Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17941 til 17960 af 24761
-
HIMALAYA HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive om en bjergkæde, først valgte jeg Andesbjergene men der var ikke så meget. Nu har jeg nemlig valgt Himalaya. Der er meget fordi Mount Everest ligger der. Men jeg har kun lavet en forside, en indledning, og en side med meget lidt om selve Himalaya, også om Mount Everest r... -
E=mc^2
ForumindlægEr der nogle som hved hvilke enheder der bruges i einsteins ligning: E=mc^2 -
Ligevægtspile i word
ForumindlægEr der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w... -
Hvad betyder J'y?
ForumindlægHvad betyder "j'y suis reste" ? Har prøvet at oversætte det på forskellige måder, men er ikke rigtig kommet til hvad det HELT præcist betyder... altså det jeg ér kommet frem til er: 1. Jeg slapper stadig af.. 2. Jeg slapper allerede af.. 3. jeg slapper af 4. Her er jeg.. (... -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med denne sætning, Hun er sikkert allere forelsket i ham. I det mindste vil hun hjælpe ham. jeg har fået gloserne at være forelsket i: star enamorado de og i det mindste: por lo menos Håber der er en der kan hjælpe mig med at forstå dette. -
En sætning please haster
ForumindlægHej allesammen kan man sige If we play the way we have been playing lately..there is no team in the world who can win us!! "specielt Real Madrid" --> det kan jeg ikke oversætte -
negro and white
ForumindlægWhy can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man? -
lille oversættelse
ForumindlægHåber der er en der lige vi se den her korte oversættelse igennem.. på forhånd tak..Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politiker ses som en løsning som alle vores problemer. samfundet er rigt, hævder de.Mange ser tilbage til 60`ernes samfund med nostalg... -
HASTER HJÆLP PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig at svar (din kommentar) om : Hvad er fordel & ulemper ved at benytte internettet til at danne sig en identitet??? -
Nogen eller nogle
ForumindlægHej! I har en video på youtube som handler om nogen/ nogle. På videoen siger underviseren at man kan sige både "De kunne ikke læse nogen af brevene/ nogle af brevene." Men, er det ikke sådan at "nogle" kun må bruges i bekræftende sætninger? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal snart skrive SSO i Samf. Jeg skal vurdere USA's rolle i de Kolde Krig. Er der nogen som har nogle fif, hints eller links til relevante oplysninger. Hvilke personer eller for den sags skyld situationer skal jeg gribe fat i? Hvad var tendensen i deres udenrigspolitik? Hvem var fremtræd... -
Jules Verne rejsen til månen metode??
ForumindlægHej:) Skal op til AT eksamen i morgen i dansk og fysik med rejsen til månen af JV og sidder og tænker på om der er nogle der ved hvilken metode han gør brug af? (hypotetisk deduktiv metode eller induktiv metode?) hans hypotese – at det er muligt at affyre et bemandet projektil til månen - ... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
referat nødvendig? dansk
ForumindlægHej.. jeg har skrevet i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg gjort brug af en novellen. Skal jeg lave et kort referat under fremlæggelsen, eller skal jeg bare regne med de kender bogen, når de nu har læst min synopsis? på forhånd tak -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ???? -
Hjælp til rettelse af mindre tysk oversættelse :)
ForumindlægHey nogen som vil læse denne opgave igennem.. Tror der er en del små fejl, puha man skal lige komme sig over ferien ;)\nHåber nogen vil hjælpe :)\n\nDer Autor Rafik Schami stammt aus Syrien, aber er hat mehr als 20 Jahre in der Bundesrepublik gewöhnen und schreibt seine Erzählungen auf Deutsch. D... -
amerikanerne
ForumindlægHey Experter!!Vil I svare på disse spørgsmål! På forhånd mange tak!1. Okay, amerikanerne sidder på Internettet. And so what ? Er det ikke bedre. end hvis det var de hovne franskmænd, de skumle tyskere, det korrupte EU, eller det pjokkede FN?2. Plejer man at bruge udtrykket " amerikanske tils... -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Reaktionsligning
ForumindlægKan en eller anden ikke forbarme sig over lille mig, og lige hjælpe med at lave en reaktionsligning på hvordan kroppen regulerer Ph værdi under respiration..\n\nOg meget gerne med bare en lille bitte forklaring, eller fatter jeg det vist ikke ;O)\n\nTak,- og god weekend...
