Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17421 til 17440 af 39512
-
Hjælp/Rettelse af engelsk
ForumindlægHey, jeg har skrevet en dagbog der skal afleveres imorgen, og vil meget gerne have rettet den igennem af nogle af jer kloge hoveder (: Her kommer teksten: Day 1/The 9th: Dear Dairy. When we arrived to Montego Bay, after the long trip, we were very tired. In the airport, we rented a car for the... -
HISTORIEOPGAVE Rette..??
ForumindlægHej! Er der nogen der så har tid/lyst til at rette min Historie opgave..?? Det vil gøre mig rigtig glad DINA:) -
tre variable, x, y og z (HJÆLP - svær opg)
ForumindlægOm tre variable x, y og z oplyses følgende: z er ligefrem proportional med y med proportionalfaktoren 3, x og y er omvendt proportionale, og y er 10, når x er 0.5 a) Udtryk z ved x har ingen anelse om hvad jeg skal gøre i denne opgave. -
Sammenhæng mellem trekants og cirkels areal
ForumindlægJeg kan ikke rigtig forstå, hvad det er jeg skal, så håber, der er en, der kan hjælpe mig, er helt på bar bund :s Opgaven lyder: En trekants areal er bestemt ved dens højde og dens grundlinje, og en cirkels areal er bestemt ved dens radius. En trekant og en cirkel skal have samme areal. a) Ind... -
koordinatsæt til retningspunkt
ForumindlægHej hvordan er det lige man aflæser koordinatsæt til retningspunkt. Det er længe siden jeg har haft om det og kan ikke finde noget om det i mine noter. Håber der er nogle venlige sjæle der kan forklare det :-) -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet? -
Isolering!
ForumindlægHej, jeg skal isoler b, er der måske nogle der kan hjælpe? a^2 + b^2 = c^2 -
Byer hankøn eller hunkøn?
ForumindlægHej ! Jeg søger hjælp til hvilket køn disse franske byer er på fransk: Grasse (tror selv det er hunkøn) Paris Eze St. Paul de Vence Det er lidt ligenu jeg skal bruge det :D Håber i kan hjælpe -
Beregning af kræfter ved løft i vinkler?
ForumindlægJeg har sat mig den opgave at finde den længde 2 wire skal have ved løft af en container. Se tegning. Jeg har regnet alle kræfterne ud. Dvs: F-dy F-c F-sp F-A F-B F-C - da det jo er summen af F-A og F-B: Men jeg er interesseret i at vide hvor lange wirerne skal være, for at de... -
Analyse
ForumindlægHej. er der nogen som hurtigt vil analysere en artikel ? artiklen er kort.. jeg har brug for en analyse hurtigt som muligt, da jeg skal aflevere mange ting idag og ikke har tid. http://www.nordvestnyt.dk/artikel/60346:Udland--Haitis-doedstal-kan-runde-300-000 pleeeeeeeeeeease.. jeg håber virkelig... -
Samf A sygeeksamen 2009, haster
ForumindlægHey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :) -
Proportionalitet/Keplers Lov
ForumindlægKepplers tredje lov beskriver hvordan kvadratet på månens omløbstid af saturn er proportionel med kubus af middelafstanden. a) jeg skal eftervise keplers 3. lov, og har fået nogle tal angivet: Afstand x Omløbstid t 3,1 0,94 3,9 1,37 4,9 1,89 6,2 ... -
Korrektur - kronik
ForumindlægHej alle sammen derude! Ville høre om der var en venlig sjæl der ville læse korrektur igennem i min kronik? Den er på 3,5 side og handler om danske symboler og identitet. Det ville være meget rart at få lidt hjælp med det og vil blive meget taknemmelig for det! Tak på forhånd. -
Differentialregning
ForumindlægHvorfor er lig med når man differentierer? Det var i hvertfald det, som jeg får, når jeg bruger Maple. -
Musik og lektier
ForumindlægKan det påvirke ens koncentration, ar man hører meget musik. For man svære ved at lave sine lektier og sårn ? -
Biologi c spørgsmål
ForumindlægEn blodprop i hjertet, sidder oftest i en kranspulsåre og ikke i f.eks. en arterie i det store kredsløb. Hvorfor det? -
fysik august 2009
ForumindlægNogen som har lavet fysik eksamsæt august 2009?? -
Er denne oversættelse rigtig?
ForumindlægJeg er lige ved at kigge en tysk stil igennem, men jeg er ikke helt sikker på jeg har oversat denne smule tekst rigtig. Det er især bøjninger af wurde (hvordan bøjer man det egentligt? Er det ikke uregelmæssigt) og kasuser jeg er usikkre på. Dansk tekst: Wolfgang var ikke hjemme. Hvor var han? An... -
Net-holdet (selvstuderende)
ForumindlægHej allesammen, Jeg ved godt at det er noget jeg burde spørger min lærer/studievejleder om, men nu spørger jeg jer da jeg er lidt bange for at spørger dem. Men der er en opgave jeg stadig ikke har lavet endu, og jeg vil gerne vide hvor lang tid der skal gå indtil man bliver smidt ud af holdet (n... -
Så prøver vi igen!
ForumindlægJeg sidder fortsat med opgaven: Sidder med denne opgave: http://peecee.dk/upload/view/132662 Men er nu omsider nået frem til nogle resultater: Stykke 1: 50,03% Stykke 2: 18,35cm Jeg vil MEGET GERNE have dette be- eller afkræftet!
