Søgning på: tysk disposition. Resultater: 17161 til 17180 af 18462
-
Kommunisme
ForumindlægEr kommunisme en dårlig ting? -
Hvad pokker skal jeg være, når jeg bliver stor?
ForumindlægEller okay, stor og stor, jeg er 19 år i skrivende stund :) Men hold da op jeg synes det er svært! Jeg gik ud af gymnasiet i sommeren '07 (sproglig student), og siden da har jeg arbejdet forskellige steder, ikke med den store glæde i sindet. Jeg er i øjeblikket militærnægter i en SFO, hvor j... -
hvad mener hun her
Forumindlæger der nogen der forstå hvad mener Tove D. med denne vers " når regnen siled, og stormen pep og alle, der kunne, blev hjemme, da gik vi og drev mellem død og forfald i dage jeg aldrig vil glemme" det er 2. vers i digtet baromsgade første del -
Haster haster
Forumindlæger der en der kan hjealpe mig med alt det her ...... haster skal afleveres imorgen Afleveringsopgaver Opgave 1 På en konto indbetales hvert år 5000 kr. Renten er 6% p.a. Bestem indestående på kontoen umiddelbart efter den 7. indbetaling. Opgave 2 Der indsættes hvert år 4000 ... -
Vedr. kort tekst
ForumindlægHej! Vil du rette for meget tydelige fejl eller sætninger der ikke giver mening og såfremt forklare dem, så jeg kan forstå det? På forhånd mange tak. Teksten er følgende: Pendant la seconde guerre mondiale en France il y a beaucoup incidents tragiques. Le Vel’ d'Hiv est le terme d&... -
Valg af valgfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil lige forhøre mig her på Studieportalen.dk, om hvad der kan anbefales ang. valg af valgfag, inden jeg nu skal vælge valgfag til 2.g. Jeg har nemlig fået en del råd, hvoraf nogle af dem siger det modsatte af hinanden. Det jeg er mest i tvivl om, er antallet af A-fag. På den ene side... -
Prøver en sidste gang!
ForumindlægHar siddet siden klokken 4 i dag og knoklet med en forholdsvis simpel mataflevering bestående af 3 opgaver, men er nu så smadret, træt og sur at jeg ikke gider! Hvad mener i burde jeg ikke bare anderkende at jeg bare ikke duer til mat? Eller skal jeg knokle endnu? -
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
Fejl?
ForumindlægHej ? :) Er der fejl i nogle af de her sætninger? I behøver ikke sige hvilke fejl, bare hvilken sætning(er) der er tale om, så skal jeg nok selv finde fejlene. 1. Sie bleibt bis morgen. 2. Durch seine Studien in die USA, hat er sich in die Stellung qualifiziert. 3. Sie kommt ohne ihren Mann. 4. I... -
Endelsen af 2.verdenskrig.
ForumindlægHvordan endte 2.Verdenskrig? - Og, hvad/hvordan medførte ''endelsen'' til den kolde krig? -
hjælp rettelse af e.mail
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe med en rettelse af min MEGET vigtige e-mail? __________________________________________ Hello office of admissions! My name is Andreas, i'm 19 years old. I'm from Denmark, Copenhagen and i got Danish citizenry. I'm very much interested in heart surge... -
Valg af uddanelse efter 9.kl
ForumindlægJeg går i 8.kl og er efterhånden begyndt at tænke lidt over hvilken ungdomsuddannelse jeg skal tage efter folkeskolen. Jeg vil helst en af de gymnasielle uddannelser(STX, HHX ell. HTX), og jeg har også karaktererne til det. Jeg kan bare ikke vælge hvilken en af dem det skal være :S Så derfor vil ... -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
ForumindlægHej, Jeg er lige igang med at skrive nogle historienotater - og i den forbindelse kunne jeg godt bruge noget hjælp, til at udfylde nedstående felter. TIDSPERIODE/ÅRSTAL: ? STYREFORM Sultanstyre i det tidligere Osmannerriget og efterfølgende kan man vel sige, at der var demoktati, da Kemal Atatü... -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHåber at en godhjertet tyskekspert vil rette dette... -
jihad
ForumindlægHvad er jihad? har søgt på wikipedia, men synes ikke svaret var så godt. Håber nogen kan hjælpe :) -
hvordan siger man denne sætning på engelsk??!
ForumindlægDen 13. marts 2013 klokken 11,05 lød startskudet og det velkendte kendte løb gik i gang. -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIn den fünfziger Jahren erlebte Deutschland ein überraschendes Wirtschaftswunder. Im Wunder vergrößerte die industrielle Produktion im Europa. Sie vergrößerte, weil die USA vielen europäischen Ländern hilfte. Sie gab den Ländern finanzielle Unterstützung – der sogenannte “Marshallplan... -
Holocaust - jødeforfølgelse
ForumindlægJeg er igang med min historie, og ville høre om i kender nogle gode sider der ligger op til min redegørelse, analyse, diskussion og vurdering: - Redegør for jødernes status i Tyskland frem til nazisternes magtovertagelse i 1933 - analyser for jøderne...
