Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17581 til 17600 af 22366
-
Oversæt
ForumindlægHej er der nogle der kan oversætte disse sætninger, gramatisk korrekt? 1. .Vidste I noget om Danmark inden I kom hertil? 2. Hvordan kom I hertil? 3. Har I været her før? 4. Hvad har I set? 5. Hvor boede I? 6. Har I smagt noget dansk mad? 7. Hvordan var vejret? 8.... -
Oversæt til engelsk
ForumindlægHej, er der nogle der kan oversætte disse sætnigner gramatik korrekt? 1. Patrick var ved at drukne. 2. Sophie havde ikke lyst til at redde ham. 3. Peter var optaget af at vaske håret. 4. ”Det er ingen god ide at forsøge”, sagde Thomas. 5. ”Det er værd at forsøge&rdqu... -
Please hjælp...
ForumindlægHvordan oversætter man denne sætning til engelsk "Hvad skyldes finanskrisen? Herom strides økonomer i mange lande." Er der nogen der kan hjælpe?? -
Cirkel ligning
ForumindlægJeg har fået ligningen: x^2-6x+y^2-16=0Hvordan omskriver jeg den så jeg får radius og kordinatsættet til centrum. På forhånd tak. -
trancendent (pi)
ForumindlægAt pi er trancendent betyder at det ikke kan udtrykkes i et polynomium med rationale koefficenter. Hvorfor er det ensbetydende med at det viser at "cirklens kvadratur" er en umugelighed? -
Vietnamkrigen
ForumindlægHej derude. Er igang med at skrive en historieopgave om Vietnamkrigen. Jeg har et diskuterende spørgsmål, hvor jeg skal diskutere hvorvidt Vietnamkrigen styrkede USA's globale magtposition. Nogle der har ideer til hvor jeg kan læse noget om dette? Mvh Jbninc -
Hvor går grænsen?
ForumindlægSagen er den at min religionslærer opfører sig ret upassende for at sige det pænt. Allerede i en af de første undervisningstimer fortalte han fyrene fra min klasse, at det var ikke sikkert, at han ville kunne deres navne før til jul: "Han ville koncentrere sig om pigernes navne, hvilket jo... -
Hjælp til redegørelse
ForumindlægHej. Er er den venlig sjæl der kan hjælpe mig med at komme i gang med redegørelsen til min synopsis? Min problemstilling lyder således : - Redegørelse for medialiseringen af politik i det danske samfund -
Intertail...?
ForumindlægJeg er ved at planlægge at tage på interrail til sommer! Så ville bare høre om der er nogen der har nogle gode råd eller tip til steder hvor der er godt at tage hen?!! -
Platon og Sokrates
ForumindlægHej :) Jeg har brug for hjælp til at få oplyst hvad Platons og Sokrates' syn på de tre styreformer (demokrati, oligarki og eneherredømme) var ? Tal på forhånd... -
HASTER
ForumindlægHej da jeg er meget dårlig til engelsk, ville jeg høre om der ikke er en der gider rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Den fylder kun 8 linjer og er i et let sprog :) Håber meget der er en der kan hjælpe. KH :) -
Proteinelektoferese!!!
ForumindlægHey :) Er der nogen der ved om kan opklare en forbrydelse vha. proteinelektoferese og eventuelt hvordan? -
Forklaring af kongruensen Eksamenssæt
ForumindlægI et eksamenssæt skal man lave det normale skema for verber. Man skal skrive, hvad verbet (i det her tilfæde to appear) hedder i nutid. Derefter står der i næste kolonne, at man skal forklare kongruensen(overstemmelse mellem subjekt og verballed), men hvad skal man helt præcis skrive der. Skal... -
Hvad skal jeg gøre for at falde i søvn?
ForumindlægHej! Klokken er lort om aftenen (04:28). Der er kun 1 online (altså mig). Jeg kan ikke falde i søvn, hvad skal jeg gøre?, hvis det nu sker en anden gang (det er sket op til flere gange nu). Jeg har talt får, grise, køer og lam..... Nu prøver jeg at tælle kaniner. :D -
de brølende tyvere - altså tyverne i usa.
Forumindlægjeg er ved at skrive andenårsopgave, om de brølende tyvere i usa. jeg skal ind på forbruget, beboer livet og hvorledes ku klux klan, kommer ind i billede, i de ellers så vellykkede år. er der nogen som kender nogle gode sider hvor jeg kan finde noget, eller nogen som evt selv har skrevet noget... -
Synliggør min hjemmeside på nettet
ForumindlægHej med jer, Jeg har lavet en dejlig privat hjemmeside, og nu vil jeg gerne have at når man søger på google på f.eks. mit navn, så vil den komme frem. Jeg ved bare ikke hvordan man gør det, så er der nogle der kan fortælle mig hvordan det gøres? Mange venlige hilsner Rasmus -
X Factor
ForumindlægHEJ! Nu er det snart finale i X Factor. Jeg vil bare høre, hvem i tror der vinder i X Factor. -
Selvvalgtemne til FSA - hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej alle! Nu er det jo som sagt ved at være tid til, at vi skal op til folkeskolensafgangsprøver, og mundtlig engelsk er obligatorisk. En mundtlig prøve, bestående af 5 minutters præsentation af et selvvalgt emne, under et eller flere besluttede hovedemner sammen med klassen eller læreren. Der... -
Erhvervsfordeling i England
ForumindlægHej! Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde erhvervsfordelingen i England?? Meget gerne i et diagram, men alt kan bruges! -
rettelse af lille engelsk stil
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der ville hjælpe mig med at rette/lave korriktur på min engelsk stil? Jeg har allerede gået igennem den et par gange, men det er mest det grammatiske jeg har problemer med, og som min lærer er striks med. På forhånd tak :)
