Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17321 til 17340 af 23489
-
Rettelser af tysk oversættelse. HASTER....
ForumindlægHer har jeg forsøgt mig med en oversøættelse af en dansk tekst til tysk, så hvis I gider prøve at rette den tyske tekst for fejl, vil jeg være super glad!Autodiebstahl.Idag klokken 16:00 fandt man så bilen igen. Alle (de) forbipasserende havde undret sig over en bil, hvis dør var i stykker, og no... -
kemi:syrer
Forumindlæggodaften dejlige mennesker (man skal jo fedte lidt for at få lidt hjælp;))jeg har nogle kemi spm som jeg håbede på at nogen ville hjælpe mig med, hvis I har tid og lyst, overhovedet ingen pres:)1)forklar hvorfor 4-hydroxybenzoesyre er mere opløseligt i vand end 4-methoxybenzoesyremit svar:4-hydro... -
Bestem jernindholdet i ståluld
ForumindlægHej SP.dk Jeg kan ikke rigtig komme videre i denne opgave. Er der en der kan forklare mig, hvordan man skal gribe den an? "0,100 g ståluld afvejedes på vægt og opløstes i 60 mL varm svovlsyre. Jern i stålulden reagerede med svovlsyren og jern oxideredes til jern(II)ioner, mens hydrogenion... -
Eksamensangst
ForumindlægVille lige høre, om nogen skulle sidde inde med gode råd, om hvordan man kan få nogenlunde kontrol over sig selv, når man sidder i forberedelseslokalet og skælver, fordi man ved, at man snart skal ind og vise, hvad man duer til...? Uh...er der andre end mig, der har det sådan?! Det er hammer-irri... -
Studenter-mad
ForumindlægHejsa allesammen..Ja nu er tiden endelig kommet for mig.. J bliver student til sommer! Rigtig dejligt!Derfor har jeg et spørgsmål!Er der nogle der har en god ide til noget "let" mad (altså noget som ikke ligger så tungt i maven c",)) og evt. noget at drikke til!?Jeg synes nemlig ba... -
3 matematikopgaver u. hjælpemidler
ForumindlægHej derude! Jeg har brug for lidt hjælp til nogle matematikopgaver uden hjælpemidler:1)Omskriv hvert af nedenstående udtryk til frn impleste form, der kun indeholder én kvadratrod:a) KVADR(30x)/(KVADR(2x)*KVADR(5)b) KVADR((4x^3)*(y^4))*KVADR((18x^3)*(y^2))2) Isoler T2 i formlen:ln(k1/k2) = (E/R)*... -
Biologieksamen-Perspektivering
ForumindlægHej allesammen!Skal snart til biologieksamen (1g). Under emnet "Biologi som Videnskab" mangler jeg noget at perspektivere. Emnet indeholder begreber som "Cellen", "Celledeling", "Proteinsyntesen" og "Evolutionsteori".Er der nogen, der har ideer?&g... -
Logisk problem
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at komme frem til en løsning til dette: Albert og Gustav, når de arbejder sammen, kan klare et bestemt job på 36 minutter. Hvis Albert arbejder alene, så skal han bruge en halv time mere end Gustav ville, hvis han skulle klare jobbet alene. Hvor lang tid tager de... -
Good bye, Lenin! ??
ForumindlægHeeey allesammen ! Ville lige hører om der er nogen der har skrevet noter til bogen "Good bye, Lenin!", altså til de forskellige scener. Jeg synes bogen er lidt svært at forstå, derfor bliver det så svært for mig at lave spørgsmål som vi får for som lektier til de forskellige scener. Så... -
sandsynlighedsregning
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med denne.En fabrikant af elektriske pærer garanterer, at mindst 80 % af produktionen hqar en levetid på mereend 500 timer. I det følgende antages, at sandsynligheden er 0.80 for, at en elektrisk pære kan brænde mere end 500 timer. en kunde køber 50 pærer.a) bestem... -
Medicin
ForumindlægHej! Nogle der ved, om adgangskvotienter for medicin er stigende eller faldende? -
biologi-kloghoveder!
Forumindlæghej..Er her ikke en eller anden kloghoved der kan hjælpe mig med følgende opgave:http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1993/august/opgave%202.PDFjeg har nemlig meget svært ved at lave den, så jeg håber i gider hjælpe mig.Mange venlig hilsnerfra jeres v... -
1 tysk sætning
Forumindlæg"Das ist ein Ergebnis einer Befragung des deutschen Jugendinstituts."er der rigtigt skrevet? -
fransk aflevering- har brug for hjælp
ForumindlægPersonkarakteristik over et roman uddrag vi har læst. Må meget gerne komme med rettelser og forslag.. Har brug for hjælp..Yvonne est Juive et elle vit, pour cette raison, à l'abri. Elle va voir sa amie, Hélène pour demander de l'aide. Mais Hélène dit: "Il ne faut pas que tu restes ic... -
Passiv form
ForumindlægKom til at tænke på, findes der nogen passiv form i tysk?fx "Han overraskes"Bliver det ikke til "Er wird überrascht"?Eller hvordan.. -
Hvad hedder symbolet = β
ForumindlægHehe... Ved godt det er et fucked up spørgsmål, men min mor skal bruge navnet på dette symbol = β... håber der er en der ved hved hvad det kalsed på enten dansk eller tysk.På forhånd tak. -
Freuds teori #?
ForumindlægJeg er sidder og skal til at skrive en engelsk eksamensstil (den sædvanlige med en novelle) og jeg mener at have fundet et forhold som jeg tror Freud har beskrevet i en af sine teorier. Det handler at en dreng vil slå sin far og søster ihjel for at få sin mor for sig selv.Passer det at Freud har ... -
engelsk studi
Forumindlæghej jeg studere lige i køb uni. men det har jeg mistet interessen for, men jeg vil meget gerne studere i england. her vil jeg gerne studere psykologi,ved i hvad der er adgangskravet er. Jeg er et snit på 8,3 og har haft psykologi i 1 år og engelske på B NIVAEU. er der en der kan fortælle mig om d... -
Skal have hjælp til en opgave om soc.dem
ForumindlægHejsa.Har lidt prøv for hjælp til en opgave ang soc.dem. hvor jeg skal skrive om deres position i folketinger, herind under: magt, indflydelse og samarbejde.Jeg ved hvem de samarbejder med, men ikke hvorfor. Synes simpelt hen ikke at der er til at finde på nettet.. har ledt og ledt.. Skal skrive ... -
Hjælå haster
ForumindlægEn bestemt sygdom antage at forekomme hos 1% af befolkningen. Til diagnose af denne sygdom har man en prøve, som giver positiv reaktion 90% af de tilfælde, hvor patienten lider af sygdommen, men desværre også positiv reaktion i 5% af de tilfælde, hvor patienten ikke lider af sygdommen.I hvor mang...
