Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16201 til 16220 af 19042
-
Træt, træt, træt!
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg går i 9'ende klasse, og jeg er egentlig overordnet set glad nok for skolen. Jeg ligger meget middelmådigt fagligt, men jeg får gode karakterer i f.eks standpunkt. Lige for tiden har jeg dog enormt svært ved at finde motivationen til noget som helst, og jeg er TRÆT ... -
24t: Europæisk middelalder og korstog
ForumindlægHej, Jeg har trukket en tekstsamling inden for emnet "Europæisk middelalder og korstog". Hvis der er andre der forbereder eksamen inden for nogenlunde samme emne kan vi jo bruge denne tråd til idéer og inspiration. -
Traditioner ved skolestart
ForumindlægSnart er det første skoledag og en hel folk nye 1.g'ere eller putter, som de "små" bliver kaldt mange steder, skal have deres første møde med den fagre nye verden. Hvilke traditioner har I på jeres uddannelsessted for at byde de nye velkommen? -
Skak
Forumindlæg???????? ???????? ? ??? ???? ???????? Okay bare glem det :p ville bare have lidt sjov med tekst editoren. -
Valgret til 16-årige ?
ForumindlægSkal de unge 16-17 årige have valgret ? -
ph.d
ForumindlægHvad kræver det for at kunne få en ph.d Jeg er godt klar over, det kræver at man skal have en kandidat. Men hvad med karaktere? Hvilke gælder? Er der andre krav? osv osv. -
Beskæftigelse for jurister og cand.ling.merc.'er
ForumindlægHej Da jeg lige nu mht. valg af videregående uddannelse til næste år svinger mellem jura og interkulturel markedskommunikation, som jeg godt ved er to ret forskellige uddannelser, vil jeg gerne vide hvilken uddannelse, der giver de bedste jobmuligheder. Umiddelbart vil jeg selv mene, at det... -
Venstre's Samarbejdspartier og grundværdier
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om Venstre, og jeg har haft utrolig svært ved at finde ud af to ting: 1. Hvilke partier samarbejder Venstre med? 2. Hvad er Ventre's grundværdier? Jeg håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd. -
Globaliseringen på velfærden?
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO og valgt at skrive et afsnit om Globaliseringen på velfærden. Er der en som vil læse det igennem jeg har skrevet, om der skal mere med. Jeg er lidt bange for at skrive mere, for det ikke skal ende ud i en gang gentagelse af det jeg har skrevet, men det kan nogen gang... -
404error og andre - min fys.rapport gik i vasken
ForumindlægSe først her, for at forstå hvilken rapport, der er tale om:https://www.studieportalen.dk/forum/viewtopic.php?t=72032Ja, jeg fik 7 for rapporten af flg. grunde:1) Irrelevant teoriafsnit.2) Problemer med teoriafsnittet (spørgsmålene er det, som jeg ikke har redegjrot for overbevisende nok åbenbart... -
Retningslinje - brug af hjælpemidler
ForumindlægTil LEDELSE Ledelsen Ansvarsområder: Flemming Steen Jensen FS Rektor [email protected] 27775001 Overordnet personaleledelse, MUS, GRUS Ledelsesrepræsentant hf Arbejdstids- og lønaftaler Skoleudvikling (med AE) Kvalitetsudvikling Intern og ekstern kommunikation Timefagfordeling (med LT, LC) Arbej... -
Oversættelse til dansk
ForumindlægHvis der er nogen der vil, må de MEGET gerne oversætte denne tekst til dansk.\nSkal bruge det i min SSO..\nThe Strange Case of Mr. Jekyll and Hyde is a book based on Robert Louis Stevenson's own experiences, especially with middle-age men in Edinburgh and London (this, therefore, is one of th... -
Elektrokemi Jern(II)->JERN(III)?
Forumindlægjeg er igang med at skrive sso i kemi med fokus på 3d metalovergangskomplekser.jeg har foretgaet et forsøg hvor jeg via elktrosynthese har ønsket at fremstille kaliumtris(oxalato)ferrat(III)trihydratK3Fe(C2O4)3*2H2O jeg har bare desværre ikke lært særlig eget om elektrokemi. men jeg prøver at læs... -
Rettelse af et engelsk tekststykke om det britiske imperium
ForumindlægHej!Jeg ville høre om, der lige var nogle som ville hjælpe mig med at kigge dette tekststykke efter. Om der er nogle fejl? er det forståligt? mangler der noget? osv. Det er et udsnit fra min SSO om det britiske imperium i engelsk. På forhånd Tak for hjælpen!According to Lenin’s theory, imperialis... -
Rule Britannia - James Thomson
ForumindlægHej allesammen! Har læst digtet "rule britannia" af James Thomson som jeg skal bruge i en sso i Engelsk. Men ville gerne høre jeres bud på en kort tolkning/analyse. Håber at høre fra jer! When Britain first, at heaven's command,Arose from out the azure main;This was the charter of t... -
Rule britannia af James Thomson
ForumindlægHej allesammen! Har læst digtet "rule britannia" af James Thomson som jeg skal bruge i en sso i Engelsk. Men ville gerne høre jeres bud på en kort tolkning/analyse. Håber at høre fra jer! When Britain first, at heaven's command, Arose from out the azure main; This was the charter of... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Mat-tutor Svendborg. Kender du nogen ?
ForumindlægHej folkens. Jeg søger en som kan hjælpe mig med et matematik-brush-up for 100 kr/time. Jeg tager en hel HF via fjernundervisning, hvilket jeg snart er færdig med. Hvis alt går vel, hvilket det gør, så starter jeg på økonomistudiet (Oecon) til sommer, og som bekendt er det et af de mere matemat... -
Hjælp til mindre oversættelse / rettes
ForumindlægHej studieportal. Sidder her med en SSO jeg skal aflevere om et par dage, og skal skrive et engelsk resume. Håber i vil hjælpe med at rette de fejl jeg har lavet, da det efterhånden er et par år siden jeg afsluttede engelsk på b niveau. This study examines the body ideals’s changes thro... -
Rettelse af stil
ForumindlægNogen som gider rette hele eller bare dele af dette? Die Geschichte spielt im Nazi-Deutchland. Im Nazi-Deutchland hatte man nicht Reden-, Presse-, und Versammlungsfreiheit. Wenn man etwas gegen das Regime sagte wird man in KZ-lager oder Gefängnis anbringen. Die Geschichte Die Orhfeigen handel...
