Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17561 til 17580 af 179351
-
Byggeri og energi eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i byggeri og energi nu her i morgen. Jeg skal til at lave et powerpoint show, men jeg er kommet til at tænke på hvordan eksamen endenlig forløber. Her tænker jeg mest på ting som: Hvor lang tid skal man fremlægge før man går ud og skal fortælle om produktet? Hvilke ting skal man ... -
Hurtig oversættelse på A niveau
ForumindlægJeg har brug for 2 øjne mere, til at se om jeg har oversat nedenstående korrekt:Danmark mister valutaindtægter på op mod 1 mia. Kroner i år, fordi de tyske turister svigter det danske sommerland.Tyske turister har de seneste år tegnet sig for godt fire ud af ti overnatninger i Danmark. Ifølge Pou... -
Hjælp i engelsk A, og diverse fag
ForumindlægHey du! Har du brug for hjælp til dine afleveringer i engelsk, spansk eller o.lign? Eller er det måske eksamensforberedelse i de diverse fag? I hvert fald så er det mig du skal kontakte! Jeg tilbyder hjælp i fag fra 6.klasses niveau og op til gymnasie niveau, f.eks. Engelsk-A. Jeg har også arbe... -
Eksamen og rapport - sammenhæng?
ForumindlægJeg har lavet den dårligste rapport, hvor jeg synes det er svært at snakke om noget derfra fordi de er så dårligt. Er det muligt, når man nu har lavet sådan en dårlig rapport, at man kan få en nogenlunde karakter til eksamen alligevel?? -
Vurdering - Engelsk eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er gået. Jeg ville derfor værdsætte, hvis I gider at læse opgaven igennem, og sige hvilken karakter, I tror jeg vil få. Eksamen er engelsk B Jeg går i 2.g STX -
Løs ligning ved blyantsregning, Vejen til Matematik B2, Opgave 99, side 99, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægLøs følgende ligninger ved blyantsregning. Mit Spørgsmål drejer sig om d) da jeg har løst a), b) og c) . (logx)2 - 3 logx + 2 = 0 Hvordan løser man ligningen På forhånd tak -
nogen der skal til tysk eksamen?
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nogen der evt. kan nogle super smarte tyske sætninger man lige kan fyre af til eksamen mundtlig. f.eks. når man skal præsentere sin tekst m.m. på forhånd tak. -
Matematik b, lommeregner?
ForumindlægHej derude Jeg er lige startet på stx, og skal have matematik b. Jeg har derfor brug for en lommeregner, men den er utroligt dyr. Har hørt man kan downloade lommeregneren "Texas Instruments Ti89" nogle der ved hvordan og hvor man finder denne? -
Formlen for a i diff.regning
ForumindlægFormlen for beregning af atangent = f ' (x0) Kan nogen mon sige mig, hvad x0 er/betyder? -
diff af sin(a*x)
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at lave beviset? det er øvelse 14 og 15 jeg mangler -
A journey - Eksamensstil
ForumindlægJeg har også været oppe idag og tænke på om i havde lyst til at kigge mit essay igennem og give en vurdering. -
Mat A, kvadratrod med potens, HJÆLP
ForumindlægHey . Jeg kan ikke rigtig få det til at passe .. nogle der vil være behjælpelige? Det er opgave 339 i den orange systimes STX MAT AB1 opgaver.. 21/2*2*√23/3√2 .. den skal give 3√25 .. Men jeg skal have mellemregninger . På forhånd tak :* -
3 opgaver. på A-niveau
ForumindlægOpgave 1 En bestemt curlingsten sendes af sted på isen med en hastighed på 3,02 m/s. Den glider 14,0 m og går i stå uden at ramme andre curlingsten. Beregn med 3 dec. den kinetiske friktionskoefficient mellem curlingstenen og isen. Opgave 2 En klods med massen m = 511 g trækkes af sted... -
Tysk på A-niveau
ForumindlægHejsa Jeg står i den her situation at jeg skal skrive et brev på tysk og jeg kan ikke finde ud af hvad lærerforening hedder... her er hvad jeg har skrevet indtil videre, hvor i kan se at jeg bare bruger substantivet "Lehrer" i pluralis: Hallo Herbert, Es geht mir gut, wie gehs d... -
Hjælp til bevis Mat A
Forumindlægsætning F(x)= er der en der kan henvise til en side med en video med bevis af sætningen ved hjælp af substitution eller der kan gennem gå beviset her på? På forhånd tak. -
Fysik A spørgsmål
ForumindlægEn leder med massen 10g hænger som en gynge i et magnetfelt med feltstyrken 0,5T. Lederen ophænges vinkelret på magnetfeltet, og dens længde er 12cm. Idet der tændes for strømmen gennem lederen svinger gyngen 30 grader ud fra ligevægtsstilingen. Beregn strømstyrken i lederen. Jeg kan bruge bill... -
Linearkombinationen af (a,b)
ForumindlægHejsa jeg står med (152,116). Jeg har fundet største fælles divisor til at være 4 vha euklids algoritme. 152 = 1* 116 + 36 116 = 3* 36 + 8 36 = 4*8 + 4 8= 4*2 + 0 Nu skal jeg så lave linearkombinationen af disse tal. Jeg gør da sådan, at jeg tager den tredje ligning, isolerer resten (4)... -
Fysik A - skrå kast
ForumindlægHej, jeg sidder og kæmper med en opgave (har vedhæftet et billede). Jeg har løsningen for den første del af opgaven, desværre uden mellemregninger :( og kan ikke huske hvordan løste jeg den. Opgaven: 'En adventure pige ønsker at springe ud fra en klippe og ned i vandet. Pigen vil tage til... -
FYSIK/KEMI EKSAMEN DET HASTER!!!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik/kemi eksamen og jeg har svært ved at finde ud af hvad induktion og transformation er? Er der en venlig sjæl som vil hjælpe? Tak på forhånd. -
Internet til eksamen - hurtigt!
ForumindlægHej Jeg vil blot gerne vide om det er lovligt at vise eksempelvis videoer fra internettet under en AT-eksamen? Tak på forhånd :-)
