Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 16901 til 16920 af 169995
-
Reaktionen mellem 2-chlor-2-phenylbutan og vand under dannelse af alkoholen A følger første ordens kinetik og er dermed en SN1-reaktion:
ForumindlægJeg har lavet 1) 2) Angiv, hvad man kan forvente om stereokemien i A, hvis man starter med den rene stereoisomer (R)- 2-chlor-2-phenylbutan. 3) Vis med en reaktionsligning, hvorledes samme alkohol A kan fremstilles ud fra en alken med addition af vand under sur katalyse. Opskriv og navngiv al... -
2. ordens differentialligning i Mat 1 (sandsynligvis b, eller a niveau men opgaven er dette niveau)
ForumindlægHej hjælpere! Jeg skal løse en opgave hvor jeg skal skal finde de afledte af en given funktion og jeg vil høre om i kan se om det er rigtigt? jeg ved godt at det måske ikke lige er universitetsniveau, men det er så lang tid siden at jeg bliver helt i tvivl. jeg vedhæfter min besvarelse. -
Übersetzung
ForumindlægHej har lavet en lille tysk oversættelse, som jeg håber at nogen vil rette igennem...I mange europæiske byer er der internationale skoler. Her møder man unge mennesker fra hele verden. Disse skoler giver dem de bedste muligheder, når de vil lære sprog. Undervisningen foregår på engelsk, og efter ... -
Er der nogen der har lavet eksamenssættet fra august 2011 samf A "Delopgave C: Afrika på vej?"
ForumindlægPå forhånd tak -
Tre grafer A, B og C, hvilken funktion f, g eller h den er graf for??
ForumindlægHvad er hvad? Jeg er mega itvivl :) -
Bestem det mindste reelle tal a som opfylder, at funktionen er voksende på hele den reelle akse
ForumindlægHej Jeg mangler et lille skub til denne opgave (vedhæftet). -
Stamfunktion til harmonisk svinging på formen: f(x)= A·sin (2pi/T ·x+c)+d
ForumindlægHej SP Som det fremgår af spørgsmålet, er der så nogen der vil hjælpe mig med at komme frem til F(x), ved det er substitution men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der en der kan vise alle trin slavisk og forklare? -
Valg af uddannelse
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål angående udannelsen erhversøkonomi med tilvalg. Jeg har i lang tid overvejet et økonomi-relateret studie, men ville til gengæld høre hvor svær matematikken er? Og hvor meget den fylder i udannelsen? Hvis der er nogel som har erfaring edm udannelsen, vil jeg også gerne... -
Vis, at linjen med ligningen y=-3x+8 er tangent til grafen for f i punktet A
ForumindlægHejsa! Jeg har siddet og kigget på den her opgave i noget tid, jeg kan fornemme at den ikke burde være så svær, da det er uden hjælpemidler, men jeg kan slet ikke få viklet hovedet omkring den. Kan nogen venligst hjælpe? Eller give ledetråde? Mange tak -
Socialistisk holdning
ForumindlægHej alle sammen sidder virkelig og bøvler med nedstående opgave. Håber nogle kan hjælpe! Argumenter ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående udsagn. “Der er dog ikke tvivl om, at sundhedsforsikringerne og opblomstringen af privathospitaler kan give øget konkurrence i sundhe... -
Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX) uden hjælpemidler
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)? Den er uden hjælpemidler -
Stram eller lempelig finanspolitik
ForumindlægJeg har et spørgsmål i opgaveboget til international økonomi:Politikerne kræver, at der betales mere af på statsgælden, så vi er bedre rustet til at klare den store ældrebyrde i fremtiden.Så skal man sige om det er lempelig- eller stram finanspolitik man bør benytte.Kan det passe at man bør bruge... -
Gør for hver af de tre grader A, B og C rede for, hvilken funktion f, g eller h den er graf for
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal argumentere i denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet. -
Adgang til videregående udd.
ForumindlægJeg vil gerne læse Designkultur og Økonomi, men jeg klarede mig ikke særlig godt i tysk. Mit gennemsnit er højt nok til at søge ind på kvote 1. Udover en adgangsgivende eksamen (i mit tilfælde STX) kræver studiet: Specifikke adgangskrav: dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B... -
Afsætningshjælp!
ForumindlægJeg skal op til afsætning her om et par dage. Og vil natrligvis gerne have, at min første eksamen skal være velltkket, derfor tænkte jeg om nogen af jer havde nogle tips/tricks i ville dele med mig?Eller bare noget man skal læse ekstra på?På forhånd tak! -
Bestem kurvelængden L af grafen fra punktet A(2:f2) til punktet B(10;f10))?
ForumindlægHejsa, Jeg sidde fast i den her opgave i min matematik aflevering og ved ikke helt hvordan jeg skal gå til den. Det ville være super dejligt med noget hjælp til denne, da jeg er helt lost :) Tusind tak :) -
DIO powerpoint - Indvandring
ForumindlægHejsa! Jeg skal i morgen op til en øve eksamen i DIO med mit emne, Indvandring af Danmark siden 1960'erne. Jeg er derved meget i tvivl om hvilke slides jeg burde lave, da der er så mange forskellige hos de andre, samt nettet har ikke decideret de store eksempler. Nogen hjælp at hente? Mvh -
Hjælp til Matematik A 7D2.4 Bestem k, når fordelingsfunktionen F opfylder, at F(6)=0,1
ForumindlægHej jeg har en opgave som volder mig del problemer Her er et billedet af opgaven På forhånd tak -
Nogen der kan rette den her??
ForumindlægHej Nogen der lige kan rette den her igennem for mig, jeg kan nemlig ikke selv se om der er fejl.. Mange tak Au pair in England The English middleclass has got a bad reputation, if you going to believe the rapport, there recently have been published. An organization called International Yout... -
kan en mand med O res pos være far til A res neg hvis mor er O res neg?
Forumindlæg- En overvejelse om hvorvidt en mand kan være far til et barn, når moderen er O res neg, manden er O res pos og barnet er A res neg.
