Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18021 til 18040 af 25465
-
SPANSK, HJÆLP!
ForumindlægHola Skal oversætte det her : taler du også spansk Siger man : "hablas tambien espanol" eller "tambien hablas espanol" ??? -
Symboler
ForumindlægHvad betyder +- SD? Der står blandt andet at en gruppe fik forbedret BMD ved hoften (+0.4 +-1.8%; P<0.05).... hvad betyder dette? -
mindmap ..
ForumindlægHej, vi skal lave en mindmap over "Tysklands image i Danmark", og det vi har er for det meste fordomme.. Hpber der er nogen der kan hjælpe med at finde på nogle ting .. :) -
STX eller HTX? Hvad kan man blive?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal vælge HTX eller STX. Jeg har hørt at HTX er en mere praktisk uddannelse end STX. Og at STX åbner mange muligheder for dig at vælge i mellem. STX skulle også være en uddannelse for dem, som ikke ved hvad de vil endnu. Personligt er jeg ikke en person der ... -
Ansøgning
ForumindlægJeg skal hjælpe en ven med at skrive en ansøgning og ville i den forbindelse gerne benytte mig af LaTeX, så den kommer til at adskille sig lidt fra de andres Word-baserede layout. Efter at have søgt lidt information om, hvordan dette bedst kan gøres, virker det til, at det er med pakken letter el... -
Oversættelse
ForumindlægBecquerel's working hypothesis was that a body had to luminesce to emit penetrating radiation such as Röö;ntgen had found. His technique was to wrap a photographic plate in light tight black paper, position the mineral on the plate, and leave the experiment on his window sill where sunlight w... -
Er hhx for meget matematik
ForumindlægHej, Jeg er en pige på 15 år, der snart skal vælge, hvilken ungdomsuddannelse jeg gerne vil starte på. I den forbindelse har jeg været på brobygning på både STX og HHX for at få en bedre idé om, hvad de forskellige uddannelser indeholder. Jeg oplevede, at STX føltes lidt for folkeskole-agtigt f... -
Union = forening ?
ForumindlægHej Kan en union være det samme som en forening? På forhånd tak -
TI-89 Titanium x roden af y
ForumindlægHej alle hvor er denne tast på lommeregneren? -
Hej
Forumindlæg- I live in the house which roof is red er der nogle herinde som kan vise mig fejlen i denne sætning, og give mig en forklaring på hvorfor det rigtig er rigtig? -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Lineære og angulære moment?
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvad det lineære og det angulære moment er? Hvad går det ud på og hvad bruges det til? Ville blive glad hvis der var nogle der kunne prøve at skære det ud i pap for mig ;) -
MORDERNE I RUE MORGUE
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og skal skrive en litterær artikel om "Moderne i Rue Morgue", men jeg har en kæmpe "writers blok" og kan slet ikke komme videre. Er der en, der sidder med en rigtig god analyse, noter eller andet form for inspiration som de kunne dele lidt ud af? det vill... -
Kemi C - ? fra 100% nybegynder...
ForumindlægJeg er netop begyndt på Kemi C som fjernundervisning og skal til eksamen om 2 måneder, da faget er et adgangskrav. Jeg har læst de første 20 sider i undervisningsbogen ISIS Kemi C - der er sikkert god for de studievante - Det er jeg dog langt fra. Jeg er heller ikke noget matematik geni. Derfor..... -
HJÆLP TIL METALLER
ForumindlægHej Jeg sidder her med fysik rapport, og er løbet ind i nogen problemer! Jeg ved ikke rigtigt, hvad Linjedefekter, Metalkorn, Valenseletroner og Korroderende miljøer er. Nogen der kan hjælpe mig?:-) Mnage 1000 tak på forhånd:-) -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m... -
Hvem har malet dette -- PLEASE KIG MÅSKE VED DU HVEM DET ER!
ForumindlægNogen der kender navnet på kunstneren bag dette flotte maleri. -
"The notebook" - min mening
ForumindlægHello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s... -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat... -
Hvordan gik kvote 2-prøven for jer?
ForumindlægHej Jeg har lige været til kvote 2 prøve (KU) i dag, og jeg kan næsten ikke vente med, at få et svar. Dog føler jeg ikke, at det gik specielt godt, ikke på grund af sværhedsgraden, men fordi at jeg egentlig godt kunne have brugt noget mere tid (jeg er typen der godt kan dvale lidt ved opgaver). ...
