Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17021 til 17040 af 321608
-
differentialkvotient
ForumindlægSidder med vejledende eksamensopgave 6007, stx A-niveau, og er gået lidt i sort med den. opgaven lyder: I stratosfæren kan trykket (målt i mb) for højder mellem 11 og 25 km beskrives ved en funktion givet ved regneforskriften p(h)=226e^(-0,157(h-11)) bestem tallet p'(15) og forklar hvad d... -
Rette en opgave
ForumindlægHej Nogen som kan rette min analyse på 3 sider? :D Med hensyn til grammatik -
komparation af adjektiverne
ForumindlægGodaften (: Håbede en venlig sjæl lige ville se min opgave her igennem, da jeg er lidt i tvivl og ikke helt kan se, hvor vidt jeg har løst den korrekt. OPGAVEN: Indsæt adjektiverne i komparativ. Husk at adjektivet skal have samme køn og tal som det ord, det lægger sig til. Eks. Nosotros estamos (... -
Gode noter til alle perioder?
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk her på onsdag. Jeg tænkte på om der er nogle der har en god oversigt over alle de perioder man gennemgår i dansk? Jeg har kigget lidt under opgaver her på siden, men jeg kan umiddelbart ikke finde én oversigt der dækker dem alle.. på forhånd tak -
Få tyske sætninger
ForumindlægHej :) håber der er nogle søde mennesker derude, der gider at se mine sætninger igennem. I året 1928 rejste jeg til München for at studere der. Når vi er syge, går vi til lægen, for at han kan hjælpe os. Maleren lejede sig en ny lejlighed for at få mere plads. Jeg har lagt Deres pas... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er 17 år gammel, og går pt. på STX (2.g). Eller det betyder, at det gjorde jeg. Jeg gik i midten af 2.g ned med angst og voldsom depression. Jeg havde det dårligt psykisk, da jeg var under et kæmpe karakterpres. Jeg havde et snit på lige under 10, da jeg knækkede på det. Jeg blev syg... -
Fosterdiagnostik problemstillinger
ForumindlægHej, Jeg skriver AT eksamen om emnet Fosterdiagnostik i fagene religion C og biologi B. Jeg vil egentlig bare gerne vide om der er nogle der vil kommentere på mine problemstillinger? Jeg ha rherunder indsat mine problemstilliger, og under hvert punkt beskrevet hvad jeg vil have med i en delkonklu... -
TOPKARAKTER
ForumindlægHvordan opnår man det hæderfulde 12 tal til historie eksamen på STX? -
Sundhed og livstil
ForumindlægHej:) Vi skal have projektopgave og vores emne er indflydelse. - Vi vil gerne have noget om livstil, men er lidt i tvivl om underemne. Så hvis I har nogle idéer, så skriv venligst! :) På forhånd tak :) -
UHM
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at løse denne opgave? 2x-6y/x^2-6xy+9y^2 -
hjælp til matematik :S
Forumindlæghey det et opgave jeg ikke er helt med i jeg ville spørge om der er en som kan løse de : tabellen giver en sammenhæng mellem x og y x 0, 0,40, 0,80, 1,20, 1,60, 2,00 Y 0, 0,25, 1,00, 2,26, 4,02, 6,28 a. afbild tallene i et kordinatsystem og gør rede for, at y er en linær funktion af x. ... -
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
Potensfunktion
ForumindlægJeg har funktionen: f(x) = b·xa 1. Redegør for, hvorledes tallet a i udtrykket y = b·xa kan beregnes, hvis vi kender to talsæt (x,y), der passer i ligningen. 2. Redegør endvidere efter eget valg for andre emner i tilknytning til potensfunktioner, f. eks. PwrReg eller løsning af ligningen c = b·x... -
Polynominer
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med denne opgave? Udregn ((CP(701)-CP(700))/(CP(1)-CP(0))) og forklar hvad dette tal fortæller. Indtil videre har jeg skrevt: ((CP(701)-CP(700))/(CP(1)-CP(0))) = CP(t)=-1.994*10^(-10)*t^(3)+4.220*10^(-7)*t^(2)+3.818*10^(4)*t+1.857*10^(0) Men så er jeg død... -
Massen af et lod på en fjedre
ForumindlægJeg har lidt problemer med det her. Jeg har vedhæftet et billede, hvor opgaven er vist. Prolemet er at finde massen af et lod, hvor vi altså ikke kender den, andet end m. Jeg har prøvet at finde fjedrekraften, da jeg tænkte det måtte være noget, med hvor mange Newton pr. centimeter, hvilket jeg ... -
Termisk energi
ForumindlægKan termisk energi være negativ? -
religionskritik
ForumindlægHej... Jeg skal til rel. eksame her snart .. og har et spørgsmål omkring 1800-tallet var der forskellige religionskritikere..der var blandt andet Karl Marx, Freud og Nietzsche.. Hvad jeg ved. var de alle 3 enige om at religion var noget menneskeskabt, at religion er en illusion, en projektion.. M... -
HASTER
ForumindlægJeg er igang med en aflevering til imorgen, og kan ikke huske hvordan jeg kommer videre fra dette stykke. Det omhandler 2 ligninger med 2 ubekendte. (I)2x-23=-3y, (II)8+3x-4y=0 (I)y=23-2x, (II)y= 8+3x 3 4 (Tallene nedenunder betyder at stykkerne skal divideres med dis... -
Mississippi
ForumindlægHej, Racisme i dag i USA,? Racism today: -Mississippi? Håber nogen kan hjælpe? -
Biologi-hjælp
ForumindlægHej alle i intelligente mennesker. Jeg er ved at skrive en opgave om blodtyper genotyper osv. og jeg kom til at undre mig over noget. Blodtyper bestemmes jo udelukkende genetisk. så forstår jeg ikke at når 0 er tilnærmelsesvis ressisiv, hvordan kan der så være så mange der har den blodtype?
