Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17301 til 17320 af 27879
-
FSA 2010! Skal op til eksamen om 2 timer!
ForumindlægNogen der har været oppe til biologi eksamen? Vil i ikke fortælle hvad den handlede om?! please! Mange tak! -
Forskellen mellem det senmoderne og traditionelle baggrund?
ForumindlægHej folken :) Jeg skal redegør på baggrund af sociologiske teorier for forskellene mellem det traditionelle og senmoderne baggrund. Nogle der kan komme på nogle sociologiske teorier? Evt. nogle hjemmesider jeg kan finde det på? For jeg har nemlig søgt, dog synes jeg ikke jeg fandt noget rigtig go... -
Korrektur - 6 linjer
ForumindlægJeg har 6 linjers tekst. Nogen som kan rette for kommafejl punktum eller lave rettelser så det lyder bedre? -
Hvorfor opfører vi os forskelligt ?
ForumindlægHjælp så er i søde (: -
Banklån og SU-lån
ForumindlægHvis en fra min familie har et forbrugslån hos en bank til en høj rente, og jeg går på en videregående uddannelse. Er det så muligt og fordelagtigt, at jeg tager et SU-lån til en lav rente, og betaler disse banklån med et SU-lån med en lavere rente, og så lave en indbyrdes aftale med mit familiem... -
Robotter i fremtiden
ForumindlægHej:) Mig og min veninde har projektuge her i uge 5, og vores overemne er "på vej" vi har så valgt at vores underemne er "robotter", men vi mangler hjælp til ideer om produkt? -
Erhvervsakademiuddannelse eller en forskningsorientieret bachelor udd.?
ForumindlægHej Jeg har et generelt spg. angående videregående uddannelser, som jeg håber nogen derude kan svare mig på. Jeg studerer i øjeblikket en naturvidenskabelig bacheloruddannelse, som er forskningsorienteret på KU. Dog står jeg i en lidt ærgerlig situation, nemlig den, at jeg føler uddannelsen er... -
Underliggende belæg
ForumindlægHvis nu at jeg kommer med den påstand, at alle kvinder er dårlige billister (hvilket jeg ikke mener), og mit belæg er at mange kvinder er involveret i trafikuheld, er der så nogle gode ideer til hvad mit underliggende belæg kunne være? Mange gange tak, og hilsner fra Jylland :) -
Projektopgave delemne under livsstil
ForumindlægHej, Det ligner egentlig ikke mig at lave en sådan tråd, for jeg plejer nok at kunne løse den slags på egen hånd. Men sagen er den, at vi skal lave projektopgave her efter jul, og min årgang har valgt overemnet 'livsstil'. Ikke noget godt valg efter min mening, men sådan er det. Problemet... -
Lene espersen
Forumindlæger der nogen som har opgaver vedr. Lene Espersens Nedtur eller hele partiets nedtur? :) -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg er ikke sikker på, hvor lang indledningen til DHO skal være. Er der nogen, der ved det? Dette er, hvad jeg har skrevet so far: Jeg har valgt at skrive om kvindebevægelsen i 1970’erne, da jeg mener, at netop disse kampe og ændringer har stor betydning fog, hvordan nutidens samfund... -
Sandsynlighedsregning med eller uden tilbagelægning.
ForumindlægVi har problemer med følgende opgave: Fra en population på n elementer, hvoraf m elementer har en given egenskab, udtages på tilfældig måde en stikprøve på r elementer. Den stokastiske variabel X angiver antal elementer i stikprøven med den givne egenskab. a) Opskriv sandsynlighedsfordelingen fo... -
Hvad tror DU på?
ForumindlægJa, det er jo egentlig ikke noget jeg skal bruge til skolen, men jeg vil bare gerne høre lidt om forskellige menneskers tro! Personeligt tror jeg ikke på gud, men på guder (hvis man kan sige det) :)Altså lidt ligesom guder fra den Nordiske, Romerske eller Græske Mytologi! Jeg er døbt men ikke k... -
SRP undersøgelse tuberkulose
ForumindlægHey Studieportal lærer. Jeg har en SRP om Tuberkulose jeg skal aflevere snart, og kan ikke finde en biologisk artikel, med både data, tal og et forsøg jeg kan snakke om. Er der nogen der kan sende links, der hjælper eller måske give nogle råd? Det akut, så, enhver hjælp hjælper, må jeg sige. -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
Eksamen
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. Jeg trak velfærd og Økonomi. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, problemformulering/problemstilling, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle gode ideer ? jeg har fået 10 bilag ; De gamle truer os alle, velfærds... -
Gode bøger på engelsk.
ForumindlægHej. Jeg søger gode engelske bøger, som ikke er overnaturlige eller noget :) Det må gerne være ægte fortællinger. Har eng. på A i 1.g. Sof. -
De hvide mænd
ForumindlægNogen der der ved hvordan man kan fortolke de hvide mænd? :-) tak på forhånd! -
Opgave om Moxso
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet en IT-opgave om virksomheden X? Kunne godt bruge hjælp til min opgave, har svært ved at forstå hvordan det virker. skrriv til mig.
