Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 16601 til 16620 af 186241
-
Ligning og ulighed
Forumindlæghejsa Hvordan skriver man løsningen til disse 1/x1/x.Jeg ved godt hvad resultatet bliver er vare ikke sikker på om jeg skriver det korrekt -
Spørgeskema om tortur
ForumindlægHejsa :) Jeg er ved at skrive projekt og vil derfor gerne have besvaret mit spørgeskema det er 6 korte spørgsmål om tortur og tager ikke mere end 1 minut at svare på :) Tak på forhånd http://www.surveymonkey.com/s/HWPVL39 -
Stamtavler og DNA-elektroforese
ForumindlægNogle som kan hjælpe med vedhæftede opgaver. Både svar og forklaringer er velkomne.:D -
Hvad kan man bruge differentialregning til i det virkelige liv?
ForumindlægSe overskrift for spørgsmål. På forhånd tak! -
p.g.a
ForumindlægNu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk. -
Hvordan?
ForumindlægNogle gode råd til, hvordan man får en rigtig GOD karakter til geografi eksamen? -
kroisos
Forumindlæghej er der nogen som har noter til herodots kong kroisos, hvilke fagudtryk bør man bruge?? -
tilvækst?
ForumindlægNogle spørgsmål til fysik(nørderne):tilvækst - er det altid negativt? (og hvad så med delta? det synes jeg min lærer siger, men jeg forstår det ikke helt for tilvækst er jo en stigning?MVH. parisa -
hjælp til en kemiopg
ForumindlægKan man godt sige at en syre og en base laver en kondensationsreaktion? Eller hvilken slags reaktion er det? -
mundtlig eksamen! hjælp ?
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen og en ugestid og vi har på forhånd fået de spørgsmål vi kan trække. Et af emnerne som hedder "ligninger og uligheder" starter således: Gør kort rede for begreberne ligninger og uligheder, samt de metoder vi kan gøre brug af ved løsning af disse. (Dette m... -
Bevis regneregel ln(a^x)=x*lna
Forumindlæghej, hvordan beviser man regnereglen ln(ax)=x*lna ? -
Notifikation ved "stemmemodtagelse"?
ForumindlægI øjeblikket kan man bede om en mail, når der kommer nye indlæg i en given forumtråd. Har I overvejet - og er det teknisk muligt - at tilbyde en mail, når nogen afgiver en stemme på (vurderer) et at mine forumindlæg? Altså en funtion, der er knyttet til personprofilen. Baggrunden for spørgsmålet ... -
Bølger og Fotoelektrisk effekt - Fysik Eksamen
ForumindlægHej igen, har blot nogle flere spørgsmål før jeg skal til fysik eksamen ! For det første, hvad er stående bølger, og hvordan opstår de i diverse musikinstrumenter der er karakteriseret af strenge og lukkede-, halv- og helåbne rør? Hvad er den fotoelektriske effekt, og hvordan beviste Einsten ... -
vektor og koordinasæt??
Forumindlæghej :) forstår ik helt en opgave så håber i kan hjælpe. opgaven lyder sådan: Betragt 3 punkter A( -2,5), B(-9,-6) C(4,3). --> --> --> Bestem koordinatsættene til hver af vektorerne AB, BC, ... -
hjææælp mht. uddannelse til revisor
Forumindlægheej alle sammen :) ville lige høre om der er nogle som ved om en revisor uddannelse kræver matematik på a-niveau? Er på b-nivau, og ved ikke om jeg vil have det på a? Vil gerne være revisor, så hvis det er det som kræves, så bliver jeg vel nødt til det :) På forhånd tak :) -
Fortolkning af let statistik
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave (vedhæftet) og er kommet frem til følgende: Gennemsnit: 8,89 SD: 6,2 Median: 8,05 Nu er mit spørgsmål, hvordan skal dette fortolkes?? Håber I kan hjælpe! -
NV-eksamen energi
Forumindlæghej jeg skal lave en powerpoint, til min eksamen, og den skal indeholde både noget om biologi og fysik, jeg har skrevet om fotosyntese og respiration, men så mangler jeg noget i fysik som skal have en sammenhæng til biologi-delen. man kan vælge imellem de her forsøg pendul, nyttevirkning, specifi... -
hva er a,b,c niveau på Hf?
Forumindlæghva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK.. -
Musik/Lyde ved læsning
ForumindlægHalløj Jeg mangler af finde det helt rigtige musik (alternativt bare lyd) at høre når jeg læser. Det meste af det musik jeg hører til hverdag (sådan alm. pop/rock/punk/alt) er for voldsomt når jeg læser, - og får mig til at blive mere ukoncentreret. Derfor er jeg interesseret i at vide hvilken ... -
Forvirret
ForumindlægHej ;D Jeg går i 2.g, og fylder snart 18. Jeg har længe overvejet om jeg skulle tag mit kørekort nu eller om jeg skulle vente.? Der er vildt mange delte menninger om, at jeg skal vente med at tage det. De fleste siger at det bliver alt for hårdt at tage det nu, da det er 2.g, og andre mener at j...
