Søgning på: amish folket. Resultater: 17101 til 17120 af 19974
-
Bakterier, eksponential vækst
ForumindlægOpgave 2 lyder: der optælles antallet af bakterier med jævne mellemrum igennem. Forsøgets start 15 bakterier, og der vises at antallet af bakterier fordobles, hvergang der er gået 22 minutter. opstil en formel, som beskriver antal bakterier som funktion af antal minutter efter forsøgets start. ek... -
gymnasiet
ForumindlægMin klasse lære har kaldt mig til samtale om at spring 9 klasser over for derefter at gå direkte i gymnasiet. Hun er gjort opmærksom på at planen er at jeg vil tage 10 klasse for at få et år til at blive mere moden, så vælger hun at give mig sådan et tilbud. Må sige jeg for det blev meget forundr... -
SSO, Fysik eller Historie?
ForumindlægSSO'en nærmer sig, og jeg har endnu ikke klargjort for mig selv hvad jeg vil skrive i.Indtil da er valget cuttet ned til at være mellem fysik eller historie.Jeg har siden barndommen haft en ekstraordinær stor interesse i historie, hvor andre jævnaldrende læste "Hans og Grethe" læste... -
Studerende ved videregående uddannelser?
ForumindlægHejJeg er lige begyndt på universitetet KVL på Frederiksberg. Jeg brugte Studieportalen en del da jeg gik i gymnasiet sidste år. Det virker mest som om dette er et sted for studerende ved hf, gymnasium, hhx eller htx. Så jeg ville egentlig bare høre om hvor mange der studerer på videregående udda... -
Fransk-rettelse!
ForumindlægHej derude!Har brug for hjælp til denne fransk-aflevering!Résumé facile:Le texte parle de trois amis, qui travaillent en France. Un jour dit le chef, qu’il doit comprimer le personnel. Et alors Abedelaziz parle bien le français, il doit expliquer Youssef et Moktar que deux personnes doivent... -
fuck man
ForumindlægJahhh.. jeg er en dreng på 17 og går på gym. Først og fremmest vil jeg sige tak til dem der opmuntrede mig engang ved at sige at jeg sagtens ku klare gym... jaah jeg skrev engang mit karakterblad ned her hvor alle synes jeg var egnet mens lærerene stadig synes ej. Men tilsidst beviste jeg at jeg ... -
tysk oversættelse
ForumindlægHejEr der ikke en, der vil læse min oversættelse igennem for fejl??PÅ dansk:Da vejen endte her, var det nemt at finde vilaen. Da hun åbnede døren, hørte hun straks, at hendes børn var hjemme. Da hun fik øje på ham, sagde hun hurtigt: "Nej tak, vi købe ikke noget ved døren." - Da jeg var... -
Grammatikhjælp...
ForumindlægHej! Jeg har skrevet begyndelsen af en franskstil om 'Le Grand Cahier'. Jeg er dog meget usikker på grammatikken og jeg ville være glad hvis der var en der kunne hjælpe mig lidt med mine fejl. I behøver ikke at rette som sådan, da jeg hellere vil have et fingerpeg om hvad jeg gør galt.På ... -
Hvordan går det med jeres sso??
ForumindlægHej...Sidder selv og skriver min sso lige nu, og ville høre hvordan det går med jer andre derude????Katrine -
fri kl 16:00
ForumindlægHej Alle! Nu har jeg gået på gymnasiet i 1/2 år, og synes efterhånden at det er meget svært at komme hjem kl 16:30 og begynde på at lave mine lektier :/ Jeg ved godt at der ikke rigtigt er noget jeg kan gøre ved det, men ville bare hører jer andre, som får så sent fri som jeg gør: "hvordan k... -
Konsekvenser af mindsteløn
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig samfundsfag. Jeg forstår ikke, hvordan indførelse af en mindsteløn kan give anledning til højere arbejdsløshed. Nogen, som kan hjælpe? -
Nogen der har læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?
ForumindlægHar du læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?I så fald vil jeg gerne høre din mening og begrundelse om bogen.Bogen handler ikke om at snyde sig direkte til gode karakterer, men ved hjælp af gode tips og idéer.Holder bogen eller er det den største omgang lort?Personligt synes... -
hvor meget kan læreren konkret bestemme?
ForumindlægHej jeg har en spansklærer der virkelig går mig på nerverne, hun er altid meget sur. Og nogen gange har jeg nok også fortjent det, men kan hun fx bestemme at man ikke må tygge tyggummi i timerne eller side og spise af en bolle? Kan godt være det lyder som bagateller men det er virkelig noget der ... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. håber der er en der er lidt skrappere end mig til engelsk der gider rette.Engang rejste jeg fra Oklahoma til Chicago for at besøge min bror, Rabbit. Han tog imod mig, da jeg stod af bussen og på vej hen til hvor han boede, blev vi sultne og standsede op ved en restaurant, hvis vægge var hel... -
Jødedommen
ForumindlægJeg har en lille opgave om Jødedommen... Og jeg tænkte om nogen af jer ved om hvad det vigtigste spørgsmål i Jødedommen er. -
Er mennesker ikke gode nok nu?
ForumindlægHej med jer alle! Når jeg f.eks. at har set ”Fremtidens Verden” og ”Robo-Mennesket” men også mange andre udsendelser på forskellige Discovery channels, er jeg tit blevet frustreret over, hvad det er forskere verden over, er ude efter at skabe! Et eks. fra Fremtidens Verden... -
grundlæggende matematik
ForumindlægEr det et alm klogt hoved som kan hjælpe mig med at genvinde hukommelsen når det drejer sig om basal matematik.Hvordan finder jeg x og ynår: x*y=1271x-y=10jeg ved resultatet, men hvordan kom jeg frem til det, så det kan forklares til min 12-årig datter? -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Meget irriterende reklame
ForumindlægJeg synes den Gøl reklame er rimelig meget i vejen! Er der andre, der har samme problem og som er enige med mig? -
Hjælp til Tysk....
ForumindlægHey...Hej jeg skal have afleveret dette fredag den 4. så vil bare have set det igennem inden. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig det vil være pisse sødt jeg vil takke og bukke på forhånd.Es geht um eines Klasse mit 17 schü¨ler, aber 3 von der Klasse spielen eine grössere Rolle. Die 3 schül...
