Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17901 til 17920 af 29788
-
Fiji ImageJ HASTER
ForumindlægHej. jeg skal analysere fluorescerende celler, og skal benytte mig af Fiji imageJ, nogen som har brugt programmet tidligere? kender desværre ikke programmet eller hvordan man analyserere billeder via Fiji på forhånd tak hilsen Martin -
Nådsensbrød Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har brug for en eller flere til at svare på de her spørgsmål for mig, da jeg ikke har læst Nådsensbrøb. giv en beskrivelse af kassen - hvordan bruger forfatteren ironi i teksten - hvorfor ender stine på kassen - Hvorfor ændre forfatteren fortæller vinkel fra 3.person til alvidend... -
"NY Alliance"
ForumindlægEr der nogen der kender noget til ”NY Alliance” eller ved hvilken ideologi de hælder mest til? syntes nemlig ikke at de virker så troværdige angående deres politik… Ville ellers ha’ stemt på dem. -
Musik/Lyde ved læsning
ForumindlægHalløj Jeg mangler af finde det helt rigtige musik (alternativt bare lyd) at høre når jeg læser. Det meste af det musik jeg hører til hverdag (sådan alm. pop/rock/punk/alt) er for voldsomt når jeg læser, - og får mig til at blive mere ukoncentreret. Derfor er jeg interesseret i at vide hvilken ... -
studiet psykologi
Forumindlæghej.. jeg overvejer, efter gymnasiet, at studere faget psykologi.. har undersøgt lidt inde på internettet med hensyn til adgangskravene men er blevet i tvivl om hvorvidt man skal have et bestemt snit for at komme ind eller bare have studentereksammen vejledning efterspørges!!!!!! -
Lav - D-vitamin 10 procent
ForumindlægOverskriften siger sig selv, hvis man har lav dvitam hvad kan der ske? Hvad kan jeg gøre for at de bliver normalt, og hvor lang tid tager det, hvis det skal komme op på cirka 50 procent ;( jeg drikker mælk og spiser ost og kød -
Psykologi C - hvad går det ud på
ForumindlægPå mandag starter vi i skole igen (i hvertfald nogle af os), og i den forbindelse skal jeg til at have et nyt fag, nemlig psykologi c. Jeg har googlet faget, og fundet nogle informationer om det, men jeg tænkte bare på, hvad er jeres opfattelse af psykologi c: Hvad gør det interessant?? Hvad gå... -
Kvantisering??
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvad ordet Kvantisering betyder? -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ... -
Global opvarmning
ForumindlægHej Jeg sidde med en opgave hvor jeg skal forklare hvad global opvarmning er, og hvad konsekvenserne er. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad global opvarmning er. Er der nogen der kan skære det ud i pap for mig? Tak på forhånd:) -
difference eq
Forumindlæg3xt+2+2xt=4 normalt er der et led der hedder t+1, men ikke her.hvordan løseses denne inhomogene differenc ligning? -
refleksive pronominer
Forumindlæghej. jeg skal i spansk frenlægge om refleksive pronominer, der er vel ikke nogle der ville hjælpe mig med at komme med eksempler og regler til emnet ? tak ... -
Hvad er udbyttet?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at løse opgave b? Jeg er nemlig ikke helt sikker på hvad det er jeg skal gøre Tak på forhånd :) -
Forvirret
ForumindlægHej ;D Jeg går i 2.g, og fylder snart 18. Jeg har længe overvejet om jeg skulle tag mit kørekort nu eller om jeg skulle vente.? Der er vildt mange delte menninger om, at jeg skal vente med at tage det. De fleste siger at det bliver alt for hårdt at tage det nu, da det er 2.g, og andre mener at j... -
Hvad har jeg krav på?
ForumindlægHej, Jeg har lige købt en Acer bærbar. Jeg har dog et problem. Når jeg sidder og arbejder bliver skærmen pludselig helt blå og så genstarter computeren. Den er kun en uge gammel, men den har gjort det hver gang jeg har haft den tændt, siden jeg tændte den første gang. Desuden bruger den omkring ... -
Hjælp :)
ForumindlægHej. Jeg har følgende opgave: f(x) = 1/2 - sinx 0<x<2PI når jeg så integrerer får jeg: F(x) = 1/2x + cosx + k Men så står der: Bestem de(n) stamfunktion(er) til f, hvis grafer har x-aksen som tangent. Hvordan skal jeg gøre det? -
Hurtig Hjælp til ligninger.
ForumindlægHej, jeg har desværre fået lidt problemer med et par ligninger, håber at nogen kan hjælpe. 3x-(6x+2)2+4(½x+½) 2x(3x+4y+2)-(x-2)(6x+8y) Jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg skal gå dem til de resultater de siges at have. På forhånd tak Henriette -
Vil rette? Blot ½ side (Meget vigtigt)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der gerne vil rette min halv sides stil igennem? Vedkommende må også gerne rette det sproglige indhold og endda slette det der forekommer irellevant for et portræt! Stilen kan ses her: http://peecee.dk/?id=65938 Jeg foretrækker helst at få sendt den til følgende mail... -
Lidt hjælp til tangent
ForumindlægEn cirkel har centrum i punktet C (3,-2) og går gennem punktet P (0,2) Bestem en ligning for taangenten i cirklen i punktet P Hvad vil i gøre/hvordan vil i gribe det an?? ASAP!! please:-) -
Efter gymnasiet
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg afslutter gymnasiet til sommer. Mit gennemsnit er med bonus pt. 13,0, og jeg forventer, det kommer til at ligge deromkring, når jeg bliver student. Jeg har, uden at pynte på sandheden, opnået dette gennemsnit uden på noget tidspunkt at have anstrengt mig, ...
