = k2 * 2 * g(x) * g'(x) + 2 * g(x) * g''(x) 4. ... -
Matematik hjælp til min opgave det haster :)
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med min opgave har brugt flere timer på at løse opgave 3,3 og 3,4 man kan ikke finde ud af det? Nogen der ved hvordan man løser den og hvad svaret er :) ? Klik på den vedhæftede fil så kan du se opgaven -
Hjælp til matematik opgave- svær en
ForumindlægHej har brug for hjæp til den vedhæftede opgave tak påforhånd -
Matematik B niveau
ForumindlægOpgave 10 En cirkel har centrum i ??(−3,1) og radius ?? = 10. (5 point) a) Opskriv cirklens ligning og tegn cirklen i et koordinatsystem. Et punkt ??(5,7) ligger på cirklen. (10 point) b) Bestem en ligning for tangenten til cirklen i punktet ??. Har brug for hjælp til at regnne denne opg... -
Matematik B kursus Nykøbing Mors
ForumindlægJeg har lige afsluttet min HHX og holder nu sabbatår, og jeg har de fag, jeg skal bruge til at læse videre på mit næste studie (medialogi i Aalborg), men jeg følger mig ikke sikker i matematik B og bestod kun med et gennemsnit på 4, selvom der på studiet er stort fokus på matematik, hvor kravet e... -
engelsk eksamen: disposition
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvordan en disposition egentlig skal se ud og hvad den skal indeholde... er det nogen hjemmesider eller links jeg kan gå ind på? -
HJÆLP! Fysik/kemi-eksamen på tirsdag!
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi på FSA på tirsdag. Har lige en række spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med: 1. Hvordan leder ioner strøm? 2. Beskrivelse af, hvordan man opstiller et forsøg med elektrolyse af saltsyre (HCl) 3. Hvorfor henfalder en atomkerne, hvis der er for mange/få neutrone... -
Varmelære - 24 timers eksamen
ForumindlægHej, Jeg har været så heldig at trække et emne hvor jeg mere eller mindre har været mentalt fraværende..^^ Spørgsmålet lyder: Varmelære - Du skal give en mundtlig præsentation af varmelæren, herunder skal du komme ind på eksperimentet "Specifik varmekapacitet for messing" Stikord til ... -
Akut hjælp! - Eksamen Bio C
ForumindlægJeg har 4 3ll34 5 figuer som jeg fatter hat af en der kan hjælpe mig med at forklare hvad der sker på figuerne? -
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
Eksamen 2010- notater og konklusion?
Forumindlæghej folkens! Jeg har skrevet min studentereksamen i Matemaik den 1.6.og har fuldstændig glemt at skrive beskrivelser til opgaverne eller en afsluttende konklusion. Vi har aldrig lavet det i min skole og jeg er lidt bange for at miste vigtige punkte.. hvor meget vigtigt er det ?? Hilsen :) -
eksamen - spørgsmål til lovgivninger om indvandrere?
ForumindlægHvilke stramninger har der været mht. indvandrere på det seneste? Hvilke partier er for og hvilke er imod? -
Skriftlig dansk eksamen 24-05-13
ForumindlægHej. Jeg var oppe til skriftlig dansk enksamen den anden dag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh -
X^2 test. Eksam
ForumindlægHej, Jeg har svært at forstå X^2-test. Jeg har lavet en rapport om X^2-test men har så svært at forstå hvad er forkert eller hvad er rigtig med rapporten. Kan nogen læse min rapport og kommentere hvis den er forkert, hvis der er noget som passer eller hvis den er rigtig. Har ESAM OM TO DA... -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Tysk eksamen - brug for en troldmand!
ForumindlægHejsa! Nu er den tid kommet hvor jeg sidder og sveder over den tyskeksamen jeg skal til i morgen tidlig. Jeg har valgt den nemme løsning for mig; skrive det hele ned og lære det hele udenad. Dog har jeg lige brug for en troldmand som kan finde ud af det her fordømte sprog. Jeg sætter stor pris på... -
Syg-eksamen og samme spørgsmål?
ForumindlægHej jeg skal op til 3 eksamener i starten af juni, og jeg kan ikke nå at forberede mig til dem allesammen, jeg overvejer at melde mig syg til en af dem, nemlig kemi B mund. Vi har fået udleveret spørgsmålene, hvis jeg melder mig syg, får jeg så samme spørgsmål til aug/sep til sygeksamen, eller få... -
Prøveoplæg dansk eksamen
ForumindlægHej Kender I nogen gode steder, hvor man kan finde prøveoplæg til sin danskeksamen? Jeg har trukket "sagprosa om identitet", men jeg synes ikke jeg kan finde så meget godt. Har være inde og kigge på Gyldendal.
