Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16981 til 17000 af 40685
-
Hvad er snyd?
ForumindlægHalløjsa folkens =) I sidste uge da jeg var op til en skriftlig eksamen, fik jeg en opgave der mindede meget om en jeg havde lavet som aflevering tidligere på året. Jeg har selvfølgelig selv skrevet den forrige opgave, jeg brugte den derfor som inspiration til den skriftlige eksamen. I stedet fo... -
Fysik: BEVISER!!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik næste uge og kunne godt tænke mig et par beviser jeg lige kunne fyre af til nogle af emnerne. Men vores lærer har bare ikke rigtig bevist så meget (bortset fra eksperimentelt) i løbet af de 2 sidste år, men han kræver at vi kan dem til eksamen!? Så er der nogen d... -
klage eller ej?
ForumindlægHvornår bør man klage angående sin eksamen? Jeg var oppe i samfundsfag, men er meget utilfreds med min eksamen. Min lærer sad og løj overfor censor, han sammenlignede mig meden anden i min klasse, der lige havde været oppe - da han skulle give karakterer. Og desuden kom jeg ind på alle spørgsmål... -
Kan jeg stadigvæk søge ind selvom jeg har dumpet et fag?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student i år, men har desværre ikke bestået den skriftlige eksamen i Dansk A, hvor jeg fik 00. Mine årskarakterer i faget var 02 (skriftligt) og 4 (mundtligt). Kort tid før eksamensperioden blev jeg diagnosticeret med ordblindhed i en forholdsvis alvorlig grad. Jeg opfylder alle... -
Henfaldskonstant (haster)
ForumindlægHej dejlige brugere af Studieportalen. Har været så (u)heldig at trække radioaktivtet til min 24-timers fysik eksamen (STX, c-niveau). Jeg er nu efterhånden godt med, nu er jeg bare nået dertil hvor jeg skal kunne forklar nogle formler. Vi skal forklar alfa, beta og gamma henfald, bagrun... -
Professionel privat undervisning tilbydes i mat/fys
ForumindlægHej Mit navn er Sami (30 år) og jeg vil gerne tilbyde professionel privat undervisning i fagene matematik og/eller fysik. Jeg har selv været gymnasie lærer i 6 år på Nørre G, Kongsholm gymnasie og HF, Nærum Gymnasium. Mine elever har til eksamen i alle de år jeg har været underviser haft et ge... -
Professionel privat undervisning tilbydes i mat/fys
ForumindlægHej Mit navn er Sami (30 år) og jeg vil gerne tilbyde professionel privat undervisning i fagene matematik og/eller fysik. Jeg har selv været gymnasie lærer i 6 år på Nørre G, Kongsholm gymnasie og HF, Nærum Gymnasium. Mine elever har til eksamen i alle de år jeg har været underviser haft et ge... -
Professionel privat undervisning tilbydes i mat/fys
ForumindlægHej Mit navn er Sami (30 år) og jeg vil gerne tilbyde professionel privat undervisning i fagene matematik og/eller fysik. Jeg har selv været gymnasie lærer i 6 år på Nørre G, Kongsholm gymnasie og HF, Nærum Gymnasium. Mine elever har til eksamen i alle de år jeg har været underviser haft et ge... -
Kan ikke få merit for fag alligevel!?
ForumindlægJeg havde fået at vide af samtlige mine tidligere studievejleder, at jeg kan overføre de fag jeg gennemførte på min STX til mit HF bevis. Jeg mangler kun et halv års uddannelse (troede jeg indtil idag) så ville jeg være færdig (jeg havde holdt et par års pause fra ungdomsuddannelse pga. depress... -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Islam, Vesten
ForumindlægJeg mangler nogle indput til min samfundsfagaflevering. Spørgmålet er, om modsætningen mellem Islam og Vesten en økonomisk konflikt? Eller om det er en ideologisk konflikt, der drejer sig om livsværdier? Jeg er selv lidt i tvivl. Håber I kloge hoveder kan hjælpe. -
mana
Forumindlægopererer man overhovedet med mana i Islam? er indtil nu ikke stødt på det... -
Hvordan opstod livet?
ForumindlægHej jeg har et lille problem, jeg vil gerne vide hvordan livet opstod. Jeg ved det er noget med nogle aminosyrer som klonede sig selv... mere ved jeg så ikkke.. hvis i kunne fortælle det sådan lidt kort fx på en 5-7 linjer ville jeg blive glad :) -
EU's fordele og ulempe ved optagelse af Tyrkiet
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en samfrapport, hvor emnet "EU's fordele og ulempe ved optagelse af Tyrkiet" indgår. Jeg har mærkeligt nok svært ved at finde information omkring deres fordele og ulemper ved optagelse af Tyrkiet. Jeg har virkelig ledt overalt på nettet. - Nogen der kan... -
Er Danmark et kristent land?
ForumindlægMener du, at Danmark er et kristent land? -
Multikulturelt samfund
ForumindlægHvad er jeres mening om et multikulturelt samfund? -
at være udnævnt..
ForumindlægIfølge calvinismen er der nogle af menneskerne på jorden, som er blevet 'udnævnt' af Gud. Hvad vil det sige? At dem der ikke bliver udnævnt ikke blvier frelst og kommer i Himlen? -
Hvad er en myte?
ForumindlægHvad er en myte? -
Engelsk... Er der mange fejl?
ForumindlægHey... Er der nogen der vil kigge / rette på min engelsk stil..?påforhånd mange tak!mvh JS"Amina is a Pakistani girl who lives in England with her parents. Her father has a shop with long opening hours and both him and Amina’s mother work in the shop, so Amina spends a lot of time by her sel... -
onenote
Forumindlæghvordan kan man gør at man ikke synkronisere i onenote, fordi til eksamen må man ikke synkronisere.
