Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 16421 til 16440 af 111527
-
Different
ForumindlægJeg søger hjælp til følgende opgave: En parabel har ligningen y=0,5x^2-0,5x-3 og en ret linje har ligningen y=1,5x+b Bestem den værdi af b, hvor parablen og linjen har netop ét fælles punkt. -
sinusrelationer
Forumindlæghej derude.. har lige et lille spørgsmål, vedrørende sinusrelationerne. altså vi kender relationen: (b)/(sin(B)) = (c)/(sin(C)) men, når man isolerer b, hvad får man så ? får man: sin^-1 (c/sin(C)) * B eller ? på forhånd taaak ..:D -
Andengrads og cos
ForumindlægHej. Nogen der ved hvornår man bruge cos og andengradsligning sammen når man skal beregne sider/vinkler? På forhånd tak. -
høj-niveau hjælp til forskellige sætninger
ForumindlægHejsa (: Jeg er igang med en engelsk stil og har hertil brug for en del hjælp til det sproglige. Med - foran er min nuværende sætning Med * foran er hvad jeg mener på dansk Med < foran er mit 'problem' Her er mine sætninger: 1) - ...afterwards wash my brain out – making me one of ... -
nogle der kan hjælpe med opg 2 ?? og tre??
ForumindlægEn ballonskipper på en varmluftsballon medtager en dag både højdemåler og trykmåler på sin tur. I højderne 1,5 km og 4,0 km noterer han trykkene 839 hektopascal og 601 hektopascal. Lufttrykket antages at aftage eksponentielt med højden. Forklar hvad konstanterne i regneforskriften fortæller om t... -
24 eller 3 timers eksamen
ForumindlægPå STX er der to mulige prøveformer i historie. En prøve med 24 timers forberedelse, hvor man altså tager hjem med sin tekst om må bruge alle tænkelige hjælpemidler. Der er også en prøve med 3 timers forberedelse, hvor man må bruge alt, men ikke må kommunikere med omverdenen. Begge typer af ek... -
Henfald m.v
ForumindlægHey!Håber nogen vil hjælpe mig med denne opgave ( http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=6048 ) A'eren har jeg lavet, men jeg har lidt svært ved at lave b og c :\\ -
News article
ForumindlægHej, er der nogle søde mennesker der kunne tænke sig at rette min engelsk artikel, + begrundelse ift fejl “Wolf eats little girl and her grandma” ________________________________________________________________________________ Fortunately for them, the incident was not their end, w... -
Ca(OH)2 og NH4C1.
ForumindlægKemi - kan i hjælpe mig med hvad de to stoffer er ? kan ikke finde min bog, skal lave kemi rapport. -
rapport
ForumindlægEr der en, der har en kemi rapport om sukkerindhold. Jeg skal bruge den, da jeg skal eksamen i kemi.. mange tak på forhånd -
HASTER 1 SÆTNING PLS
ForumindlægJeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you -
Hurtigt spg
ForumindlægEr denne sætning korrekt: If she immediately did not closed her eyes, when she went in bed. -
ifigenia i aulis -Haster
ForumindlægHej.. Nogen der kan hjælpe mig med personkarakteristikker i Ifigenia i Aulis ellers bare andre noter om samme værk? Kan ikke finde nogen på nettet nemlig. På forhånd tak:) -
Gini
ForumindlægEr det godt at lægge et bilag, som forklarer gini-koefficienten, når man skriver om velfærdssystemer? eller skal man bare rigtig kort forklare det i en note? :) -
Romantikken
ForumindlægHej, er der nogen her inde som har nogle gode noter til genren "Romantikken", for jeg synes ikke rigtigt mine er gode nok. så lidt hjælp ville være meget dejligt ;) -
Religions notater haves!
ForumindlægHejsa... Jeg har ikke lige set jer allesammen på den tråd hvor jeg skrev, at jeg havde nogle noter... Jeg har noter til Etik, Buddhisme og Islam...hvis i er interesserede vil i så ikke please skrive til min mail... Jeg glemmer at tjekke gamle tråde... :)[email protected], eller kontakt vha. stu... -
Erfaring med elektronisk pen til notater
ForumindlægNogen herinde som har erfaringer med en af de elektroniske penne, hvor man kører dem hen over teksten, og den så affotograferer den, så man slipper for at tage notet i hånden, og at de når pennen bliver sat til pc, så lister den noter op efter dato/tid. :-) Med Venlig Hilsen Martin Snart H... -
Do, does, don't osv
ForumindlægHej JEg er i gang med at forberede til i morgen, men der er noget som jeg ikke rigtig forstår 1) Altså do brguer man i nutid, hvór det i tredje person ental er does. Ikke? 2) og did i datid 3) Hvornår hedder det så don't, didn't, does not, do not? På forhånd tak! -
Division med brøker
ForumindlægHej, jeg har et hurtigt spørgsmål. 1/(a/b) = b/a, men hvorfor? -
Volumenet af en cirkelafsnit
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp. Jeg har uploadet filen, og det er opgave b, som jeg ikke kan finde ud af. På forhånd tak :)
