Søgning på: To keep the faith. Resultater: 17141 til 17160 af 18613
-
Er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå denne sang
Forumindlæghttps://www.gugalyrics.com/lyrics-771058/klondyke-blind-passager.html. Det er 3 strofer i sangen, og strofe 4 er bare gentagelsen af omkvædet. Hvis der er en som kan sætte nogle ord på hver strofe. Jeg har selv prøvet mig lidt frem, og vil gerne se om jeg overhovedet har forstået sangen. Jeg... -
Hvordan bliver man bedre til engelsk?
ForumindlægHej, jeg er virkelig dårlig til engelsk, men ville gerne blive bedre. Så vil i ikke komme med nogle gode råd, så man kan blive bedre til engelsk? :) Håber der er nogle der ville hjælpe, da jeg virkelig har brug for hjælp! -
kæmpesten
ForumindlægAt forstå verden og fenomæner har optaget mennesket i årtusinder. Ofte alle de ubesvarede spørgsmål blev henvist til guds/-værk. Spørgsmålet: Hvis gud er allmægtig, ville han så være i stand til at skabe en sten, så stor, at han ikke kan bære den? Stammer fra Kina tror jeg. DeciMat -
Tyrkerne - Europas syge mand før 1914
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående tyrkerne før 1.verdenskrig. Hvorfor blev de kaldt Europas syge mand? MVH Pokemonorm ;) -
Partielt afledet
ForumindlægLigningen F(x; y) = y3- xy + 1 = 0 bestemmer en funktion y(x). Hvordan afledes denne? -
Engelsk + ? - Peter Pan?
Forumindlægjeg skal snart til at skrive SRP-opgave, og jeg er HELT på bar bund. Har læst nogle forskellige SRP opgaver igennem, og kigget på en masse emner, men det er som om det ikke helt fanger mig. Jeg har Samfundsfag på A og Drama på B udover Engelsk som næsten er 100% det jeg vælger. Så kom jeg... -
Opgave 148 - Teknisk matematik
ForumindlægHejsa, jeg er ikke så god til beregning af cirkeludsnit og ved ikke helt hvordan jeg skal kunne få resultatet til at give det rigtige facit, som er 5493,4 mm^2 -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere. -
t-shirts med logo "Fuck off"
ForumindlægHvad synes i kan man godt tillade sig at gå i skole med en t-shirt hvor der står FUCK OFF.. Burde forældre ikke opdrage sin børn til ikke at påklæde sig sådan for det er jo nærmest noget man prøver at sige til andre ved at gå i det??? eller skal man fordi der er ytringsfrihed ikke sætte grænser o... -
Fermats sidste sætning - n=4 - Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal bevise n=4 for fermats sætning. Fermats sætning er som følger: x^n+y^n=z^n Er der nogen der kan hjælpe mig med beviset? Jeg vil et gerne have nogle hints, to meget gerne have et link hvor hele beviset står hvis du tilfældigvis har det :-) Og hvis du ellers kan sige noget om fe... -
Hej er der nogen der kan hjælp nu! DET HASTER!!!
ForumindlægI denne lille tekst skal jeg finde alle udsagnsord . Jeg har fundet nogen af dem .. men ikke allesammen . Er det rigtigt udsagsnord jeg har fundet . Hvad betyder de ord ??? Esta, Sucede , relacionarse , mantener , cruzo los , Ahora , perdieron , reprimido , por , obligue , sorprendeme ... -
"I Am Legend" - Will Smith
ForumindlægSå skubber vi lige lidt til lektier osv. :D - Kunne godt tænke mig at høre om nogle herinde på studieportalen går i biograffen q:? - og har nogle set den 'nye' "I Am Legend" med Will Smith i hovedrollen, - Hvis ja - hvad synes i om den, både godt ligesom skidt, hvad kunne være b... -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
hvem styrer
Forumindlæghvem styrer mest på portalen? -
Korstogene
Forumindlæghvad var den egentlige drivkraft bag korstogene?? Hvis nogen har notater til Korstogene, modtager jeg gerne :o) på forhånd tak -
uægte børn?
ForumindlægJeg skal lavet projektopgave mit emne er "uægte børn" har lidt svært med at fine information om det. hvis der nogen der kender til det, ville det være meget sødt af demm at skriv. -
Hjælp til cirkels radius og centrum
ForumindlægHej alle Jeg skal løse denne opgave Find radius og centrum for den cirkel, der beskrives ved følgende ligning x^2 + 6x + y^2 + 10y - 30 = 0 Hvordan gør jeg det? Jeg er helt lost. Normalt beder jeg ikke om facit, men lige med den her vil jeg gerne se en udregning og et facit så jeg kan... -
Plinius' to breve
Forumindlæghvor er det muligt at få fat i Plinius' to breve? jeg har søgt på bibliotek.dk, men der er det ikke muligt at bestille bogen hjem, da den kun findes på det kongelig bibliotek. jeg er ikke så meget for at få dem fra et tilfældigt sted på nettet, da lærerne ikke altid mener det er troværdigt d... -
frihandel diskussion
Forumindlæghej Diskuter fordele og ulemper ved en mere fri verdenshandel. Inddrag eksempler fra bilagene. Vurdér hvordan verdenshandlen kan blive påvirket af den globale finanskrise. hvilke dele ville du læge fokus på, måske vil jeg glemme nogle mener at der vil være en større kløft mellem rig og fattig... -
Java programmerings-opgave
ForumindlægHej! Jeg har ret svært ved denne opgave. Jeg har prøvet mig frem via forskellige tutorials, men har desværre ikke kunne komme særligt langt. Er der en programmør der kan hjælpe med denne opgave, evt mod betaling? Jeg skal i hvert fald have afleveret opgave 5 til i morgen. På forhånd, tak!
