Søgning på: tysk disposition. Resultater: 17641 til 17660 af 18462
-
KORT stil om sommerferie
ForumindlægHej alle! Jeg vil være rigtig taknemmelig, hvis I ville rette min stil. Eller bare noget af den :) Den er ikke færdig helt endnu. Jeg er ikke så god til tysk, men har haft det i to år. Tusind tak! In meinem Urlaub bin ich in Jersey gewesen. Es war in der Tat einer Sprachreise für drei Wo... -
Oversæt
ForumindlægNogle der vil oversætte det her for mig inden jeg bliver sindsyg, tysk er bare mit dårligste fag! Han har købt den gamle bil Hvad spiller de i den nye biograf Hvor har du købt disse smukke blomster Den nye direktør er meget venlig Han forær... -
HJÆLP - Fransk oversættelse
ForumindlægHåber der er nogle stærke fransk oversætter derude! Oversæt nedenstående- på forhånd MANGE TAK:) Filmens handling foregår under 2. verdenskrig på en katolsk skole. Filmens hovedpersoner er Julien og Bonnet. Bonnet ankommer til skolen den første aften, hvor fader Jean præsenterer ham for Julien og... -
lille stil - grammatisk rettelse
ForumindlægHej Jeg har skrevet en lille stil på tysk. Vil nogle af jer rette den igennem. Mein besonderes Ferienerlebnis war wer ich bin in Hawaii. Das was in meine Sommerferien 2004. Ich war 8 Jahre alt. In meine Sommerferien in Hawaii, ich sah viele Dinge. Das war super. Ich sah wo meine Eltern wohne... -
Rettelse af tekst på 150 ord!! :-)
ForumindlægHej alle sammen vil lige høre om der evt. var en der gad rette følgende tekst. Den er på tysk og har et omfang på 150 ord ca. I må selvfølgelig gerne skrive mere på den, men ellers vil jeg bare have den rettet. Den tager udgangspunkt i teksten "Der vogel ist eine rabe", hvori jeg skal f... -
Rettelse af 10 sætninger.
ForumindlægDansk. 1. Mickey Mouse har et rundt ansigt og sorte ører. 2. Wolf spiser ikke kød. Han bestiller en blandet salat. 3. Din nye motorcykel har vel kostet en lille formue? 4. Toldbetjenten undersøgte hver eneste kuffert. 5. De mistænkte personer tilstod bankrøveriet. 6. Sabine drikker sin te senere,... -
Rettelse af tekst 150 ord!!
ForumindlægHej alle sammen Ville lige høre ad, om der tilfældigvis var nogle som gad rette en tekst på tysk? Den omfatter ca. 150 ord og den skulle være lige til at gå til. Der Erzähler meint zum Schluss des Textes, dass die Mädchen Bastarde sind. Andererseits nennt er sie auch Wesen aus „einem ... -
analyse
Forumindlæghej jeg har en analyse opgave af Pandekager ( forfatter kathrine marie guldager) mit opgave er analyse pandekager med særlig fokus på identitetstemaet og storbyens påvirkning. Og jeg har skrevet: Karl har identitetsproblemer, fordi der er rod i hans ægteskab. Han har ikke et godt forhold til sin ... -
Hjælp til rettelse af grammatikfejl
ForumindlægJeg har en aflevering som jeg skal have afleveret imorgen. Emnet er: Anders sein/ At være anderledes. Jeg er ikke særligt god til tysk, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp til rettelse af min tekst. Hvis der er nogle der har lyst til at rette min tekst igennem som står nedenunder, kunne det v... -
Er det realistisk?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige, som går i 9. klasse. Jeg vil meget gerne gå på universitet i udlandet mine primære tanker er Oxford og Cambridge, mit snit er på 10,7 og mine standpunkts karakterer har et gennemsnit på en ren 10'er. Det skal siges, at jeg som valgfag i skolen har fransk, så je... -
Rettelse af 10 sætninger.
ForumindlægDansk: 1. Tjeneren bringer pigen en mineralvand. 2. Manden viste kontrolløren sit månedskort. 3. Lægen giver sygeplejersken besked. 4. Denne shampoo giver deres hår fylde og glans. 5. Materialisten forærede sin ekspeditrice et gavekort. 6. Retten frakendte bilisten kørekortet. 7. Kontoret sendte ... -
Overvågning - matematik - evt. andre forslag.
ForumindlægHej, Jeg har indtil nu besluttet at jeg vil skrive i dansk, hvor jeg har fundet bogen "Se dagens lys", der handler om et fremtidssamfund, der vha. computerteknologi overvåger og kontrollere alle individer. Spørgsmålet er så, hvad det andet fag skal være. Kravet er, at det skal kunne be... -
hjælp !!!!
ForumindlægEr der nogen der kan prøve at kigge på den her tekst og oversætte den til tysk, så jeg kan sammenligne den med min egen oversættelse ?? på forhånd tusind tak . Jeg kan også godt lide at sidde derhjemme når det er koldt udenfor og bare se film og nyde varmen. Jeg kan også godt lide at gå ture i... -
Rettelse af oversættelse
Forumindlæg1) Mine forældre har travlt, fordi vi skal have et sted at bo og mad. Mit forslag: Meine Eltern haben es eilig, weil wir Wohnung und Essen haben müssen. 2) Jeg mener at privatliv er en vigtig del af et barns dannelse, derfor skal forædrene lærer at respektere unges privatliv. Mit forslag: Ich gla... -
Håber I lige ved se om det er rigtigt? :)
ForumindlægDet er et brev jeg skal skrive, udfra "Sie glotzen mich an" - en tysk tekst Liebe Hellen Vor allem Dingen es tut mir leid dass wir können nicht zu samen in die Klassefahrt werden. Es ist leider nicht meinen Beschluss, dass ich kann nicht zu die Klassefahrt kommen. Es ist meiner Eltern ... -
Oversættelse
ForumindlægHej, ville høre om der var nogle venlige sjæle som ville bruge at par minutter på at læse min tysk oversættelse igennem. Tror jeg har nogle fejl med henhold til akkusativ/dativ, men er ikke helt sikker. Der Film ”Napola” handelt von der 17-jähriger Friedrich, der einige Monate in eine... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægDansk: 1. Selvfølgelig kan i overnatte hos os! 2. Halskæden er lavet af sølv og rav. 3. Efter hver sætning sagde han "ikke sandt"? 4. Af hvilken grund er det ikke muligt? 5. Efter en spadseretur gennem parken kommer man til slottet. 6. Apoteket ligger over for fotoforetningen. 7. For... -
AT Problemformulering (Nazisme)
ForumindlægHej alle. jeg er her midt i min skriveproces, kommet i tvivl om min problemformulering giver anledning til det den skal...En god synopsis. Fagkombination er Dansk A og Historie A Min problemformulering tager sig således ud: Hvorledes iscenesættes nazismen i ”viljens triumf” og hvilke... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej Alle.. Jeg er en 20-årig pige, der i sommeren 2009 blev student med linjefagene; biologi A, Matematik A, Kemi B.Derudover havde jeg tilvalgsfag Fysik B - og lige nu læser jeg på Københavns Universitet. Jeg har altid selv være meget glad for at gå i skole, og er gået meget op i mine lektier/af... -
Har jeg oversat sætningerne rigtigt?
ForumindlægHej, er der nogle der kan se nogle fejl ide sætniger jeg har oversat fra tysk? Manden tog børnenes bold og kastede den langt væk. Der Mann nahm der Ball des Kinder und warf ihn weit weg. Pigens katte har altid været glade, fordi de måtte lege overalt. Die Katzen des Mädchens haben immer froh ...
