Søgning på: amish folket. Resultater: 16761 til 16780 af 19974
-
iBT TOEFL test
ForumindlægHey folkens Jeg ifm. med at jeg skal tage et semester på University of Sydney, kræver de at jeg tager en TOEFL test. Det er som sådan også fint nok, men jesus det er besværligt. Nu har jeg forsøgt at skrive til ETS 3 gange for at finde ud af, hvor en iBT foregår. iBT betyder Internet baseret test... -
Kort oversættelse
ForumindlægOversættelse: In New Yorks Subways, they have had success with a new kind of punishment for people that have been caught without a ticket: Two days of hard work with among other things maintenance of stations and materiel, from scraping gum off floors and train seats to painting walls and cleani... -
4 sætninger
ForumindlægGod eftermiddag folkens, Vil høre om der var nogen, der ville være så søde at hjælpe mig med at rette disse 4 sætninger for eventuelle fejl? ---------- Oliver sikrede i kampens sidste minut sit hold sejren med et fantastisk mål. During the last minute of the game Oliver secured his team the ... -
Ret fejlene i følgende sætninger
Forumindlæg. Brug relevant faglig/grammatisk terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning på linjen nedenunder. 1. Both children and adults finds fantasy novels pleasant to read. - Find 2. Teachers are happy about that Harry Potter has made children read books. 3. In fa... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej Folkens, har fået en opgave i tysk. Jeg er i tvivl om især 5'eren og 6'eren er rigtig. Er der lige nogen der vil kigge det igennem. Er meget taknemmelig. 1) Norge har været i chok Norwegen ist in schock gewesen. 2) De unge socialdemokrater har haft en frygtelig oplevelse Der ... -
dansk - engelsk oversættelse
ForumindlægHey. har brug for hjælp til at oversætte følgende til engelsk: Jeg har en veninde, som skal et halvt år til London. Hun skrev til et bureau, hvis speciale er private boliger til folk, der søger indkvartering i London i en kortere periode. I det brev, som hun modtog fra bureauet, stod der, at d... -
Deling af viden! :-)
ForumindlægHej Alle! :) Gætter på, at alle mere eller mindre har fået valgt emne + fag eller ihvertfald er i overvejelsen til det :-) Til min første vejledning fik jeg af vide, at det var en rigtig god ide at finde sammen med andre personer, som skriver i samme fag og i samme emne/emne der ligner mege... -
Hjælp til Gel Permeation (Haster)
ForumindlægHej folkens mig og min gruppemand, er i gang med Bioteknologi eksamens projekt. Vores forsøg handler om at undersøge og adskille proteiner fra kød. Vi har valgt at gøre det fra kød. Vores problem er, at vi ikke kan finde en metode til hvordan man kan bruge gelpermeation til at undersøge proteinin... -
Lineære ligning
ForumindlægHej folkens jeg er har prøvet på at løse 2 lineære ligninger, men jeg kan slet ikke finde ud af det, kan i hjælpe mig? Opgaven siger: Vi betragter de to lineære ligninger i x og y: ax + by = c ax – by = -c første opgave under den siger "Løs ligningssystemet, når a = 1, b = ... -
Køreprøve
ForumindlægHej alle, ved ikke helt hvilket forum jeg skulle poste det her under. Jeg har været i gang med at tage kørekort siden slut juli og bestod teoriprøven i slutningen af august med 3 fejl. Nu har jeg været til tre køreprøver og er dumpet dem alle tre, det er ikke selve kørslen, me... -
Investeringsteori
ForumindlægHejsa! Står virkelig og mangler lidt hjælp til min hovedopgave, hvor jeg skal lave noget investeringsteori beregning. Det drejer sig om et projekt lidt ligesom bølgen i Vejle, hvor der er bygget eksklusive boliger, det skal Kolding kommune også til, (Marina city). Jeg har pt. et investerings b... -
hjæl med matematik :S
Forumindlæghey folkens dette opgave kan jeg ikek løse kan ikke hjælpe mig ?? :D opgave 79 på linå vandværk betaler man en fast afgift på 131 kr. pr. kvartal. desuden betales 9,5 kr pr. m3 vand. en forbruger i linå bruger mellem 0 og 100 m3 vand pr. kvartal. a. tegn på mm-papir en graf, der viser prisen... -
Oversættelse Haster lidt
ForumindlægNogen der vil rette min oversættelse fra dansk til spansk. Motorvejen er blevet lukket i det ene spor fordi der er sket et harmonika sammenstød. Alle personerne som er indblandet står og diskuterer om hvis skyld det var, eller plejer deres sår, de er meget chokerede over det der er sket. Men p... -
SRO om Kopernikus
ForumindlægHov! Jeg kom til at skrive SRO, det var SRP jeg mente! :) Hej alle. Jeg skal aflevere en skriftlig formulering om hvad jeg gerne vil skrive om i SRP. Jeg har valgt fagene Fysik A og historie A som fag og emnet er det heliocentriske verdenbillede. Jeg har indtil videre skrevet dette: Jeg vil... -
Skal bruge hjælp til at analysere en lille tekst
ForumindlægArbejdsspørgsmål Hvilken indflydelse kan en meddelelse som denne have haft på Østrig-Ungarns beslutningstagning i 1914?. Hvilke forventninger til fremtiden udtrykkes i kilden. Analyser også de tre sidste linjer. Generalstabschef Helmuth von Moltke, 1913 Generalstabschef Helmuth von Moltke... -
2. Verdenskrig
ForumindlægHejsa;) Jeg har undret mig over en hel masse ting omkring 2. Verdenskrig, da jeg er igang med en opgave omkring 2. verdenskrig. Jeg har simpelthen ikke har fået svar på nogle af de spørgsmål, som jeg under mig ovre; både fra folk og fra Google. Så derfor spørger jeg herinde, i håb om, at der er n... -
Svingninger differentialligning
ForumindlægHej Folkens Jeg sidder her med min SRP, og skal skrive om udæmpede svingninger. Nu er jeg bare kommet til et lille problem, som er næsten mere matematisk end det er fysisk. Et legemes position ophængt i en fjeder og påvirket af fjederkraften og tyngdekraften er bestemt af en differentiallignin... -
Mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi c (stx)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til mundtlig erhvervsøkonomi c eksamen (stx) 3.g, her på fredag, og ville derfor høre om der er nogen som har prøvet at være oppe, og hvordan det foregik?? hvad der spørges ind til osv. Jeg har siddet og skrevet noter de sidste 5 dage, alt fra porters strategier, de forskell... -
Haster - perspektivering!
ForumindlægHey folks Åh, jeg håber der er nogen der kan/vil hjælpe! Jeg er i tvivl om min perspektivering. Jeg skriver SRP i engelsk og historie og politiks argumnentation ved irak-krigen 2003. jeg har redegjort kort for hovedtræk i den kolde krig samt en redegørelse af USAs rolle i den nye verdensorden. de... -
Bytte SRP til rettelser, desperat
ForumindlægHej folkens, jeg ved jeg ikke er den eneste som har sved på panden lige for tiden, da der skal afleveres SRP imorgen. Men efter at have læst Metro er jeg blevet lidt bange, for der stod at 2% af dem herinden mener at de dumper denne opgave. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som ikke har lyst til...
