Søgning på: spansk noter. Resultater: 17941 til 17960 af 20423
  • Finder jeg en frivillig der vil rette min engelsk "Speech" 350 ord.

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have en/nogle meninger omkring min speech inden jeg aflevere den i morgen :) Så hvis du lige har tid til at læse 350 ord igenne, ville det være dejligt. Skriv så sender jeg den.
  • KanDuFysik? - 2-Atomnummer?

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen, NOGEN fortælle mig hvad et ATOMNUMMER er? Tak, det skal I da have.
  • hjælp til kemi.

    Forumindlæg
    en som kan forklare mig hvordan jeg afstemmer denne: NaHCO3(s) --> Na2O(s) + H2O(g) + CO2(g) - jeg har aldrig rigtig forstået hvad man skal.
  • Fysikopgave

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-) Jeg har det lidt svært med at regne dette opgve ud. Håber I kan hjælpe mig. ΔEis + ΔEisvand + ΔEvand = 0 Tak på forhånd
  • Hjælpemidler til eksamen

    Forumindlæg
    Hej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh
  • Ligevægt

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med nogle salte og skal skrive deres reaktionskema op når det bliver opløst i vand. Hvordan ved jeg om der danner sig en ligevægt eller om de reagere 100%. Jeg går ud fra det er ud fra ? ionernes pkb eller pks værdi?
  • Dopplereffekt og Hubbles Lov

    Forumindlæg
    Hej, Én som kan forklare mig forskellen mellem dopplereffekten og Hubbles Lov? Jeg synes selv, de virker ret ensartet.
  • Eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der gider hjælpe mig med opg 1 i den vedhæftede fil, jeg kan ikke huske hvordan man regner opgaverne :). Tusind tak på forhånd :D
  • Godmorgen!. søger hjælp til løsning af ligninger! :)

    Forumindlæg
    Godmorgen alle sammen!. Sidder med en aflevering, og kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre, det drejer sig om disse opgaver. Håber der er en der kan hjælpe, da jeg ikke kan komme videre. Vil helst ikke have svaret, men meget gerne en forklaring, på hvordan det hænger sammen :).. i denn...
  • differentialkvotienten

    Forumindlæg
    Hejsa kære SP-brugere. Jeg har lige et spørgsmål. Hvad betyder differentialkvotient? Er der en der kan skærer det ud i pap for mig? MVH Pokemonorm
  • Rette stil

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at rette min engelske stil?
  • P(-2)= 2*(-2)3 + 3*(-2)2 -4*(-2)-4

    Forumindlæg
    hvordan regner man det ud :S
  • down under???

    Forumindlæg
    hej er en 3g'er der skal finde et universitet... har i det sidste tænkt meget på Australien? vil helst lære noget indenfor fysik - helst astronomi. er der nogen der har gået i skole eller arbejdet "down under" der har gode råd?? f.x. hvordan skolesystemet er.. hvordan med lejligh...
  • Tan(x) = 1

    Forumindlæg
    Løs ligningen: tan(x) = 1 for x ∈ [0;2π] tan(1) =π/4 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kommer frem til at det også kan blive 5π/4 ?
  • HVAD SKAL JEG GØRE?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er ny på studieportalen. Men da jeg er i tvivl om mit studievalg, så håbede jeg på at få nogle gode råd af jer. Jeg går nu i 1.g på HHX og har fået min første standpunktskarrakter. Jeg fik et enkelt 10 tal, samt 2 firetaller og så var resten 7 taller. Det kunne selvfølge...
  • Computer Nørd

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en tabel over, hvor mange timer folk bruger foran computeren. så..hvor mange timer bruger du foran computeren og kan det skade synet?
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Udled udtrykket for differentialkvotienten for f(x)=ax^2+bx+c ved hjælp af 3-trinsreglen -Håber der er nogen der kan hjælpe? :)
  • Euklid: Postulater vs. aksiomer?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan forklare hvad der menes med postulater og aksiomer, når der snakkes euklidisk geometri? Jeg har nemlig set en masse forskellige kilder som omtaler de samme formuleringer som både postulater og aksiomer, og også nogen der siger at det er det samme... Yderligere nævner de ...
  • Ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen der ved hvilke motiver og tema der er i henrik pontoppidans ørneflugt? Og hvilken historisk tid den er skrevet i? Det ville være en stor hjælp! Tak ... Anne
  • A Niveau?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg sidder og grubler over, om jeg skal tage mat på A Niveau her efter 9 klasse. Jeg ved at Mat på A Niveau ikke er en dans på roser, og det kraver hårdt arbejdsstyrke og flid, men er det for svært? min gennemsnit er 10 (i mat, på folkeskolen) er der nogle der plz vil svare på det?

Søgninger relateret til spansk noter