Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17341 til 17360 af 27879
-
når man skriver stil
Forumindlæghej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på?? -
Lugt?
ForumindlægEfter indtagelse af løg som er ristede, er det langt bedre at lade luft sive ud af anus, end ud af vore velkendte tale-organ, som befinder sig på hovedet, lige under næsen. Hvordan kan det være? - Når du har spist ristede løg, og slår en bøvs, vil luft og gasser fra ventriculus formentlig sive ud... -
Eksamen
ForumindlægHej..Er der nogen der har været oppe i IT A hvor de skulle lave en powerpoint fremlæggelse???Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvordan jeres var bygget op og om ca hvor meget man skal have med??Mvh 477 -
Tysk mundtligt
ForumindlægHej..Ska snart op i tysk..Er der nogle gode råde, som jeg kan få bedre karakter af?Jeg er ikke så god til tysk.. Eller nogle gode sætninger, på tysk...På forhånd tak... -
Begivenheder mellem år 1993-2012
ForumindlægSom overskriften siger, søger jeg nogle begivenheder, personer, ting you name it, som har foregået mellem år 1993-2012. Håber I derude har noget i tankerne og vil give en hjælpende hånd. :-) TAK. -
Historieeksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan fortælle hvordan man går til eksamen i historie? Har læst i bekendtgørelsen, men synes ikke det var den store hjælp. Jeg ved kun, at vi har 24 timers forberedelse. Håber der er nogle, som kan hjælpe. -
4. eksamensforsøg
ForumindlægHej alle Er der nogen, eller nogen der kender nogen, der har erfaring med ansøgning om dispensation til et 4. eksamensforsøg på videregående studier? Jeg begynder på min kanditat i økonomi på KU til februar, men har stadig et hængeparti fra Bacheloren. Jeg har nu brugt mine tre eksamensforsøg i ... -
eksamensoplæg = giver ingen mening =urealistisk
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål til folk der har eller ved noget om teknologi..I eksamensoplæget i år som handler om arbejdsmiljø skal man OPFINDE et produkt der hjælper indenfor arbejdsmiljøet. Men er det ikke for meget at forlange af elever at de ligefrem skal opfinde produkter? jeg tænke... -
AT eksamen, oversigt over gennemgang?
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig om man kan få en oversigt over en AT eksamen? Hvad skal man starte med at sige? Og er der en speciel måde der er bedst? Jeg snakkede med en klassekammerat der sagde at man kunne finde det på EMU. Men jeg kan ikke rigtig finde det. Så det ville være en stor hjælp ... -
optagelse
Forumindlægjeg er inde på optagelse.dk for at indsende ansøgning, men kan ikke finde den uddannelse jeg vil ind på..??weird..er der nogen som kan hjælpe? det er biomedicin..lang udddannelse på 5år, og det er på SDU.. -
AT-eksamen - Hvordan?
ForumindlægHalløj. Sad lige og blev lidt i tvivl og noget ang. AT-eksamenen. Man skal snakke 10 min, og derefter have en dialog de efterfølgende 10-12 min - sålangt er jeg med. MEN - dialogen, er det her man snakker metoder, eller er det i de første 10 min?, eller hvad bruger man dialogtiden på? jeg føler ... -
Differentialregning
ForumindlægJeg skal redegøre for begreberne differentialkvotient, sekant og tangent. Nogen der kan hjælpe? -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
Hvad blev karakteren?
ForumindlægHej alle Så er AT overstået for mig og mange andre. Har på fornemmelsen, at det er temmelig høje karaktere der generelt er givet - så nu er jeg lidt nysgerrig - Hvad har i fået? Jeg fik selv 12 :) !!!! -
Nogen der ville kigge på det?
ForumindlægHejsa Har en lille stil, som jeg vil gerne have kigget på`? Det værste grammatik fejl og jeres argument. Er der nogen jeg kan sende til "deres mail"? mvh deniz :) -
hjælp til metode i fysik til mit AT
ForumindlægHej alle sammen jeg håber der er nogen der måske har lidt mere indsigt i metode i fysik end jeg er. Til mit AT-projekt har jeg valgt at have om universets undergang. dette betyder jeg har en del kosmologi i mit fysik, og jeg har rigtig svært ved at finde metoden dertil, da jeg ikke kan ud... -
AT- FREMLÆGGELSEN
ForumindlægHej igen venner :) Jeg tænker på til selve fremlæggelsen, er det så en god ide at starte med hvilke metoder man har anvendt og derefter begynde med at svare på sine problemstillinger eller hvordan og hvorledes er det bedst at gøre -? Mvh Studentt 2012 :-) -
Varians
ForumindlægHey, Vi er igang med en eksamensopgave i SPSS, og nu er vi blevet helt i tvivl om, hvad varians betyder. I vores stikprøve har vi fundet standardafvigelse, standardfejl, gennemsnit og alt det der. Men hvordan forklarer man, hvad variansen er? Vi har et tal, som siger 94,969. -
IB
ForumindlægJeg søger ind på Pre-IB her til næste år, og ville høre om der er nogle der oplevelser eller erfaringer vedrørende denne uddannelse? Jeg har snakket med et par elever, og har fået det indtryk at det er hårdt, men det hele værd. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. -
Spændingsforskel
ForumindlægHvad er spændingsforskel for noget?
