Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16081 til 16100 af 52987
-
MEGA STRESSET!!!
ForumindlægHEj, jeg har lige fået at vi skal op i geografi og tysk som udtræksfag!!!Men jeg er mega stresset/forvirret, for ved intet om hvordan jeg skal forberede mig..vil være mega dejligt hvis nogen vil hjælpe mig lidt på vej...(Behøves ikke kun at være i tysk-Geografi, men også de andre obligatoriske fa... -
Stamfunktionen til f bestemmes
ForumindlægJeg har aldrig kunne finde ud af at bestemme en stamfunktion ud fra følgende: Funktion f er bestemt ved: f(x) = 3x^3 - 24x^2 + 48x A) stamfunktionen til f, hvis graf går gennem punktet P(4,60) bestemmes: Jeg ander ikke hvad jeg skal gøre, og der kommer helt sikkert en ligende opgave til min ek... -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
SRO
ForumindlægJeg skal analysere novellen "Dreaming in Cuban" af Christina García med fokus på miljø og personkarakteristik, Er der nogle som har nogle gode noter ? -
Skal jeg klage over min karakter i SRP?
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige netop modtaget min karakter for min længe ventede SRP. Grunden til at jeg skriver er, at jeg er ked af min karakter og bange for mit gennemsnit. Karakteren lyder på 02 hvilket ikke er hvad jeg forventede. jeg har vedhæftede min SRP, så folk der eventuelt har løst ka... -
Mississipi Burning mm. - hjælp!
ForumindlægHej (: på torsdag skal jeg op i FSA mundtlig engelsk, og skal lige bruge jeres hjælp. vigtigst af det hele: Jeg har set filmen "mississipi burning" men jeg forstår ikke sammenhængen af den, og den er blevet opgivet i vores pensum under kategorien "Racism" så ville høre om ... -
Forum-oversigt
ForumindlægNår jeg ser på min forum-oversigt er min "indlæg jeg deltager i" og min "mine oprettede indlæg" identiske. De viser begge de indlæg jeg har oprettet, og jeg kan derfor ikke følge med i mine besvarelser. Er dette et generelt problem, eller er det bare hos mig? -
Plizzz hjæp
ForumindlægHar problemer med en aflvering som jeg vedhæfter her inde det er opgave 4 -
Bliv bedre til engelsk
ForumindlægHej! Jeg skal op til 9. klasses afgangseksamen i mundtligt engelsk her d. 7 juni ;) Jeg vil rigtig gerne få en god og flot karakter? Har I nogle gode råd? Og hvordan kan jeg blive bedre til at tale engelsk og få et større ordforråd? :) -
Reklameanalyse for JBS
ForumindlægJeg skal lave en reklameanalyse for JBS. I opgaven skal jeg blandt andet lave en indholdsanalyse af reklamen med opbygningen. Jeg ved ikke, hvordan man laver sådan en, når det er en film reklame. Kunne være dejligt, hvis der var nogen der havde en skabelon eller noget ligende - eller bare lidt h... -
Odontologi/Tandlæge - Studie
ForumindlægHej derude :-) Jeg ville høre, hvordan det er at læse odontologi og hvor meget tid skal man ligge af hver dag til studiet? Endvidere ville jeg høre, hvordan man kan blive tandlæge med egen klinik. Og hvad er gennemsnitslønnen for private tandlæger. :) :) :) -
Nogle efaringer med sankt knuds gymnasie eller tornbjerg`?
ForumindlægEr i mellem to gymnasier og ville bare vide om i havde nogle efaringer om sankt knuds gymnasie og tornbjerg gym. -
Hvordan får jeg en graf til at starte ved 0 i Excel?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at lære nolge ting i Escel og har problemer med at få en graf til at starte i 0 på både y og x aksen. Jeg ved ikke om det er nødvændigt, men jeg kunne godt tænke mig at lære det. Jeg har uploadet en fil med en graf, så det er nemmere for jer at forså hvad jeg ... -
Memoir - uden chapter
ForumindlægJeg er på udkig efter en måde at få afsnit, ToC og andet til at starte med section som 1.0 frem for chapter. Det skal altså laves sådan, at det ligner article-klassen men hvor fordelene ved memoir stadig er tilgængelige. Jeg har kigget lidt i manualer rundt omkring, men jeg kan kun finde løsninge... -
HJÆÆÆÆÆLP- MASSEFYLDE
ForumindlægHej alle :) Nu er det sådan, at jeg har brug for hjælp. Jeg skal aflevere en opgave i fysik, og det fag interesserer mig slet ikke, så ved ikke hvordan man gør diverse ting. Jeg vil rigtig gerne, hvis en kan forklare mig disse opgaver.. Tak på forhånd!:) - 1. Massefylde for bly er 11,34 cm3 a.... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej. Jeg går i 1g på STX og har matematik på A niveau, og jeg har fået en opgave for. Jeg må ærligt indrømme, at jeg overhovedet ikke aner hvordan man laver den. Det kan enten være fordi jeg ikke har fulgt godt nok med i matematik i skolen eller jeg bare ikke har lært det. Ville der være en venli... -
Word HJÆLP!!!
ForumindlægMit word/wordmat fejler noget. Når jeg bl.a. laver kvadratrod, brøkstreg og opløfter et tal dukker der et spørgsmålstegn op. Se billede. Nogen som ved hvordan jeg får det til at fungere? -
Bevægelsesmængde
ForumindlægHej derude :) Jeg har fået lidt problemer med en opgave, jeg har løst a og b, så det er c, der giver mig problemer. Opgaven er: En tennisspiller sender en serv med hastigheden 50 m/s mod dig. Massen af tennisbolden er 57 g. a) hvor stor en bevægelsesmængdeændring skal du give den for at returne... -
Konflikten i Harry Potter?
ForumindlægJeg har lavet en analyse af Harry Potter og De Vises Sten men har svært ved at finde Konflikten og Point of no Return. Jeg ved godt hvad begge dele er, men er bange for at placere dem forkert. Hvad er jeres bud på hvor konflikt og Point of No Return ligger handlingsmæssigt i Harry Potter nr.1? -
smartphone valg!!
ForumindlægMin mobil er gået i stykker, overvejer at købe en HTC - smartphone .. er der nogen der har noget erfaring med en HTC, og hvad synes I om mærket. - hvad synes I om HTC- HD mini el. HTC Desire HD? Tak på forhånd :) :)
