Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16901 til 16920 af 24761
-
Løs Differentialligningen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne her opgave og håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe :) Opgaven skal afleveres imorgen.. Løs Differentialligningen (1 + x2 )yy' = x (1 + y2) med hver af begyndelsesbetingelserne: y(3) = -3 y(3) = 2 y(3) = 7 - opgaven skal løses ved seperati... -
Sindsygt svært
ForumindlægJeg har en opgave som jeg bare ikke fatter, den lyder: Træhøjde: 6-7-8-9-10 ovs. Tæthed: 4500-3350-2500-2000-1600 ovs. Der oplyses at tætheden som funktion af træhøjden med god tilnærmelse kan beskrives ved: f(x)=b*xâ hvor f(X) er den anbefalede tæthed målt i rødgraner pr. hektar og x er højden ... -
lille oversættelse
ForumindlægJeg har en tekst som skulle oversættes til dansk, men den giver en masse problemer: Klædt på til fremtiden Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21.århundrede, er e... -
Haster!
Forumindlæghej. jeg har nogle problemer med at forstå disse spørgsmål. håber der er nogen som vil hjælpe. - på forhånd tak 1) Dans la chambre de bonne il y a un locataire et non pas une bonne. Pourquoi ? 2) Décris au présent le travail d´Anne 3) Comment, à la fin du texte, Anne expliquet-elle le ref... -
Tvivlsspørgsmål
ForumindlægEr der nogen af jer, der kan hjælpe mig med sætningsopbygningen på denne linje (oversat til tysk) Når jeg hører musik, kan jeg drømme uden, at tænke på omverdenen. På forhånd, tak for hjælpen. -
Hvilke fag har mundtlig/skriftlig eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om hvilke fag der kun har en mundtlig eller en skriftlig eksamen og hvilke fag der har begge som eksamen? Altså hvilke fag har jeg mulighed for at komme op i skriftlig, og hvilke har jeg mulighed for at komme op i mundtlig? -
Rigtig ordstilling
ForumindlægHej ., Sidder med en lille sætning som jeg skal rette : Ich fahre nicht mit Zeitungen mehr ., jeg har rettet den sætning til : Ich fahre mit Zeitungen nicht mehr ., Er det korrekt ? -
afleveringer
ForumindlægHej.. Jeg går i 9. klasse, men jeg har tænkt mig at tage gymnasiet, og har tit fået avide at der er mange afleveringer - fedt! Men hvor lang tid har man ca. til hver aflevering? (Cirka??) -
Rysensteen Gymnaisum
ForumindlægHej jeg har søgt ind på rysensteen på første prio, og jeg bor pt. i gentofte dvs. det tager mig 20 minutter at komme fra mit hjem til gymnasiumet med offentlig transport. Jeg har også sendt en motiverende ansøgning derind. Nogen der ved hvor stor chancer jeg har for at så at komme ind. er der n... -
haster, lille spørgsmål..
Forumindlægjeg arbejder med et dias show.. har lavet hele min opgave færdig, men jeg vil på min forside ha' oprettet nogle links til de andre sider, hvor jeg f.eks. skriver opgave 1, opgave 2 osv.. så når jeg f.eks. klikker på opgave 2 som ligger på min forside, vil linket sende mig til side 4 hvor opga... -
English Gramma...
ForumindlægHej... jeg har brug for hjælp ... Ret fejlene og forklar på dansk dine rettelser... jeg kan ikke rette alle, da jeg ikke ka se nogle fejl i nogle sætninger. Der er én fejl i alle, men de ikke lige alle jeg har fundet ... jeg kan heller ikke forklare rettelserne på dansk. Håber at få noget hj... -
1. koordinat til røringspunkt for vendetanget. tjek plz :)
Forumindlæghey har ikke så meget erfaring med at regne røringspunkter ud for vendetangenter, så derfor vil jeg gerne lige have tjekket en opgave op. Opgaven lyder: b) "Bestem 1.-koordinaten til røringspunktet for vendetangenten til grafen for f. f(x) = x^3 - 5x^2 + 3x + 9 Jeg får resultatet af dette... -
til imorgen! resten pronominer svært:(
Forumindlægååh! jeg forstår stadig ikke helt det med pronominer!! vil meget gerne have en rettelse af dette: Hvor er min taske? -din taske? den har jeg ikke set i mange dage, min er her, vil du låne den? ¿Dónde está mi bolso? ¿-tu bolso? No tengo el mira en muchos días, m... -
To sætninger.
ForumindlægHer husband doesn’t even know a thing about cooking The reason why it is not knows? The story begin when Joan was called by a friend. And why it is not begins? Thanks! :D -
En der har lyst til at hjælpe med en oversættelse...? Skal bare lige rettes igennem
ForumindlægMore and more people join groups which practice dark magic. The leader of The British Occult Society is convinced that it is due to that many people miss excitement in their everyday life. He is sure that these people imagine that they this way can experience stuff, which they have read about or ... -
Korstog
ForumindlægHej allesammen.. er der nogen som kan komme med sætninger på hvad der forstås ved begrebet "korstog" ? :) -
Radio, film, avis.
ForumindlægHej, kan i lige smide nogle links til gode tyske radiostationer, aviser, og evt. film, som kan ses på nettet, altså på tysk naturligvis? :) Det ville være dejligt, hvis folk, som gjorde brug af det ville hjælpe os andre til at forbedre os sprogligt. -
Varmeenergi
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at belyse fysiske forhold omkring opmagasinering af varmeenergi til senere udnyttelse qua eksperimentelt arbejde. Jeg er dog i tvivl om, hvad jeg faktisk kan udføre af eksperimentelle forsøg, der vedrører emnet? -
hjælp til englesk
Forumindlæghvem kan hjælpe mig med englesk mit emne er Wealth and Poverty hoved emne er Poverty in the UK Why did I choose this subject? What is poverty? How does poverty affect families? How can we solve the problem? jeg er virkelige dårlig til englesk ved ikke hvordan jeg skal for... -
Hvad er fejlen her?
ForumindlægHej. Sidder og er in struggle med nedenstående. De ord, som er markeret, skulle være fejl - men kan nogle fortælle mig hvorfor og hvad jeg kan benytte som alternativ? "1954 is the year where my mother was born" og "She have a lot of money, but never uses them". T...
