Søgning på: spansk noter. Resultater: 17941 til 17960 af 20423
-
Finder jeg en frivillig der vil rette min engelsk "Speech" 350 ord.
ForumindlægJeg vil gerne have en/nogle meninger omkring min speech inden jeg aflevere den i morgen :) Så hvis du lige har tid til at læse 350 ord igenne, ville det være dejligt. Skriv så sender jeg den. -
KanDuFysik? - 2-Atomnummer?
ForumindlægHej. Kan nogen, NOGEN fortælle mig hvad et ATOMNUMMER er? Tak, det skal I da have. -
hjælp til kemi.
Forumindlægen som kan forklare mig hvordan jeg afstemmer denne: NaHCO3(s) --> Na2O(s) + H2O(g) + CO2(g) - jeg har aldrig rigtig forstået hvad man skal. -
Fysikopgave
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har det lidt svært med at regne dette opgve ud. Håber I kan hjælpe mig. ΔEis + ΔEisvand + ΔEvand = 0 Tak på forhånd -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh -
Ligevægt
ForumindlægHej jeg sidder med nogle salte og skal skrive deres reaktionskema op når det bliver opløst i vand. Hvordan ved jeg om der danner sig en ligevægt eller om de reagere 100%. Jeg går ud fra det er ud fra ? ionernes pkb eller pks værdi? -
Dopplereffekt og Hubbles Lov
ForumindlægHej, Én som kan forklare mig forskellen mellem dopplereffekten og Hubbles Lov? Jeg synes selv, de virker ret ensartet. -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej er der nogen der gider hjælpe mig med opg 1 i den vedhæftede fil, jeg kan ikke huske hvordan man regner opgaverne :). Tusind tak på forhånd :D -
Godmorgen!. søger hjælp til løsning af ligninger! :)
ForumindlægGodmorgen alle sammen!. Sidder med en aflevering, og kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre, det drejer sig om disse opgaver. Håber der er en der kan hjælpe, da jeg ikke kan komme videre. Vil helst ikke have svaret, men meget gerne en forklaring, på hvordan det hænger sammen :).. i denn... -
differentialkvotienten
ForumindlægHejsa kære SP-brugere. Jeg har lige et spørgsmål. Hvad betyder differentialkvotient? Er der en der kan skærer det ud i pap for mig? MVH Pokemonorm -
Rette stil
ForumindlægNogen der har lyst til at rette min engelske stil? -
P(-2)= 2*(-2)3 + 3*(-2)2 -4*(-2)-4
Forumindlæghvordan regner man det ud :S -
down under???
Forumindlæghej er en 3g'er der skal finde et universitet... har i det sidste tænkt meget på Australien? vil helst lære noget indenfor fysik - helst astronomi. er der nogen der har gået i skole eller arbejdet "down under" der har gode råd?? f.x. hvordan skolesystemet er.. hvordan med lejligh... -
Tan(x) = 1
ForumindlægLøs ligningen: tan(x) = 1 for x ∈ [0;2π] tan(1) =π/4 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kommer frem til at det også kan blive 5π/4 ? -
HVAD SKAL JEG GØRE?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ny på studieportalen. Men da jeg er i tvivl om mit studievalg, så håbede jeg på at få nogle gode råd af jer. Jeg går nu i 1.g på HHX og har fået min første standpunktskarrakter. Jeg fik et enkelt 10 tal, samt 2 firetaller og så var resten 7 taller. Det kunne selvfølge... -
Computer Nørd
ForumindlægJeg er ved at lave en tabel over, hvor mange timer folk bruger foran computeren. så..hvor mange timer bruger du foran computeren og kan det skade synet? -
Differentialkvotient
ForumindlægUdled udtrykket for differentialkvotienten for f(x)=ax^2+bx+c ved hjælp af 3-trinsreglen -Håber der er nogen der kan hjælpe? :) -
Euklid: Postulater vs. aksiomer?
ForumindlægHej, Er der nogen der kan forklare hvad der menes med postulater og aksiomer, når der snakkes euklidisk geometri? Jeg har nemlig set en masse forskellige kilder som omtaler de samme formuleringer som både postulater og aksiomer, og også nogen der siger at det er det samme... Yderligere nævner de ... -
Ørneflugt
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvilke motiver og tema der er i henrik pontoppidans ørneflugt? Og hvilken historisk tid den er skrevet i? Det ville være en stor hjælp! Tak ... Anne -
A Niveau?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og grubler over, om jeg skal tage mat på A Niveau her efter 9 klasse. Jeg ved at Mat på A Niveau ikke er en dans på roser, og det kraver hårdt arbejdsstyrke og flid, men er det for svært? min gennemsnit er 10 (i mat, på folkeskolen) er der nogle der plz vil svare på det?
