Søgning på: SRP historie. Resultater: 17161 til 17180 af 22627
-
Trykt reklame søges
ForumindlægHej Alle. Jeg ville høre om i havde nogle gode forslag til en trykt reklame til en reklameanalyse. -
Karakterer fra 1g
ForumindlægHvad sker der med vores karakterer fra 1g på beviset? De er jo blevet givet efter den gamle skala. Bliver de så bare direkte oversat, så 8 bliver 7 og 9 bliver 7 os.v? -
Essay: Sociale medier m.m
ForumindlægJeg er igang med at skrive et essay og er faldet lidt af vognen. Min opgave går ud på at skrive et essay om nogle af de roller, man påtager sig overfor sig selv og har i samværet med andre. Jeg skal blandt andet komme ind på, hvem eller hvad, der er med til at bestemme vores roller, samt hvil... -
Hvilket sprog?
ForumindlægHej alle, Jeg går i 7. klasse og har tænkt mig at lære et sprog i løbet af februar-marts-april, men jeg ved ikke hvilket. Jeg har tysk i skolen, og jeg har haft lidt fransk på ungdomsskolen og jeg har selvstuderet lidt latin. Jeg har i særlig grad overvejet kinesisk, russisk, latin og volapük... -
Religion
ForumindlægHej. Jeg skal til religionstest i morgen. Vi vil blive testet i de mest besale begreber og temeaer indenfor kristendommen. Nogle der kan give mig bud på hvad jeg burde læse op på. Det er c niveau. -
Hvordan?
ForumindlægMest henvendt til jer, der er i gang med jeres videregående uddannelse. Hvordan besluttede I jer for hvad I ville? Normalt er man jo interesseret i et eller andet, men valgte I bare ud fra det? Overvejede/undersøgte I ikke jobmulighederne osv? Nu går jeg i 2.g, og jeg ved ikke hvad jeg vil en... -
Objektiv eller subjektiv?
ForumindlægHey, Nogen der kan forklare mig hvordan man skal forstå de to ord: objektiv og subjektiv? Evt. med et eksempel. -
interessere Solsystemet dig;)?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om hvad solsytemet er og hvordan det er opstået, jeg vil ikk have nogle hjemmesider eller noget har også selv fundet noget, men vil også høre fra jer, så jeg måske kunne have mere at tilføje -
hvordan udviklede krigen på vestfronten sig?
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan udviklede krigen på vestfronten sig? hvordan kan man tale om en udvikling? -
Nogen her som er god til fransk?
Forumindlæghej alle, ville spørge om nogen kunne give mig idéer til en lille og nem emne jeg kunne vælge til at bruge i en mundtlig prøve, vi skal øve os til eksamen, så vi skal prøve at se hvordan det er... jeg skal lave en disposition..... håber at der er nogen der ude som kan hjælpe mig .... tak på forhånd -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
buddisme opståen
Forumindlæghej hvordan er buddismen opståen? -
cirklens ligning giver to resultater
ForumindlægHej Hvorfor er det nu, at når jeg har anvendte cirklens ligning (x-a)^2+(y-b)^2=r^2, at jeg får to resultater, et plus og et minus resultat? Er det fordi jeg får et centrum på hver side af x-aksen? Eller hvordan er det nu det er? Mvh Birgitte -
At gå om
ForumindlægOhøj :) Er der nogen her på portalen der selv har været ude for eller set til en kammerat/bekendt der har prøvet at gå et år om på en gymnasiel eller forberende uddannelse? I så fald, hvad har I indtryk af at man får ud af det, hvis man fx gør det med et ønske om at forbedre sin præstation? K... -
Blodsukkerkoncentration
ForumindlægHej er der nogen som kan svare mig på om: Stiger blodsukkerkoncentrationen når man ikke har spist/faster? Hvorfor og hvordan påvirker insuling kroppen når man faster? -
Hvornår kan jeg besøge de enkelte uddannelses institutioner?
ForumindlægHej, Jeg er stadig i tvivl om hvilken uddannelse det er, jeg skal vælge efter mit sidste år på gymnasiet, så jeg tænkte på, om der var bestemte tidspunkter, hvor man kunne tage ind og se hvordan en ganske alm dag foregår for fx. en jura studerende osv. Eller kan man bare tage derud, når man vil?... -
Ideer til Religion
ForumindlægHej, Vi står over for en snarlig projektopgave. Det overordnede emne er: Konflikter. Så min makker og jeg har valgt at skrive om religiøse konflikter/uoverensstemmelser. De seneste dage har hjernerne knirket, men vi har ikke fået nogle banebrydende ideer endnu. Hverken til fremlæggelsen ell... -
Hjælp - Vi har ret til Idæret!
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg går på en privatskole i Vejle, som overordnet set er meget god. Men når det kommer til idræt er den ikke. Vi har meget lange dage på skolen ALLE DAGE; 08:00 - 14:30 og 08:00 - 13:50. Det vil sige at vi faktisk har hele 32 lektioner om ugen, faktisk MEGET mere end de ... -
1- eller 2-håndskilde
ForumindlægDarwins værk er jo fx blevet oversat til dansk, kalder man det så en første- eller anden-håndskilde?? -
hjælp?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som skal være en invitation fra 1700 tallet? Nogen som har noget lignende liggende?
