Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16321 til 16340 af 18958
-
Beskriv dig selv!
ForumindlægBeskriv dig selv med 3 ord! jeg vil især gerne se de hårde drenge denne gang, men helst ALLE! mathon, peter lind, Jerslev, Erik morsing and so on... -
Er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx. HJÆLP.
ForumindlægHej allesammen, jeg er lige nu igang med at sende min ansøgning til mit gymnasie, men er stadig i tvivl om hvad jeg vil. Jeg er god til alle fag, men er nok bedst til matematik. Jeg er mega usikker på hvad jeg skal vælge, men har en ide om at jeg vil være enten datalog eller ingeniør. -
Digt analyse please hjælp!!!
ForumindlægHej hvis du kan hjælpe, må du meget gerne, er ved at tude over det her. (BTW ER OVERSKRIFTEN "SELEKTION") For det første synes jeg ikke rigtig der er nogle rim ikke andet end i 1 strofe som er bogstavrim? For det andet er jeg i tvivl om kompositionen, skal det være cirkel, fordi det v... -
SRP - HJÆLP SØGES.
ForumindlægHejsa. Jeg er en 3.ger, som lige er blevet færdig med min SRP og kunne rigtig godt tænke mig at få en som har kendskab til psykologi og omsorgssvigt til at kigge på min opgave og evt. tjekke om jeg har besvaret min problemformulering. Min opgave handler som sagt omsorgssvigt, og tager udgangspun... -
"Hvad udad tabes, skal indad vendes"
ForumindlægHej alle Jeg ville bare spørge om der var nogen der kunne forklare hvad "Hvad udad tabes, skal indad vendes" betyder?? Tak på forhånd. -
Eksempler på Fascismen idag?
ForumindlægEksempler på Fascismen idag? Hejsa, Skriver opg; Har vi nogle eks. på fascisme idag? Helt også vis i har et link. Jeg har skrevet om fodbold spilleren fra Lazio som heiler til fansene osv. men har brug for flere eksempler? -
hjælp til rettelse af en lille tekst.
ForumindlægWenn ich in die richtige Perspektive für mich selbst setzen muss, so scheint ausserhalb meiner Erfahrung und den Informationen, die ich haben die Ausländer in Deutschland, so gibt es einen leichten Unterschied in der Behandlung, aber nicht gross, erhalten Sie besser behandelt als Ausländer in Dän... -
Man binder os på mund og hånd (outlandish)
Forumindlægjeg skal skrive en anmodning til sangen 'man binder os på mund og hånd' af outlandish er der nogen der kender genretrækkende? eller overhovdet gider at fortælle mig hvad genretræk generalt betyder, for kan ikke huske hvad det betyder. håber at der er nogen der vil hjælpe! meget hurtigt ta... -
Hjælp til eksamen mundtlig 9. klasse
ForumindlægHey people Skal til religions eksamen på torsdag. Er meget nervøs og vil gerne skaffe en god karakter hjem. Er der evt. nogen der har nogle gode udtryk og andre gode ting der kan bruges og gives gode point. Jeg har også lidt problemer med noget i mit pensum (bjergprædiken, kristendommen, Islam, ... -
Forstår ikke helt, hvad hun skriver, kan i forklare? :)
ForumindlægCitat fra min uuo. Jo, jeg forstår godt dit spørgsmål. som hovedregel er det de samme adgangs/optagelseskrav til alle de gymnasiale uddannelser, der er dog en række muligheder for dispensation i forhold til HF, håber at der giver mening, ellers så er jeg på skolen igen på onsdag. Kan i forklar... -
analysering
ForumindlægEr det korrekt analyseret? Die Liebe ist ein wildes Tier Subjekt / grundled = Die Liebe Verbal / udsagnsled = ist Adjektiv = ein wildes Tier Sie atmet dich, Subjekt / grundled = Sie Verbal / udsagnsled = atmet Direkte objekt = dich sie sucht nach dir Subjekt / grundled = Sie Ver... -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Do you had?
ForumindlægKan man sige ovenstående sætning på engelsk, eller er det bedre at sige: did you have ? - Jeg ved iøvrigt godt at man kan sige det bagerste. -
Den syvende himmel
ForumindlægHej alle sammen Sidder her med denne engelsk opgave om kærlighed Men hvordan siger man den syvende himmel på engelsk - When you’re falling in love, are you floating on a pink sky, and you are in the ......... På forhånd tak :) -
Giver denne sætning mening ?
ForumindlægDet var fredag, jeg var i godt humør. Dagen før havde jeg nemlig fået en god nattesøvn. Kan jeg oversætte den sidste del med dette: Das Tag vorher, hatte ich nämlich einen guten Nachtschlaf gekreigt. Giver det mening ? -
Jøde
ForumindlægHvornår var man hel-, halv- og kvartjøde. Nogle der ved det -
Hvad er det vigtigeste?
ForumindlægHej, er der nogle emner i historie som er vigtige at vide, hvilke emner kommer tit i 9.klasses eksamer synes i? Dem jeg ved er 1.verdenskrig, 2.verdenskrig, og den kolde krig. Er der flere vigtige emner? -
1. verdenskrig
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål ang. 1 verdenskrig, nogen der kan hjælpe med at svare på dem? Hvordan kunne Europa godkende en verdenskrig på baggrund af to landes uenigheder? Hvorfor ville de forskellige lande endnu engang rode sig ud i en verdenskrig efter forædelige konsekvenser den medbragte? -
KRYPTOLOGI UNDER 2. VERDENSKRIG
ForumindlægHej alle, Jeg søger inspiration til problemformulering til min kommende SRP-opgave. Hvad jeg har kunne finde frem til ind til videre, er at problemformuleringerne oftest er noget lignende: Hvad betød enigmakoderne for slagenes gang under 2. verdenskrig, osv..... Jeg søger derimod noget der e... -
Do-omskrivning
ForumindlægJeg skal aflevere engelsk grammatik om do-omskrivninger .. og efter at have læst en masse forklaringer her på siden, forstår jeg det stadig ikke :s .. Er der nogen der tør begive sig ud i at prøve at forklare mig det? På forhånd tak!
