Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 17041 til 17060 af 92030
-
andengradsligning
Forumindlægandengradsligningen 2x^2+3x+c=0 har roden 1. Bestem c ? bestem andengradslignings anden løsning? nogle der kan sige mig hvordan den løses? -
stofmængde - hjælp
Forumindlæghej hvordan beregner man stofmængden forstår det slet ik. n (AgNO3) = c (AgNO3) ⋅ V (AgNO3). I kender c(AgNO3) = 0,10 mol/L. -
Studentereksamen januar-februar 2003
ForumindlægJeg sidder her med sættet: Studentereksamen januar-februar 2003 2002-8-6V og jeg vil bare høre om der er nogen der har lavet opgave 3 i det sæt. Jeg er nemlig meget i tvivl om de resultater jeg har fået er rigtige, og ville være glade hvis nogen kunne fortælle hvad de har fået./Xabbu -
Cikrlens ligning
ForumindlægHej,kan det passe at man som 1.G'er ikke har lært om cirklens ligning endnu?Min ven mener nemlig, at det er noget at det første en matematik lærer vil lære ens elever...Bjarke -
Forvirret
Forumindlæghej alle sammen sidder her og øver mig til mat. mund.har nogle spørgsmål, som håber I vil svare.jeg går i 1g. min årskarakter er på 7.6, (gennemsnit) som nogle syntes er meget lavt.har lige fået 7 i fysik i mundligt (årsprøve), er bange for at jeg får under 6 i gennemsnit i årsprøverne?er årspr... -
Akut hjælp! Matematik opgave.
ForumindlægHejsa! Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Både a og b? Har siddet og knoklet med den i 2timer nu. -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
--->>BIOLOGI<<---
ForumindlægHejsa Er der nogle, der har lavet denne opgave:http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1995/Opg%202%20Immunforsvar.docHar lidt problemer med den 3. opgave.. -
Arealet af en trekant
ForumindlægHvordan finder man arealet af en trekant kun ved hjælp af sidelængderne? jeg skal finde arealet af Bermudatrekanten, men jeg kender kun trekantens sidelængder: 1681 km , 1666 km , 1635 km hm? -
Reducer udtrykket
ForumindlægJa er startet på matematik på B niveau i år, men desværre vil vores lærer ikke forklare os tingene hvis vi ikke forstår det :-( Reducer udtrykket: 2x (6 - x) + x2 + (6 - x)2 Vi fik også af vide vi kunne gøre det på lommeregner, men der vil han heller ikke forklare os hvordan vi skal bruge den. Så... -
nye karaktere
Forumindlæghejsa, jeg vil bare gerne høre om der er nogen ved hvordan man skal omregne sine gamle karaktere til de nye??? -
Hvad skal jeg kunne??!
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig nogle kan svare på mit spørgsmål: Efter sommerferien skal jeg på gymnasiet og jeg skal bl.a have samfundsfag på A niveau. Jeg valgte det på grund af at jeg synes det er ret spændende med kultursammenstød og med hvad der egentlig sker rundt omkring en. Jeg er bare re... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
-13.6eV
ForumindlægHvordan er man kommet frem til, at der skal -13.6eV for at ionisere et hydrogen atom? -
consiusrelationerne og sinusrelationerne
ForumindlægJeg kan ikke rigtig kende forskel på de to. Er der nogle der kan forklare hvornår jeg skal brug consiusrelationerne og sinus- Tak på forhånd. -
Docosa
ForumindlægOpgaven lyder: Tegn strukturformel for docosa-4,7,10,13,16,19-hexaensyre. Jeg ved den skal have seks dobbeltbindinger.. Men hvordan tegnes den? </o:p> -
sinus og cosinus
Forumindlæghvordan kan man forklare for værdierne af sinus og cosinus for vinklerne 60?, 90? og 120?. -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægHejsa...Vi har diskuteret en del efterhånden, om hvorvidt det er muligt at bestå en studentereksamen med eksamenssnit på under 6.Lad os antage at vi har de to søjler, x og y.x er årskaraktererne, mens y er eksamen.Jeg er så klar over, at man tager gennemsnittet af de to.Men er det dermed muligt a... -
Antal af eksamener.
ForumindlægJeg går i 4.g og er derfor den aller sidste af slagens på den gamle reform. Jeg har pt. været til 7/8 eksamener. 1 i 1.g, 3 i 2.g og 4 (+1 sso) i 3.g Jeg var til matematik eksamen b skriftlig i 2.g. Tæller den med i samlede antal eksamener, når jeg også har haft det på a-niveau i 3.g? Jeg ved d... -
Hjælp!please en dag vil jeg hjælpe dig.:D
Forumindlægjeg har snart eksam, og jeg vil genre vide om der er noget som kan hjælpe mig. Det er mundligt og praktisk eksamination. dvs. at vi skal fremlægge det mundgligt og viser forsøg som har noget med emnet at gøre. hvor kan jeg forberede mig og evt. oplysninger, og lave og vise forsøg. er der noge...
