Søgning på: religion c begreber. Resultater: 16801 til 16820 af 70434
-
Hjælp Kemi
ForumindlægHvad er funktionen af disse cellekomponenter? A) Cholesterol B) Kromosom C) Mikrotubuli D) Mitokondruim E) Ribosom -
hjælp ønskes!!!
ForumindlægTegn trekant g = 15 vinkel A = 70 vinkel c = 60 beregn arealet.... Hvordan løser jeg opgaven???? -
Hjælp
ForumindlægHej , Er der nogen der kan forklare til mig om hvordan man kan lave den her opgave ?? - hvordan vil vand vandopløslighed være for: A) CH3OH B) CF4 C) CH3CH2 -
hjælp
ForumindlægHvordan rejser Man denne her ud? Skriv som pontenstal A:100 B: 500 000 C. 12 000 000 000 -
matematike eksamen imorgen pleas hjælp
Forumindlæghej alle søde mennesker, hvordan regner man med sin( ) altså skal kunne regne arealet ud af en vilkårlig trekant med formlen T: 1/2*a*b*sin(C) -
Eksamenssæt
ForumindlægSommer 2005: Opgave 1. Forklaringen må gerne uddybes. Jeg er ikke med på det Opgave 2. b) og c) Hvad sker der? -
Ligninger
Forumindlægnogen der kan finde ud af de her to ligninger? b) 7 * 3^x = 1708 c) 7 * x^3 = 1708 tak for hjælpen på forhånd -
tertiær alkohol
Forumindlægpasser det at ;; Tertiær kan ikke oxideres, kun hvis man benytter et kraftigt oxidationsmiddel eller c-kæden brydes. -
Problemregning
ForumindlægHej jeg spørger lige en gang til, da jeg ikke fik svar sidste gang. C- Jeg forstår det simpelthen ikke... Jeg vedhæfter et billede -
Bestem skæringspunkter mellem cirklen og linjen
ForumindlægSpørgsmålet er: C har centrum i (4,3) og radius på 5, mens linjen går gennem (7,7) og har hældningen på ½ Nogle der kan hjælpe? :) -
Intervaller
Forumindlæga) Intervallet fra men ikke med 7 til men ikke med 10 b) Intervallet fra uendelig til og med 0 c) Intervallet fra og med 3 til men ikke med 17 -
hastighedskonstant, ligevægtskonstant, mol
ForumindlægHej :) er der en der kan hjælpe med at forklare hvordan b, c og d skal løses? evt. komme med et eksempel? jeg vedlægger opgaven som en fil. -
Mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak -
Andengradsligning
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne andengradsligning. og skrive hvordan man gør?? a*x2+b*x+c=0 -
En KANONforfatter
ForumindlægEr der nogle, der ved hvad det vil sige, at være en kanonforfatter? Hvorfor er H. C Andersen f.eks. en kanonforfatter? -
TERMODYNAMIK - HASTER
ForumindlægHej alle. Er der nogle der vil hjælpe med følgende opgave: 6OH- (aq) + 3I2 (s) -> 5I- (aq) + IO-3 (aq) + 3H2O (l) a) Hvilken reaktionstype er der tale om? b) Beregn ΔG for reaktionen ved 25 grader C. c) Hvordan vil reaktionen forløbe under standardbetingelser og 25 grader C. ... -
Andengradspolynomium
ForumindlægForskriften for et andengradspolynomium er f(x)=ax2+bx+c Hvordan kan f(x)=12*x2 være et andengradspolynomium? -
Gennemsnit
ForumindlægHej Hvordan regner man sit gennemsnit ud.. Er det ikke noget med man ganger A,B,C niveau med et vis tal.. Er der nogen der kan uddybe? -
Fysik og biologi skriftlig
ForumindlægHej Har søgt lidt på nettet her og dér, men kunne ikke finde svaret til dette; Kan man komme op i fysik -og biologi skriftlig på STX på B og C niveau til eksamen? Tak på forhånd ;D -
Kalium i kroppen
ForumindlægHej, Jeg kan ikke rigtigt komme igang med b,c,d Har i nogen forslag til hvor jeg skal start?
