Søgning på: To keep the faith. Resultater: 17301 til 17320 af 18613
-
Analyse af når hjertet er en elpisker
ForumindlægHJÆLPPPP en der har lavet en analyse af når hjertet er en elpisker og som kan hjælpeee -
Introduktion af aflevering?
ForumindlægHej, har en aflevering for, det er bedst at starte sin aflevering med introduktion. Nogen der kan give nogle punkter eller hjælp. Teksten for afleveringen kan findes i mit tidligere spørgsmål som vedhæftet fil. Bemærk: Introduktionen skal ikke være i punktform, men i tekstform Tak -
I'm lovin' it
ForumindlægHvad kan man sige om McDonald's slogan I'm lovin' it? - Det er i lang tillægsform andet? -
Gryn-formlen
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg issolere de forskellige bogstaver i Gryn-formlen. Således at jeg mundtligt kan forklare om det. På forhånd mange tak :) -
Kan jeg klare STX med mit gennemsnit?
ForumindlægTror I godt jeg kan klare STX, Århus Katedral, med mit gennemsnit på 7.9? Jeg er vurderet uddannelsesparat. Jeg er bare ret bange for at det vil blive et for højt niveau!? (Katedral er jo en af Danmarks bedste gym) Jeg skal studere en Naturvidenskabelig retning. Håber nogen der studerer/har... -
Haster - finde det sidste adjektiv
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med at finde det sidste adjektiv i denne tekst. (haster) -
Mere sandsynlighedsregning og statistik
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe med delopgave 3 og 4 i denne her opgave? På forhånd tak for hjælpen. -
Har brug for hjælp; Position weight matrix
ForumindlægHej derude. Jeg skal forstå et emne, der hedder Position weight matrix. Desværre har jeg svært med at forstå. På wikipedia står der et eksempel, men jeg kan kun delvis forstå det. Vil nogen derude prøve at hjælpe mig med forståelsen? Problemet findes på https://en.wikipedia.org/wiki/Position... -
Reaktionstid – nervefysiologi
ForumindlægJeg er i gang med en opg., som omhandler reaktionstid – og her har vi lavet et forsøg hvor vi testede reaktionstiden ved hhv. høressansen og synssansen. Siden der ikke var en systematisk forskel mellem resultaterne fra hørelse og synet, tænkte jeg, om der overhovedet burde være en forskel p... -
Spørgsmål til graf ...
ForumindlægJeg har et spørgsmål, og håber, at I måske ved at kigge på det, kan hjælpe mig. Måske har jeg overset en detalje, men jeg forstår ikke, hvorfor de plotter tiden i timer fra 0-17 timer under den anden graf. Tid bliver slet ikke nævnt nogen steder, eller har jeg misset noget? Jeg ved ikke helt om d... -
Lære engelsk
Forumindlægskal 8 måneder på sprogskole til USA her til jul. skal bo hos en værtsfamilie og have undervisning 30 timer om ugen i en international klasse. bagefter skal jeg 2 måneder til Malta og arbejde. Tror i jeg vil kunne lære noget videre engelsk på de 9 måneder? -
\tableofcontents
ForumindlægJeg er i gang med at skrive studieretningsprojekt og har valgt at benytte mig af LaTeX. fordi jeg er træt af alt besværet med Word, der alligevel udarter sig til et grimt dokument ift. LaTeX-dokumenterne. Lige i øjeblikket er jeg dog stødt på lidt problemer. Jeg har kigget i daleif's bog, men... -
Jaloux
Forumindlæghejsamin klasse skrev sso før jul, og nu begynder vi så småt at få dem tilbage.Min problem er at jeg er ved at blive vanvittig... Min bedste veninde har fået 11 i sin opgave om holberg, og jeg har ikke fået min endnu... Jeg er ikke jaloux men alligevel lidt, men mest fordi jeg er så bange for at... -
Maple i LaTeX
ForumindlægJeg skal have indført et maple plot i et LaTeX dokument. Jeg skriver flg. efter preamle \begin{document} \begin{center} \maketitle \end{center} \noindent \begin{opg} Der er givet en delmængde S af planen $\setR^{2}$ ved at S består af de punkter (x,y) i $\setR^{2}$ som tilfredsstiler alle nedenst... -
Religion! (hjælp)
ForumindlægJeg skal op til eksamen i religion her onsdag. Og vores lærer har givet os nogle punkter som vi gerne skulle kunne redegøre for.. men jeg må ærligt indrømme, at jeg er blank i to af dem. Skriver her de to jeg ikke kan redegøre for, og jeg håber at der en religions-ekspert, der kan hjælpe mig med ... -
Darwin
ForumindlægHvad går diskussionen ud på angående Darwins ift. biologundervisning? -
Troende og 'oplyst'?
ForumindlægEr det muligt at være både troende og …… have en naturvidenskabelig profession?… være oplyst (ved oplyst menes der kendskab til evolutionsteori mm.)generelt?… etc.?Umiddelbart virker det ret selvmodsigende og dobbeltmoralsk.Grunden til at jeg spørger, er fordi min gamle fysik/kemi-lærer i grundsk... -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
Kræftceller
ForumindlægHejsa Hvad synes I kunne være en god ide at komme ind på hvis man skriver om kræftceller i ens SRP? -
Studietur?
ForumindlægJeg skal på studietur på søndag og glæder mig selvfølgelig rigtig meget..:)Jeg ville bare høre om hvor i har været/skal hen på studietur?Og er der nogen der har været i Rom, som er der hvor jeg skal hen, som har noget spændende at fortælle om det!? :)
