Søgning på: sso historie. Resultater: 16901 til 16920 af 17233
-
Oversættelse .....
ForumindlægEr der nogle der ville prøve og oversætte denne her historie på Fransk. Jeg håber i kan hjælpe :((( Albert elskede at lege rundt med mig i min egen hytte. Han hviskede tit ting til mig, og bildte mig ind i at vi aldrig kunne komme ud af hytten igen. Jeg troede selvfølgelig på ham hver evig e... -
hjælp til at rette en tysk referat
Forumindlægjeg ville værer tanknemig hvis i ville hjælpe med at rette mit referat. .... jeg har selv rettet det men jeg ved ikke om jeg mangler noget i må godt sende det over indbak hvis i har lyst til at hjæpe mig :) jeg har skrevet det til er på tysk det som jeg har oversat og retet ps. jeg ville have... -
Fransk stil, lyder dette rigtigt? :)
ForumindlægSproget skal holdes simpelt :) Her er det jeg har skrevet: Les Choristes Nom des personnages : Clement Mathieu : Clement Mathieu est un homme, il est le protagoniste de l'historie. Il est un peu naïf et très loyal. Il semble que les enfants dans l’école sont mignonnes... -
Dramaturgisk komposition
ForumindlægJeg skal lave en analyse af kortfilmen "Cafe Hector". Jeg vil derfor gerne høre om hvorvidt denne forklaring af den dramaturgiske komposition er "god". NB. Hvis der er nogen som har set filmen, kan vedkommende ikke lige give et svar på hvorvidt det er en vel argumenteret fork... -
Hjælp til at oversætte danske sætninger til tysk
ForumindlægHej! jeg er rimelig forfærdelig til tysk, og jeg håbede på at der var nogen venlige sjæle der ville rette den opgave jeg har lavet. Undskyld på forhånd for mit dårlige tysk, jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Dansk, det skal oversættes fra: ( mine svar længere nede) 1. Sabine har fortalt m... -
Problemformulering - Neurokirurgi
ForumindlægHej derude :) Håber jeg har sat mit projekt under det rette emne, fordi var lidt i tvivl. Nå, men lad os komme til sagen :) Jeg går i 8 klasse. Vi er så småt gået i gang med et projekt (ikke emnearbejde). Det er på en måde en øvelse, til når vi skal lave det rigtige projekt i slutningen af 8.... -
Studietur (tysk) Plz hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har fået en stil for i tysk, hvor jeg skal skrive en dagbog om min studietur. Håber at der er nogle derude, som er god til tysk, der kan hjælpe mig med at rette stilen :). Det ville være en meget stor hjælp. Præcis kl. 23.30 i aften, skal den afleveres. På forhånd tak:). ... -
tysk stil, skal afleveres kl. 23.30 i aften. HJÆLP!
ForumindlægHej alle, jeg har fået en stil for i tysk, hvor jeg skal skrive en dagbog om min studietur. Håber at der er nogle derude, som er god til tysk, der kan hjælpe mig med at rette stilen :). Det ville være en meget stor hjælp. Præcis kl. 23.30 i aften, skal den afleveres. På forhånd tak:). ... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der lige vil kigge min dansk analyse igennem? Kan ikke rigtig komme videre og det haster. Tak på forhånd ;) Hos regnormene analyse: Sprog: Billedsprog: ” Selvom mor altid var sød og gerne ville snakke med hende, så føltes det som om Regitze var lukket in... -
Teori og metode problemer
ForumindlægHey folkens, Jeg har virkelig problemer med min teori og metode. Jeg skriver om Engelsk (humaniora) og Historie, lidt religion (samfundsvidenskab) Håber i kan hjælpe mig med det. Jeg skal snart til eksamen. 1000 tak. Her er profetien om 11. september 2001, som skrammer mange millioner af mennes... -
rettelse måske ændringer
ForumindlægNogen som vil rette min boganmeldese altså bare korekturlæse den og måske komme med ændringer Boganmeldelse Jeg blev for et par år siden tvunget til at læse en bog, jeg var ikke meget for det, men det skulle jeg. så jeg valgte at læse bogen ’’ Sagen om det blodige vampyrtrick &rsquo... -
Francophonie et Identité - Eksamen 24 timers tekst - HJÆLP
ForumindlægHej jeg har skrevet alt det ned som jeg vil sige.. er der nogen som vil rette den igennem.. !! PLEASSSSSSSSEE D'abord, je voudrais présenter ce texte. C'est un extrait d'un roman avec le titre "Les terres rouges - L'ancienne Indochine Francaise" jeg synes Temaet "F... -
Identitet synopsis - det bliver regnvejr
ForumindlægHjælp til dansk synopsis her kommer det jeg vil jeg sige, håber i kan give nogle gode råd eller noget der skal ændres. håber der er nogle der vil hjælpe :-). Eller nogle der har nogle bedre opgaver, så sig lige til. emnet er identitet Begrundelse for valg af novelle: Novellen handler om identitet... -
Saddam !!
Forumindlæghvor mange synes at Saddam er en svin ?Jeg vil have jeres svar TAK ! -
humor
ForumindlægHalløj alle sammen. Jeg er ved at skrive et essay i dansk omkring grov humor, og defor kunne jeg godt bruge jeres meninger! Bør der sættes grænser for hvad man må sige? Hvis ja, hvor? Jeg kunne også godt tænke mig at hører hvad i har at sige til joken: Hvad er forskellen på en spand l... -
Dårlig HHX. Mulighed for HF?
ForumindlægJeg kender en særdeles velbegavet ung mand på 24, som kom galt afsted med en dårlig HHX fra 17-års alderen. Han valgte den gang at gøre den færdig trods alt, fordi han troede, at det i det lange løb ville være mest fornuftigt at have et eller andet færdigt papir, selvom det ikke var den rigti... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
HAR I HØRT!?
ForumindlægHey har I læst i avisen at regeringen har bestemt at istedet for at skære ned på gymnasier så vil de skære ned på lønnen der bliver udbetalt af kommunen til dagplejere, og da studieturene på gymnasiet er en kæmpe oplevelse (i de fleste tilfælde) for studenterne og en chance for at de kan lære hin... -
Frk. Freverts racistiske udtalelse
ForumindlægHejsaSom en muslim blev jeg meget fornærmet over DF´s lousie freverts udtalelse igår. Jeg citerer:""vildledte unge muslimske mænd mener, at det er deres ret at voldtage danske kvinder og slå danske borgere ned for fode. De avler sig som rotter. De er som kræftceller".Helt ærligt?! ... -
Iq-test
ForumindlægHej... Jeg vil gerne vide hvad min iq ligger på, er der så nogen der ved hvor jeg kan tage den pågældende test?på forhånd- takJohan
