Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 17421 til 17440 af 18642
-
Til grin?(gennemsnit)
ForumindlægHar lige fundet ud af at der på eksamensbeviset bliver overført karakterer fra årskarakterer til eksamenskarakterer, hvis man ikk har været op i faget? Hvordan fanden kan det være? Har man en lortelærer i et fag, og f.eks. slet ikk kan gøre noget for bedre karakterer, er man jo dobbelt fuckt hvi... -
Sætning
ForumindlægHej Er der nogen problemer i denne sætning: In the year 2016, the modern world is, in several ways, highly depending on technology, which exists in many forms one of which might has affected humanity the most; information technology. Vil det være mere hensigtsmæssigt at udskifte det førs... -
Påpegende stedord
ForumindlægEinfach so - seite 53. Er meget i tvivl om mine sætninger. Er der en der vil gennemse og rette? Tak 1. Den ide er da fremragende Die Idee ist doch hervorragend. 2. Den fejl kan de umuligt gøre igen Der Fehler können sie unmöglich wieder tun. 3. Man har aldrig rigtigt forstået det. Man hat es nich... -
Rette kort tekst
Forumindlæg3 Wochen vor den Flug: Ich sagte zu den Wächtern dass meine Mutter sehr krank war. Der Wächtern sagte dass ich können eine Brief zu meine Familien schreiben, aber nur eine! Ich und meiner Schwester hatte ein Geheimer Weg zu einander schreiben aus als wir jung waren. Ich kann nicht erinnern das Ge... -
Hyggeopgave - fysik nr. 2
ForumindlægVi tager lige en opgave til, til dem der simpelthen ikke kan få nok af studieportalen i dette vamle og lumre vejr. Denne opgave er ligeledes fra en eksamen i RUC's breddefysikkursus. Denne er lidt mere lakrids end den første. "For at beskytte dørhængslerne er det god tømmerskik at plac... -
s eller uden s?
ForumindlægOn the cost of human beings eller on the costs of human beings? Kan jeg evt få en hurtig forklaring? :) -
hjælp haster rettelse
ForumindlægMeine Familie Mein Perfekte Familie, wir sind vier Personen in meiner Familie ich, meine Mutter, mein Vater und mein Bruder. Ich heiße Stine Sofie Thun. Ich bin 16 jähre alt. Mein Geburtsdatum am 14 Juni 1991. Mein Naturhaarfarbe ist dunkel ... -
Oversætte
ForumindlægNogle der vil oversætte denne her sætning; Butikkerne lukker, de skal hjem og de skal nå toget, som ville komme om 10 min. De løber hånd i hånd. Jörg er for hurtig, Bettina kan ikke holde med. Han ignorerer det og løber af vrede. Da de kommer ind, i toget er det fuldt af mennesker. Jörg følger ... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Kvantefeltteori
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig Kvantefeltteorien? Vær' venlig at være meget detaljeret og forståelig siden jeg går i ottende klasse:) (Og vær' venlig IKKE at fortælle mig at jeg bare skal gå til wikipedia!) -
Analyse af J. F Kennedys tale - "Ich bin..."
ForumindlægHej alle :-) Nogen der ligger inde med en analyse af "Ich bin ein Berliner" fra 1963? Eller evt. har arbejdet med den, og har nogle gode råd at arbejde ud fra? M.v.h Pernille -
hvad mener hun her
Forumindlæger der nogen der forstå hvad mener Tove D. med denne vers " når regnen siled, og stormen pep og alle, der kunne, blev hjemme, da gik vi og drev mellem død og forfald i dage jeg aldrig vil glemme" det er 2. vers i digtet baromsgade første del -
plastic i mikrobølgeovn
ForumindlægUdgør det nogen sundhedsskadelig at varme ens mad i en mikrobølgeovn i en plastic bøtte fx Carte Dor? Eller er det helt uskadeligt? -
Problemer
ForumindlægHejsa, jeg har problemer med denne her sætning, kan ikke rigtig se hvad der er forkert i den, nogen der kan? Putting all this together though you will have to remember the parents, because if they do not cooperate at home as well at in Schools etc. then it will have no effect at the School in q... -
iBsc og FIR
ForumindlægHej alle- Jeg sidder lidt i en skruestik, som jeg håber at een med konkret personlig erfaring på området, alternativt en arbejdsgiver, kan være behjælpelig med at afklare - Jeg er 28 pr april 2012. Jeg har arbejdet som professionel soldat, kok , forsikringssælger og håndværker siden m... -
Valg af valgfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil lige forhøre mig her på Studieportalen.dk, om hvad der kan anbefales ang. valg af valgfag, inden jeg nu skal vælge valgfag til 2.g. Jeg har nemlig fået en del råd, hvoraf nogle af dem siger det modsatte af hinanden. Det jeg er mest i tvivl om, er antallet af A-fag. På den ene side... -
Kommunisme
ForumindlægEr kommunisme en dårlig ting? -
Hvad pokker skal jeg være, når jeg bliver stor?
ForumindlægEller okay, stor og stor, jeg er 19 år i skrivende stund :) Men hold da op jeg synes det er svært! Jeg gik ud af gymnasiet i sommeren '07 (sproglig student), og siden da har jeg arbejdet forskellige steder, ikke med den store glæde i sindet. Jeg er i øjeblikket militærnægter i en SFO, hvor j... -
Engelsk A ?
ForumindlægHej! Jeg er meget i tvivl om jeg skal vægle engelsk på A-niveau. Hvad indebærer det? Er kravene meget større end på Engelsk B? Er det dumt at vælge, hvis man ikke er specielt stærk mundtlig, men gerne vil blive bedre? Hvis nogen har erfaringer med faget på A-niveau, så skriv gerne! P... -
Rotationsmoment
ForumindlægHej mit navn er Mads Hansen Jeg er i gang med at skrive et afsluttende fysik projekt til fysik B, og er meget i tvivl om hvilke enheder rotationsmomentet for Newtons 2. lov om rotation skal skrives i (jeg har brugt formlen: m_res=m*r^2*a/r
