Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16461 til 16480 af 34519
-
Differentialligning - bestem forskrift og tidspunkt
ForumindlægHej, jeg sidder med en matematikopgave, der er svær at komme i gang med - det er kun opgave a), der volder mig problemer - når jeg først har forstået den, ved jeg godt, hvad jeg skal gøre i de følgende opgaver. Opgaven lyder: I en model for farten af en raket, der skydes lodret op, er raket... -
AT synopsis
ForumindlægHej SP! Er det rigtigt, at man sagtens kan ændre på hele sin AT synopsis efter at man har afleveret den? :) -
Erfaring med turbokursus i samfundsfag (fra C til B)
ForumindlægHej Studieportalen, Er der nogen her, som har erfaring med turbokursus (hen over sommerferien) i samfundsfag (bliver nok i KVUC, hvor jeg hæver samfundsfag fra C- til B-niveau). Hvis ja, hvordan er det så? Er det svært/hårdt, er der meget der skal læres udenad, mange afleveringer osv.? Derud... -
Matematik
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en matematik opgave der lyder således: Benyt modellen til at bestemme væksthastigheden, når barnet er 100cm. Modellen: x=5,24-0.045*h, jeg har indst 100 på h'ets plads og solvet det, hvilket blev 0,74. Det er så denn... -
GSK A-Niveau Snit
ForumindlægHvis man nu tager endnu et A-niveau fag på gsk så man har 5 A-niveauer må man så godt gange snittet med 1,03? Mvh Peter -
Karakter - klage?
ForumindlægHvis man f.eks har fået 02 hvor man eksempelvis skulle have haft 4 for at bestå faget samlet set, kan man få bedømmeren til at give 4, hvis man siger at det er ens sidste chance eller at hvis man ikke får 4 bliver man udmeldt af studiet og at det er til stor bekymring for en? -
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
Løs ligningen f(x)=1
ForumindlægDer er givet funktionen f(x) = 2x - 7 Løs ligningen f(x) = 1 Undersøg om punktet P(100, 193) ligger på grafen f - hvordan skal jeg løse den ligning? eller skal jeg først opstille en ligning? er det sådan her? (x) = 2x - 7 = 1 2x - 7 = 1 2x = 1+7 x = 4 Er det bare sådan? men hvor ska... -
HJÆLP! Vurdér ud fra tabellens data personens højeste fart mellem de to afsæt.
ForumindlægJeg er helt lost med denne opgave. Jeg ved ikke hvordan den skal løses. Anyone der kan hjælpe? Har vedhæftet opgaven som Word-fil. -
Effekt
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave: Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. Mit bud er, at man skal beregne den potentielle energi ved en armstrækning, så jeg har s... -
Hvorfor får jeg forkert?
Forumindlæg*Ikke noget! Det er lig gået op for mig!* -
Dispositioner til 10 klasses mundtlige prøve
ForumindlægJeg har kigget på mange dispositioner, og jeg har lagt mærke til en ting... Hvorfor laver folk et afsnit med "Disposition af mundtlig prøve" og et andet med "Præsentation af analyse og fortolkningspunkter"? Er der nogle der kan hjælpe mig? Mange tak på forhånd... -
Jeg vil gerne melde mig syg til sygeeksamen - kan det lade sig gøre?
ForumindlægHej jeg går på Københavns universitet hvor jeg læser medicin. Jeg skal til sygeeksamen her på tirdag. Altså om 2 dage. Jeg har ikke mulighed for at møde op da jeg er blevet syg. Så mit spørgsmål er om man kan melde sig syg til sygeeksamen på? Tak på forhånd! -
Antallet af samtidige kurser på universitetet ?
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne vide, hvor mange samtidige kurser man sådan cirka har på universitetet. Jeg ved dog godt, at antallet af samtidige kurser afhænger af mange parametre. Jeg skal bare have et nogenlunde fornuftigt estimat. På forhånd tak -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
LUURCH... Religion!
ForumindlægLurch>> Var det din opfattelse, at det var vigtigst at læse på baggrundsstoffet eller begreberne i religion - jeg har næsten kun interesseret mig for begreberne nemlig, og, spurgt lærer og censor mest til begreber eller baggrundsstof? -
fysik- årsprøve i 1.g
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i fysik, men jeg er temmelig nervøs, og vi har ikke fået af vide af vores lærere, hvordan det egentlig fungere, og vi har ikke flere fysik-timer, så jeg vil høre, om der ikke er nogen der vil forklare mig det, samt hvordan man får et godt resultat????? jeg vil nemlig bar... -
Engelsk hjælp.
Forumindlæghej skal snart op til mundtilig engelsk og vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med analyse af "Town"Town:In notting Hill the blacks go roundSaudis in Rolls in mews abound.Nurses and beauties in the leafy rideSqirrels and vagabonds in parks abide.Bobbies and ´models´have their be... -
Sproglig uden fortsætter sprog?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 17 som lige er started på gymn., på matematisk linie. Jeg har altid gerne ville på sproglig linie, og har altid ment at det ville være mest oplagt for mig (af flere grunde). Her er midt problem...:Jeg har haft problemer med fransk i folkseskolen, og har derfor ikke nogen f... -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo...
