Almen studieforberedelse (AT)

AT synopsis

21. marts 2018 af Jpz56cwg (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej SP! 

Er det rigtigt, at man sagtens kan ændre på hele sin AT synopsis efter at man har afleveret den? :) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. marts 2018 af forvirretmatey

Måske kan dette link hjælpe: https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=854311


Svar #2
22. marts 2018 af Jpz56cwg (Slettet)

det er bare fordi, jeg har hørt fra nogle at man gerne må og fra andre at man ikke må så jeg er lidt forvirret :(


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. marts 2018 af forvirretmatey

Jeg kan lige spørge vores kontordamer :)

Svar #4
22. marts 2018 af Jpz56cwg (Slettet)

Jamen tak skal du have! :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. marts 2018 af forvirretmatey

Nu bliver det lidt kringlet.
Min lærer sagde at man godt måtte komme til eksamen og give dem den nye synopsis som man har ændret på. Men men men kontordamerne siger "Der er ingen mulighed for det. Ligeså snart man har afleveret så kan man ikke ændre på det."

Svar #6
22. marts 2018 af Jpz56cwg (Slettet)

Jeg det er det der forvirre mig :( Men tusind tak for svaret :) 


Brugbart svar (0)

Svar #7
28. april 2018 af HFNU (Slettet)

Er der mon nogle der ved om MAN MÅ lave "ændringer og justerer" synopsis eller ej???


Brugbart svar (0)

Svar #8
28. april 2018 af Køb (Slettet)

Du kan godt ændre på den, men så skal dit argument også være i orden. Du kan ændre alt på dit synopsis papir som du vil, men så skal du også være forberedt på, at til eksamen vil de spørger ind til det. Og det er der dit argument skal være velovervejet og forberedt.


Brugbart svar (0)

Svar #9
28. april 2018 af HFNU (Slettet)

Hvad kunne argumentet f.eks. være??


Brugbart svar (0)

Svar #10
28. april 2018 af HFNU (Slettet)

Det har måske meget at gøre med ens synopsis , emne og hvilke ændringer man har lavet, MEN sådan helt generalt, hvad kunne argumentet så være for det?


Svar #11
28. april 2018 af Jpz56cwg (Slettet)

Ja! jeg vil også meget gerne vide, hvad argumentet så kan være for at man har lavet nogle ændringer i sin synopsis! 

Tak! :) 


Brugbart svar (1)

Svar #12
30. april 2018 af Køb (Slettet)

Forklar og begrunde. Det er en start. Fortæl ulemper ved det gamle og fordele ved det nye.


Brugbart svar (0)

Svar #13
30. april 2018 af HFNU (Slettet)

Okay....

Men er det nok, og vil lærer normalt accepterer det?


Brugbart svar (1)

Svar #14
02. maj 2018 af Køb (Slettet)

Spørg din lærer for en sikkerhedsskyld. Normalt er det nok, hvis dit argument giver mening i forhold til din nye synopsis. 


Brugbart svar (0)

Svar #15
02. maj 2018 af HFNU (Slettet)

Ja ok. Jeg tror eg er med. Jeg spørger også lige min lærer for en sikkerhedsskyld som du siger.

Mange tak for svar, det er virkelig pænt af dig at bruge tid på at svare på vores spørgsmål. TAK igen 


Skriv et svar til: AT synopsis

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.