Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17441 til 17460 af 24857
  • Hvad er mobning??

    Forumindlæg
    Et par sætninger og ord der beskriver hvad mobning er?
  • For eller fra & at eller og ?

    Forumindlæg
    Hvilken ord er korrekt at bruge? Han beskyttede dem for/fra fremmede? Vi skal ud at/og spise?
  • Andengradspolynomiet

    Forumindlæg
    Hej kan ikke finde ud af denne opgave kan nogle hjælpe med forklaring og facit? ( facit og mellemregninger)
  • kan man dividere to vektorer?

    Forumindlæg
    Ja, er hurtigt spørgsmål, kan man dividere to vektorer? :)
  • Stil - Kan man sige dette?

    Forumindlæg
    Kan man sige dette: Jeg gik ud af stillezonen til den normale den normale zone. Jeg satte mig ved et sted uden nogen mennesker i min omegn Eller Jeg gik ud af stillezonen til den normale den normale zone. Jeg satte mig ved et sted uden nogen mennesker omkring mig. I må gerne selv komm...
  • Mikroøkonomi hjælp/tutor

    Forumindlæg
    Hej jeg er lidt desperat efter noget hjælp til mikroøkonomi. Jeg står lige nu til helt sikkert at dumpe, så vil hører om der ikke er en der kan hjælpe mig gennem pensum. Jeg læser HA (kom) på CBS. Mit problem er ikke så meget forståelsen af mikroøkonomi, men de matematiske udregninger
  • Hjææææææælp bioanalytiker og uddannelsen

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike...
  • Kan man godt sige?

    Forumindlæg
    He talked about the problem with the teacher Er det grammatisk korrekt? På forhånd tak.
  • Stød i to dimensioner

    Forumindlæg
    Hej, kan I hjælpe mig med denne opgave? To ens kugler med massen 2,0 kg kolliderer i et stød, hvor den ene kugle ligger stille til at begynde med, mens den indkommende kugle bevæger sig med hastigheden 5,0 m/s. Spredningsvinklerne for de to kugler er 30° og -45° efter stødet. a) Beregn de to kugl...
  • Matematik hjælp tilbydes

    Forumindlæg
    Matematik hjælp tilbydes: Jeg underviser i matematik på folkeskole samt 1.g og 2.g niveau. Går selv i 3.g, er 19år gammel og får gode karaktere. Jeg bor i Gladsaxe, så du skal helt bo i nærheden. Skriv og spørg gerne :) Hilsen Freja
  • Hvordan opnår man gode karakterer?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er begyndt på farmaceut uddannelsen og har lige nogle spørgsmål. Hvordan kan man opnå nogle gode karakterer til eksamen. Jeg forstår godt når jeg læser i bøgerne men er ikke god til at løse opgaver. Har karaktererne en vigtig betydning, når man engang er færdig og skal søge arbejde.
  • Hvad er A, B og C?

    Forumindlæg
    Er bare nysgerrig. Hvad vil det sige når et spørgsmål er under sværhedsgraden A, B eller C?
  • Nogle universitetsstuderende herinde?

    Forumindlæg
    Heej. Jeg går i 1g og, jeg brænder for at være læge. Jeg tænker altid over, hvis jeg ikke klare det. Efter 3g vil jeg godt studere videre på universitet, og få lægeuddannelsen, men kravene er jo meget stramme, man skal bl.a. have et højt gennemsnit osv. Jeg ville spørge jer derude, hvis man ikke...
  • Middellevetiden

    Forumindlæg
    Heej folkens :). Jeg er lost ved et spørgsmål, og jeg har prøvet at tjekke min geografi bog, men finder ikke nogle årsager til middellevetiden har steget og stiger endnu? Som sagt, spørgsmål lyver sådan: Redegør for årsager til at den er steget. Figuren er vedhæftet.
  • Er der nogen af jer har Iphon 4

    Forumindlæg
    Hej alle sammen...:) Er der nogen af jer har Iphone 4, og som godt kan kom på studieportalen og download nogle opgaver?? Hvis ja ... forklar mig hvordan?? Jeg kan saqtens kom på studieportal men kan ikke dowlonda nogle opgave.. jeg ved ikke hvorfor den ikke virke hos mig :(
  • Yo homes. opg. ang. Industrialiseringen.

    Forumindlæg
    hej, vi er ved at lave et projekt om teknologi og industrialiseringen. og vi ville gerne hva enogle facts. den er til i morgen, og jeg har sgu været syg hele tiden, så hjælpe ville vi fanme værtsætte!: Håber i ville hjælpe :'). - fortabt smafundsfags gruppe...
  • HJÆLP til en bevis!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at lave en opgave, og jeg skal lave et bevis for to uafhængige varible i multipel regresion. Jeg skal bevise a og b1 og b2 i denne formel. Formlerne er ret svære, og jeg ved ikke hvordan jeg skal lavet beviset. Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig.
  • Kan det passe at jeg kun skal have 02???

    Forumindlæg
    I min danskterminsprøve fik jeg kun 02, på trods af at jeg selv følte at jeg havde skrevet en udemærket opgave og var meget skuffet over karakteren. Vil gerne have nogen til at læse den igennem og komme med respons! Tak :-)
  • HAr brug for hjælp til at tyde et gammelt sprog.

    Forumindlæg
    Jeg har nogle billeder af nogle bøger, som jeg gerne vil finde ud af, hvad der står i. Jeg har, ingen ide om hvilket sprog det er, men jeg tror det er græsk.. Nogen der kan hjælpe, eller nogen der ved hvem der kan hjælpe mig?? På forhånd mange tak!!!
  • Kildekritik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med et digt, som er skrevet i selve perioden jeg har om. Jeg har valgt at bruge digtet som en form for kilde, for at vurdere hvordan samfundet havde det med revolutionen, som digtet omhandler. Mit spørgsmål lyder: Man kan da godt bruge sådan et digt som kilde, kan man ikke? og i s...