Søgning på: tysk disposition. Resultater: 16301 til 16320 af 18462
-
Oversættelse
ForumindlægHejsa :)\nSidder lige og laver en oversættelse, hvori der er nogle sætninger, som er lidt kringlede. I får den lige: \n\nDenne gang ankom sigøjnerne sent til vores lille by. Det var allerede efter pinse. Alle i byen havde håbet på, at de havde valgt et andet sted for sommeren. Men på den sidste t... -
Homonymer
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20607 Nogle Experter som kan hjælpe! -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
rettelse af stil ca. 400 ord
ForumindlægJeg ville blive meget gald hvis der var en der lige ville påpege de værste fejl i denne stil.på forhånd tak..Was machen wir jetzt?Doris Dörrie hat den Roman >Was machen wir jetzt? 1)Franka ist 16 Jahre alt und sie ist schwanger. Sie erzählt es zu ihren Eltern, aber Sie werden nicht froh. Denno... -
Rettelse af opgaver
ForumindlægHej,Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:Indsæt den rigtige præteriumform af verberne.1) (laufen) Er LÄUFT immer 1200 m.2) (finden) Wir FANDEN den Geldbeutel wieder.3) (frieren) Es FRIERET heute Nacht.4) (sprechen) Marion und Wolfgang SPRECHEN lange über ihre Probleme.5) (sehe... -
rigitgt
ForumindlægEr dette korrekt.. lad vær med at rette den, men fortæl blot hvor fejlen består.Ich will gern erzählen von sportsskandalen, welches damit der sport themen gehören. -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
Rettelse (84 ord)
ForumindlægHey der ude. Har en meget kort tekst som jeg gerne ville have rettet hvis der var nogle søde mennesker der ude, som havde lyst til det ;-) Vi skulle skrive et kort brev fra et ferie sted.. På forhånd tak :-) Teksten Lieber Vater. Mutter und ich geniessen unserem Urlaub in die Türk... -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
en eller et
ForumindlægHej alle sammen, da jeg efter sommerferien skal starte i 9 klasse, er jeg blevet bevidst om at jeg virkelig må forbedre min dansk. Jeg er en dreng, der er født her i Danmark, under danske forehold og er utrolig godt integreret, ja jeg ser mig faktisk som en ægte dansker, men da jeg også er tyrker... -
biologi spøgesmål
ForumindlægDen engelske naturhistoriker Charles Darwin konklu- derede udfra sine studier af dyr og planter, at den der havde størst chance for at overleve, var "The survival of the fittest". Hvad betyder det udtryk? 1.Der udryddes dyrearter hver dag 2.Dyr har ikke en chance i nye omgivelser... -
flaskehalse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=3287a) At der ikke bliver mange arbejdsløse i fremtiden.Fald :Byggefag Metalarbejdere Øvrige a-kasserinkl. Kristelige 3F Tekniske funkt. m.v. Handels- og kontorfunktionærer Akademikere Offentligt ansatte b) Møbelpolstrere Industrielektrikere Svejsere Elektrofagteknikere Olie ... -
Hjælp til oversættelse - Der Absturz
ForumindlægHey! Jeg ville bare høre om der er nogle, som har lavet en tyskoversættelse, der hedder Der Absturz, som kan være behjælpelige, da jeg selv har ret store problemer med den. -
Hjælp til rettelse af kort oversættelse :)
Forumindlæghar en kort tekst, som jeg meget gerne vil ha hjælp til at rette. Nach der Begegnung mit Chruschtschow 1961 in Wien stand Kennedy vor der deprimierenden Perspektive, dass die Entscheidung über Krieg oder Frieden vielleicht bei Walter Ulbricht liegen wurde, dem leitenden Mann der DDR. Als die K... -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
spørgsmål om økonomi
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare dise spørgsmål? 1 Hvad er forskellen på erhvervsøkonomi og nationaløkonomi? 2 Hvorfor er begrebet nationaløkonomi ikke længere helt dækkende? 3 Hvad vil det sige at ”kapitalbevægelserne er blevet frie”? 4 Hvordan vil de frie kapitalb... -
Karakter
ForumindlægHvad vil i give denne i karakter? -
Engelsk og Europæiske studier AU
ForumindlægHejsa :) Er der nogle herinde som læser engelsk og europæiske studier på Århus Uni? Det kunne være ret fedt at hører om hvordan studiet er, hvordan det står til med jobmuligheder, hvilket kandidat man kan vælge, og selvfølgelig hvordan studiemiljøet er! Jeg er nemlig MEGET interesseret i ...
