Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16781 til 16800 af 25375
-
Studier og prestige
ForumindlægI disse dage bliver folk enten optaget på deres drømmestudie eller ikke. Jeg undrede mig bare over, om der er nogen som har valgt studie efter prestige (jeg ville ikke selv gøre det). Jeg har hørt mange sige, at de enten vil læse medicin eller jura - og man får tit fornemmelsen af at de vælge net... -
Førende i uddannelse og forskning
ForumindlægNår det gælder uddannelse og forskning skal Danmark være med helt fremme. Danmark er et videnssamfund, og med investeringer i uddannelse og forskning kan vi sikre vækst og velstand. Siden 2001 har vi investeret 11 milliarder ekstra i uddannelse og forskningsbevillingerne er større end nogensinde... -
Oversættelse.
ForumindlægHej. skal oversætte en tekst hvor man skal bruge perfektum og det har jeg meget svært ved for kan ikk hel finde ud af ordstillingen. så håbede der var nogen der ville se den igennem og rette fejlene. B: Quel est votre nom ? A : Mon nom c’est Monique. B : Tu veux conteur quel tu SÅ hier, s’il vou... -
Hjælp til debatinlæg
ForumindlægJeg har fået skrevet et debatinlæg om modeller og deres vægt ( BMI ), nogen som kunne være så behjælpelige og læse mit korte debatindlæg igennem for eventuelle fejl/rettelser. På forhånd mange tak. Teksten kommer her : BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobi... -
Debatindlæg
ForumindlægNogen der ville være så søde, at læse mit korte debatindlæg iggenm for eventuelle fejl? Er der noget jeg mangler? Teksten: BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobil og scrollede på Instagram, da der poppede et billede op af den såkaldte, Victoria Secret... -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
Kjærestefolkene?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at placere "Kjærestefolkene” i romantikken? -
AT-emne
ForumindlægEr der nogen der ved om man må skrive i Biologi og Idræt ved dette års AT.. Desuden er det er meget tight emne! -
Fiction versus non-fiction
ForumindlægHej :) Jeg sidder og kæmper lidt med at finde ud af om min besvarelse af sidste års 2g's eksamensopgave af en opgave der hedder Fiction versus non-fiction. Jeg vil meget gerne se den som andre har lavet. Jeg har afleveret den idag, men jeg er sådan en person der aldrig er tilfreds med mine op... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Speciallæge løn?
ForumindlægHejsa :) Jeg kan virkelig ikke finde rundt i dette, så jeg efterspørger lige lidt hjælp :) Hvad tjener en nyuddannet speciallæge? - Jeg vil gerne tage speciale i onkologi :) På forhånd tusinde tak :) -
Mærkelig statistik eller?
ForumindlægHvorfor er der visse steder mht. denne statistik sådan nogle tegn: .. .. Jeg forstår det ikke rigtigt, f.eks. ved PC så er der et sted hvor der er to prikker: .. Nogen der kan forklare mig hvad det skal betyde? -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Spørgsmål, til mund. høj. samf
ForumindlægI min forberedelse er jeg kommet i tvivl, om 3 emner, så hvis man skulle trække følgende, hvad skulle man så komme ind på:1)Risikosamfund (noget med Ulrik Beck, men hvad er det lige han siger?)2)Eu udvidelsen(hvad kan man komme ind på her, noget med konsekvenserne, eller hvad?)3)Og hvad indeholde... -
The Sandwich Factory, hjælp..
ForumindlægHej alle... jeg skal skrive et essay om short storien "the sandwich factory" af jason kennedy, men jeg kan simpelt hen ikke komme igang. jeg har virkelig brug for hjælp, jeg ved den har været eksamens opgave eller termins opgave et par år tilbage? -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey jeg ville høre om nogen lige ville give sig tid til at rette min eng. oversættelse. Det er mest ordstilling, komma og stavefejl der er fejl i, selve den oversatte tekst skal i ikke tænke på:Engelsk oversættelseLondon is an interesting city to visit. But it is more than that. It is also an old... -
Større Skriftlig opgave!!
ForumindlægHey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med! -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
DEN LILLE PIGE MED SVOVLSTIKKERNE - PERSPEKTIVERING!!!! HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg håber på nogle hurtige svar, da jeg har dansk mundtlig eksame på onsdag! Jeg ville spørge ind til om nogle eventyrtræk i Den lille pige med svovlstikkerne, da jeg virkelig selv ikke kan finde nogen! Det samme med komposition, jeg forstår ikke helt hvad jeg skal sige om komposition....
