Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17801 til 17820 af 18958
-
hjælp til bærbar valg!!!
ForumindlægNogen der kunne give råd til en GOD bærbar computer? :D Jeg overvejer at købe en ny bærbar computer, og jeg har disse krav: - er stor set 24/7 på computeren, så en tilpas størrelsesskærm, men jeg bærer også rundt på den hver dag, så maks 2,5 kg. - godt med stor RAM 4 GB - god batterilevetid ... -
fart km/t
Forumindlægen kugle har en fart på ca 954 km/t og banen er 15000m2 lang spørgsmålet : hvor mange sekunder tager det for kuglen at flyve 70 meter på forhånd ? -
Hvor meget læser man på uni?
ForumindlægJeg er sikker på at jeg vil læse videre på uni efter jeg har færdiggjort min stx. Jeg har sådan set et snit til at komme ind på det jeg vil lige p.t. , så problemet er at indsnævre hvad jeg vil læse blandt alle de spændende fag. I den forbindelse vil jeg spørge hvor mange fag man læser på univer... -
Antikke Grækenland - SRP hjælp!!!!
ForumindlægJeg står i en situation i SRP, hvor jeg skal "diskuter den antikke græske verdens betydning for vore dages videnskab og samfund" Jeg har tænkt lidt over komme ind på emner som demokratiet. Er der nogle som har andre forslag, og evt. nogle links som kan hjælpe mig, det må også meget ge... -
Er det her fornuftigt skrevet?
ForumindlægHar en opgave for, jeg skal fortælle om familien " Goodbye, Lenin.. " Er det her fint nok? Die Geschichte beginnt im Jahre 1978. Alex und Ariane sitzen vor dem Fernseher. Die Mutter spricht mit zwei Stasimitarbeiter von der Flucht des Vaters. Nach dem Besuch von des Stasi... -
Hjææælp!
ForumindlægHejsa, nogle der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål vedrørende Martin Luther? :-). -
Præp: hvorfor "in" her?
ForumindlægThe Welshman climbed to second place in the world rankings, his highest position in six years, by winning the German Masters two weeks ago. Læst tekst fra en engelsk hjemmeside, som undrede mig lidt... Burde det ikke være det andet forholdsord, "for", som skulle bruges her? Så vidt jeg ... -
Kort oversættelse, Hjælp
ForumindlægLübeck var indtil 1600 den vigtigste Handelsby og man kaldte Lübeck Handelsforbundets dronning (die Hanse). Som andre gamle handelsbyer har også Lübeck mange pakhuse (Speicher m pl). Mellem de gamle huse er der ofte så svævre (eng) gader (gasse f) at husene næsten rører hinanden. (sich berühren)... -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ... -
Styrformer i historiske perioderNEMT
ForumindlægHej jeg skal til at skrive dansk-historieopgave og jeg har rigtig svært ved dem. ville lige høre om i ved hvilke styrformer der var under: - Middelalderen. Det var jo kirken som havde magten? - Rennæsancen. Man forkaster jo religion her ikke? Demokrati? - Danmark frem til 1900-tallet. Man blir m... -
HJÆLP! Eksamen i morgen
ForumindlægHej :-) Jeg sidder lige nu med en 24-timers analyse og fortolkning af en historie ved navn ,Hände hoch, Tschibaba!' Jeg er dog ikke lige den skarpeste til grammatik, så jeg ville høre, om der er en venlig sjæl, der kan rette min grammatik. Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tak p... -
Samf eksamen
ForumindlægHej alle sammen^^ Jeg har idag fundet ud af, at jeg skal op i skriftlig samfundsfagseksamen, og vil derfor gerne hører om i kan skrive lidt om de forskellige ting der i samfundet/samfundsfag. Tak på forhånd^^ -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt? -
Bog: Spillet om karakterne
ForumindlægHej folkens! Jeg overvejer at købe bogen "Spillet om karakterne" men jeg ville først høre jeres mening om bogen. Har i fået bedre karakter, da i havde læst den færdig, fik i noget ud af den? Kan den helt klart anbefales? Kom med jeres meninger om den. -
udvidet infinitiv
ForumindlægHvordan erstatter jeg ledsætningen med en udvidet infinitiv i disse sætninger? 1. Christine ist froh, dass sie Marie auf dem Frühlingsfest trifft. 2. Für Marie ist es wichtig, dass sie ihr eigenes Leben lebt 3. Marie ist traurig, dass sie Sam und ihr Bett verlassen muss 4. Marie hofft, das... -
HJÆÆÆÆLLLLPPPPP!!!!!!!!!
ForumindlægHejsa ER der nogen, der ved, om kina var neutral eller om det var med i 1. verdenskrig? Har søgt, men kan ikke rigtig finde noget Tusind tak på forhånd. -
Studievalgs-dilemma
ForumindlægJeg er en pige på 19 som lige er gået ud af gymnasiet her i '11. Jeg påbegyndte mit studie uden sabbat år, noget jeg bestemt ikke fortryder. Jeg læser lige nu international virksomhedskommunikation. Sagen er blot at studiet ikke lever helt op til mine forventninger når det gælder et drømmes... -
Er det nedladende?
ForumindlægHejsa, jeg har simpelthen gået og tænkt på, hvorfor nogle folk må søge ind gennem kvote 2? Det er jo klart at alle der har fået gennemsnittet får et direkte adgang til deres drømmestudie, men de der ikke har fået gennemsnittet må søge gennem kvote 2. Kunne de ikke bare droppe kvote 2 ansøgerne,... -
En sød pige der er god til engelsk???
ForumindlægHej jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at oversætte et brev til engelsk?? brevet skal sendes til min onkel i usa, men desværre er jeg ikke så god til engelsk, er der en der kan hjælpe??? Se filen :)) -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse
