Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 16541 til 16560 af 186241
-
Mekanik
ForumindlægTil mundtlig eksamen i fysik B skal jeg under emnet mekanik komme ind på Acceleration, hastighed og stedfunktion, frit fald og skråt kast. Jeg synes virkelig det er svære emner isæt det frie fald og skrå kast. Og stedfunktion. Er der nogle der vil forsøge at forklare mig det på en l... -
ASYMPTOTER!
ForumindlægHej derude, Jeg har brug for lidt hjælp. Hvilke slags asytote hører til eksponentiel udvinkling ? - og til potensfunktioner? På forhånd tak, og håber i kan svare. -
Farmakologi
ForumindlægHej med jer, Er der nogen der vil gerne forklare pillens vej i kroppen? På forhånd tak :-) -
Brug for hjælp til Matematik fremlæggelse
ForumindlægHej. Jeg har trukket spørgsmålet: “Gør rede for volumen af omdrejningslegemer om x-aksen med udgangspunkt i projekt Rødvinsglas” Jeg har tænkt mig at bevise formlen for Volumen af omdregningslegemer om x-aksen, men forvirringen opstår når det er med udgangspunkt i et projekt. Hvad menes der med ... -
Spansk, rettelse af 4 sætninger? :)
ForumindlægNogen der vil fortælle om jeg har fejl i sætningerne, og hjælpe med nr 13? Tak på forhånd :-) 11. De unge kvindelige direktører køber mange ugeblade - Las jóvenes directores compra muchas las revistas 12. Kunstneren har mange problemer med sine sko - El artista ha muchas problemas ... -
HJLÆP!
ForumindlægHej alle! Er der nogen der kan svare på hvad en observation og en observationsværdi er og en frekvens? MVH -
bestem den reciprokke værdi
ForumindlægHej. Hvordan bestemmer man den reciprokkeværdi af 3/4? Uden brug af lommeregner :-) -
Udvidet tid/simpel tid
ForumindlægHej. Jeg sidder og er lidt i tvivl om jeg har lavet den udvidede og simple tid rigtigt i denne tekst. Er der nogen der har 4 minutter til lige at kigge den igennem? Der behøver kun kigges på udvidet tid og simpel tid, da det er det, opgaven ligger i. Paul needed advice and money all the time. The... -
Proportionalitet!
ForumindlægHJÆÆÆÆLP! Jeg har fuldstædig glemt alt om proportionalitet og jeg har en opgave der lyder følgende: tegn grafen for funktionen med regneforskriften y=3,2x Betyder det at y = 3,2? og vi mangler x? -
Isotoper
ForumindlægHvordan kan det være at der findes forskellige slags af et grundstof - altså isotoper? Nogen som kan forklare mig det. Jeg forstår det simpelthen ikke, og har både googlet og kigget på de andre tråde herinde? Er der nogle som kan skære det ud i pap for mig? -
komposanter - terminsprøve snart
ForumindlægHej. Jeg har søgt lidt herinde, på nettet generelt og i min fysik bog, men kan simpelthen ikke finde et generelt svar på hvordan man deler op i komposanter. Er der nogle der kan give et svar på dette? Jeg skal op i terminsprøve i morgen så det er last call :) desuden kunne jeg godt bruge nogle fo... -
Bruttoreaktion
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad bruttoreaktionen for respiration, mælkesyregæring og alkoholgæring er? Jeg er ikke helt sikker på, jeg har forstået hvad, der menes. På forhånd tak -
Levende reklame
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :) -
Cobweb
ForumindlægHej jeg i tvivl om hvilket punkt på grafen jeg skal starte med at gå op for at tegne et cobweb diagram? -
Hvilket "mappesystem" bruger i?
ForumindlægHej, jeg er ved at være godt træt af mit gamle ringbind, med mine tusind ark i... Hvad bruger i til at holde styr på jeres ting? Noget der kan anbefales? -
2020 planen
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, er der ikke nogen som kan forklare miig hvad 2020-planen går ud på. -
Skitser grafen for N?
ForumindlægHar fået denne opg.. populationen N som funktion af tiden t (målt i døgn) givet ved N(t)= 2000/(1 + 39 * e^(-0,1 * t)) a) Bestem ved hjælp af modellen antallet af individer og væksthastigheden til tiden t=0 b) Skitser grafen for N i intervallet (;100), og bestem det tidspunkt, hvor antallet af... -
Forslag? What to do?
ForumindlægHej! jeg er lige kommet ind på drømmestudiet i København :) Nu mangler jeg bare et sted at bo. jeg har søgt samtlige kollegier i og udenfor kbh. (By the way - jeg kommer fra Skive) Jeg har søgt i god tid - nogen der har forslag til hvad jeg ellers kan gøre? -
mutation
Forumindlæghvordan kan en mutation, f.eks. punktmutation, medføre resistens? -
Hvad er eksakte tal?
ForumindlægHej Ja, hvad er eksakte tal ? på forhånd tak :)
