Søgning på: amish folket. Resultater: 17201 til 17220 af 19974
-
fremmedord
ForumindlægSænkekasser = fodsved Jordbær = knækbrødsugeskiver = katteøjesnabelvaskeri = pibe -
Hvilke tekster er interessante?
ForumindlægNu må det vist være min tur til at få hjælp.Jeg vil gerne vide, hvilke emner 8.-10. klasses elever finder interessante at læse om. Det gælder naturligvis både dansk og engelsk.Vil I helst læse om ting fra jeres (kommende) hverdag som f.eks. diskoteker, sport, hobbyer osv. eller vil I foretrække a... -
Hvad skal man være?
ForumindlægJeg har tænkt over, hvad jeg skal studere, men er endnu ikke 100% afklaret med det.Det ville hjælpe mig meget, hvis nogen kender til disse uddannelser og vil fortælle lidt om dem. Bl.a. positive og negative sider af arbejdet og uddannelsen, om lønnen (selvom den for mig er lavt prioriteret), om e... -
Tysk stil
ForumindlægHey, jeg har skrevet denne tysk stil og ville være glad hvis der var nogen der gad rette den for grammatiske / sproglige fejl.Nach dem zweiten Weltkrieg hat man in Europa EU, NATO und FN gemacht. Mit diesen Organisationen will man sicher sein dass niemand noch ein mal einem großen Krieg machen ka... -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
Problemer med Google m.fl.
ForumindlægGodaften.Når jeg søger på et emne på Google, Yahoo m.fl. og trykker på et link, kommer der nogle helt andre mærkelige sider frem, som slet ikke har forbindelse til det (som fx. her: http://peecee.dk/?id=36610 ), jeg søger. Andre gange siger den: "siden kan ikke vises", som fx. her: http... -
Hvor mange mundtlige højniveauekssamener?
ForumindlægHejJeg bliver student her til sommer, og har forstået det sådan, at man skal op til 4 mundtlige eksamener.Men hvordan kan fagene risikere at fordele sig mht. højniveau- og mellem niveaueksamener, og er der noget, der er mere sandsynligt end andet?Endvidere vil jeg også gerne høre, om der er nogle... -
tysk, Witczak oder daniel.
ForumindlægHallo.vil lig høre om en af jer ikke gider kigge min tysk stil igennem lidt. skal aflever imorgen. her er noget af den er ikke færdig :(..på forhånd(ikke højre) takLotto!!Es war einmal einen kleinen Mann in einem kleinen Stadt, der Stadt heißt Vadum. Er hatte eine nette Frau und eine schöne Tocht... -
Bestem f´(o)
ForumindlægBestem f `(o) Sin(x) + 2/cos(x) Hvordan løser jeg den i hånden? På forhånd tak -
Mat A eller Engelsk A?!
ForumindlægÅhh.. jeg har brug for jeres hjælp og erfaringer lige nu! Vi valgte valgfag i midten af februar, men jeg har været i tvivl lige siden. Jeg valgte da matematik på højt niveau, men har overvejet lige siden om jeg skulle ændre det til engelsk. Jeg tænker på mit gennemsnit, hvilket fag jeg vil kunne ... -
Reduktion.
ForumindlægHej folkens.Jeg har rigtig svært ved reduktion osv., derfor håber jeg, at der er en eller flere, der vil guide mig på rette vej.4ab-ab-b(a-7)+(ab-2b)*2Det første skridt er så, efter hvad jeg kan vurdere, at få parenteserne ophævet. Mit bud:4ab-ab-ba+7b-ab+2b*2Og så går jeg i stå - med kraftig tvi... -
Bedst betalte uddannelse
ForumindlægJeg er i store overvejelser om, hvilken uddannelse jeg skal påbegynde efter gymnasiet. Det mest afgørende for mig, er at det gennemsnitlige indkomstniveau er højt. Så derfor spørger jeg jeg, hvilke uddannelser er de bedst betalte? -
Karakteristik af elektrisk komponent
ForumindlægHej. Jeg har to spørgsmål angående en fysikrapport omkring karakteristikker af elektriske komponenter. 1) Er det ligegyldigt, om jeg placerer U ud af x-aksen og I ud af y-aksen eller omvendt? 2) Hvordan kommer man frem til, at der om resistansen gælder: R=1/a, hvor a er grafens hældning? -
Jeg giver penge for det!
ForumindlægNogen der ved meget om computer som kan hjælpe? Jeg vil godt skrive noget på Adope reader kan man det? Please skriv jeg giver mange penge for det! -
Cyanid.
ForumindlægHejsa, er der nogen der ved, om det er muigt for en studerende at købe cyanid? -
medicin - forget it?
Forumindlæghej, jeg vil gerne studere lægevidenskab eller odontologi, men mit gennemsnit er på ca. 8,9 - det er jo langt fra addgangskvotienten i de studier. betyder det at jeg skal glemme alt om dem? kan jeg ikke engang blive optaget via kvote 2? -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
sproglig HN skr. eks
ForumindlægHeyHvordan gik det jer i dag? personligt synes jeg selv det var en rigtig dårlig historie. Der var ikke meget guf i den, og noget værre romantisk pladder. Jeg kunne alligevel ikke rigtig finde ud af om den handlede om kærlighed eller om det i virkeligheden bare var sex? Synes til gengæld oversætt... -
Grænseoverskridende underholdning - Eksamens opgave ønskes læst igennem
ForumindlægHej, Jeg håber I vil læse min eksamen igennem og fortælle jeres mening. Opgaven hedder "Grænseoverskridende underholdning" og tager udgangspunkt i TV3's "Sandhedens time" -
essay - tale og samtale
ForumindlægHold da op, der er mange, som har valgt kronikken - ser det ud til..! Jeg valgte selv essayet - er der "ingen" andre, der også har valgt det??
