Søgning på: sso historie. Resultater: 16201 til 16220 af 17233
-
Kort tekst, hjælp tak. (:
ForumindlægHej. Vil du kigge på dette, og rette eventuelle fejl, tak? :) Be + Passiv: Verdens ældste tegneserie findes i byen Bayeux i Normandiet. Den er udstillet i et imponerende museum, hvor hele historien bliver fortalt ved hjælp af lysshow, film og plancher før man bliver sluppet ind i den sal, hvor s... -
Oversættelse
Forumindlæg1. Jeg sidder i toget. 2. Han svarer på spørgsmålet. 3. Günther Grass har skrevet en bog om kærlighed. 4. De havde intet tag over hovedet. 5. I denne bog fortæller forfatteren sin historie. 6. Frau Schmidt kunne ikke deltage i konferencen. 7. På denne måde kan vi løse opgaven. 8. Han sti... -
Opgaveløsning i babylonsk matematik
ForumindlægHey alle sammen! Well well, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse opgaven, i min problemformulering? - Jeg er ret lost i denne opgave!!! Via eksempler skal du redegøre for, hvorledes babylonierne arbejdede med de forskellige regningsarter og om de var i stand til at finde rødder i polynomi... -
Google og afsætningsteorier
ForumindlægJeg skal i næste måned begynde på en større og betydelig selvstændig opgave. Jeg har valgt at skrive om Google i fagene IT og Afsætning. Opgaven skulle blive. ca. 5000 ord tilsamens. Endnu har jeg ikke fult besluttet mig om hvordan jeg vil skrive opgaven og hvad der skal være i focus. Jeg tænkte ... -
HJÆÆLP
ForumindlægEngelsk har aldrig været min stærke siden :( , nogen som vil hjælpe mig med at oversætte følgene sætninger: Vi starter ikke timen, før alle er kommet Har nogen set min cykel Da vi kom, var festen allerede begyndt Før jeg fik hr. olson, havde jeg haft tre andre kørelærere Er i begyndt at spille i... -
hjælpe med abstract?
ForumindlægHej. Er der nogen som godt kan hjælpe mig med at oversætte min abstract fra dansk til engelsk? Jeg skrevet det ned på dansk først og har også selv prøvet at oversætte det til engelsk, men jeg er så dårlig til at formulere sætninger på engelsk. På forhånd tak. Formålet med denne opgave er at g... -
oversættelse..
ForumindlægHey. Er der nogen som kan hjælpe mig med at oversætte min abstract? Har lidt svært ved engelsk.. men har dog selv prøvet at oversætte det. Den lyder således på dansk: Formålet med denne opgave er at give læseren et indblik i den ægyptiske matematik – hovedsagelig hvad ægypterne benyttede matem... -
Er dette et abstract?
ForumindlægHej Skriver som så mange andre SRP. Har skrevet min opgave "Manhattan projektet", om udviklingen af atombomben - Fysik hovedfag, Historie sup. Har svært ved at forstå hvordan det engelske resumé skal skrives. Har prøvet at skrive et på dansk: "Denne opgave undersøger, hvordan den... -
Er dette et Abstrakt (skrevet på dansk)
ForumindlægDenne rapport går ud på at redegøre for koffein, samt de andre sekundære indholdsstoffer i kaffe for at finde ud af hvilke fysiologiske virkninger disse stoffer har på den menneskelige krop. Samtidig analyseres kaffens historie i Danmark igennem opgaven med vægten specielt lagt på hvornår man be... -
er den blevet bedre?
Forumindlæg_ jeg har skrevet min historie om rigtig mange gang og er ved at bilve sindsyg så er der nogle der kan rette lidt i den nu?? It was the 29th of November, the night before the 30th of November, 1990 . That night was not funny for anyone. It was the meanings at I should flew to Hawaii, but crashed... -
Please hjælp.. kort stil.
ForumindlægVille virkelig sætte pris på hvis nogen gad rette den .. PLEASE PLEASE (: Robert! La vie de tous les jours de Robert est plein d’activités. Il va au lycee, il se rencontre avec ses amis. Il habite á Grenoble. Maintenant vous allez écouter une petite historie de la vie de Robert. Le réveil ... -
Hjælp til en kort tysk oversættelse.
ForumindlægHar i mulighed for at rette en oversættelse? Efter genforeningen i 1990 føler østtyskerne i dag, at deres historie langsomt forsvinder. Derfor udgiver mange tyskere i disse år deres erindringer. De fortæller nu om de oplevelser og erfaringer, som har præget deres liv, og som de aldrig kan gle... -
De ufuldstændige udsagnsord
ForumindlægHey, nogen der gider rette de her sætninger: He could not come yesterday. We may not visit him Peter cannot read. You may gladly read this book You must see that film We might been there at 8 o’clock He could not see me Could he see the others? We cannot come tomorrow You must not see that film... -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil tjekke denne oversættelse? Dansk: vad Raymond Carver har at sige om digte “Jeg kan godt lide, når poesi er fortællende,” skriver Raymond Carver i sit essay” Om Bobber og andre digte” fra 1984. “Et digt behøver ikke at fortælle en historie, som har en indledning, en ... -
24 TIMERS EKSAMEN: RENÆSSANCEN !!!!! HASTER
ForumindlægJeg søger virkelig hjælp, da jeg lige har trukket min 24 timers eksamen i historie. Jeg har trukket perioden "Renæssancen - når mennesket kommer i centrum" og er på helt bar bund. Jeg har fået 6 forskellige bilag, hvor det første omhandler middelalderens mennesketype kontra renæssance... -
Hjælp til citater
ForumindlægJeg har skal udfylde et skema i historie med 10 citater, som kommer fra et af de forskellige personer skrevet herunder; "Leviathan" 1651 af Hobbes Bossuet; "Statsforhold uddrag af selve ordne i den hellige skrift, 1709" Locke. "De naturlige rettigheder 1690" . ... -
Kort digt
ForumindlægBonjour! Er der nogle der ville se på dette digt og hjælpe mig med hvad det betyder på både på dansk og fransk? Jeg har selv noget jeg har fundet frem til. Håber De ville rette på mig. :) På forhånd tak. "C'est l'histoire d'un mec qui tombe d'un immeuble de cinquante étag... -
Ægyptisk Matematik
ForumindlægHej alle Det er nu tid til at skrive SRP. Jeg er lidt nervøs for hvordan jeg skal planlægge min dag og hvad jeg skal gøre i skriveperioden. Jeg vil blive virkelig glad, hvis hjælpsomme sjæle vil give fives og hjælpe mig med at komme igennem dette projekt. Jeg skriver i fagene matemati... -
problem formulering i tvivl?
ForumindlægMine fag er Eng hvilket jeg har på A-niveau og Biologi hvilket jeg havde på c-niveau i 1g. Opbygningen af min opgave har jeg forestillet mig nedenfor. Venligst kommenter om det lyder som noget der holder vand, eller om der skal laves om!? "En opridsning af genetikkens historie, der udmunde... -
Det arabisk forår
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen, og jeg har trukket "Det arabisk forår" En af mine kilder er det her billeder, hvor der står "oversættelse af tekst for neden: " jo tykkere streg jo mere konflikt i mellem civilisationerne" http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da&...
