Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 18101 til 18120 af 158923
-
dumpet ?
ForumindlægFor at komme ind på it-ingeniør uddannelsen: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af standpunkts- og eksamenskarakterer på mindst 02 efter 7-skalaen. Årskarakter: 4 i mundtlig og 02 i skriftlig Eksamen: 02 i mundtlig og 00 i skriftlig Jeg har min sidste eksamen på mand... -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
HA (jur) og mat
Forumindlæghej, jeg har netop fået brev om at jeg er blevet optaget på ha (jur) (fra en standby-plads), det var ikke min første prioritet og derfor har jeg ikke undersøgt uddannelsen så meget (som jeg måske burde.. ) synes den lyder ret spændende men er lidt nervøs for hvor god man skal være til matematik ... -
Notater?
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til matematik skriftlig eksamen på b niveau imorgen. Vil høre om nogle af jer, har nogle gode notater liggende, som jeg må låne, eller om i kan nogle steder hvor man kan finde relevante notater. Mange tak på forhånd. :) -
REDUCERE
Forumindlægreducere (a+3b)"2 + b(a-9b) - 7ab -
hvilken formlen?
ForumindlægHej. er der nogen som ved hvad denne ligning hedder: N = b*a^t -
Økonomi eller HA almen?
ForumindlægHej. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der læser økonomi, især hvis de kommer fra hhx. Jeg synes HA almen linjen lyder utrolig spændende. Fagene kender man og det er alt sammen brugbart og den er bred. Men jeg synes ikke det virker til, at der er matematik nok. Jeg elsker mate... -
forskrift for f
ForumindlægFunktionen f har arealfunktionen A(x)=2x^2-3x+1 Besten em forskrift for f. Hvordan finder jeg den? -
11 eller 13
ForumindlægHejJeg er en dreng på 16 der skal op til matematik eksamen på FS10 Neveau. Hvad skal der til for at få 11 eller 13? -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
STX- er det hårdt?
ForumindlægHej SP'er. Jeg har valgt linjen Matematik A, fysik A og kemi B på gymnasiet, da min drøm er at blive læge.. Men problemet er, at jeg er ret, nogen vil sige virkelig, dårlig til matematik. Jeg fik 7/7 til min matematik fsa, og det er jeg ret stolt af, men den var også ret nem.. Så ville sp... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej derude :) Jeg skal til mundtligt matematik på mandag, og jeg er gået lidt i stå. Det ene spørgsmål lyder: Gør rede for den eksponentielle udvikling y=b·ax Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på hvordan a og b kan bestemmes. Jeg er bl.a. lidt i tvivl om hvad gør ... -
Vektorer
ForumindlægHej.... jeg har problemer med en opgave håber nogle vil hjælp mig....\n\nopgaven: Jeg skal beregne længden af vektoren 2a + b samt vinklen mellem denne vektor og vektoren a\n\noplysninger: |a|= 2, |b|= 3 og vinklen(a,b)= 60 grader....\n\nVH Mads -
Tegn !!
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad disse tegn betyder og bruges til ? λ ∇ Δ ∂ -
Adgangskoefficient medicin 2010
ForumindlægHej derude ! Tænkte på, om der var nogle der havde større indsigt end mig, i at spå hvorledes adgangskvotient vil ligge i 2010. Grunden er at jeg SÅ gerne vil ind og læse medicin. Mit snit er på 10,3, men det var adgangskvotient også i 2009 på KU. Håber nogle kan give mig indsigt i hvordan det ev... -
Skift af linje samt klasse, men kan ikke endnu?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en 1.g’er som gerne vil skifte linje. Der kun kun lige gået ca 2-3 uger siden vi kom i vores klasser, og jeg er meget utilfreds med min klasse, og min linje. Den linje jeg er kommet på er SamfA og Engelsk A linjen, som slet ikke var min 1 prioritet. Jeg føler mig også mege... -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det? -
opgave 4
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe med den her opgave?:) -
Konfidensinterval
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og sidder netop med et eksamenssæt. Jeg ville høre om nogen kunne fortælle mig hvordan stykke a og c i opgave 3 skal løses: (et hint burde være nok)Tryk på linket for at se opgaven !!! (se opgave 3 a og c på side 3)http://us.uvm.dk/gymnasie//erhverv/eksamen/eksa... -
Privat lærer
ForumindlægHeej jeg er en pige på 17 år, og er snart færdig med 1g. Jeg har Matematik på A-niveau, men klare mig rigtig skidt, mine forældre er selvfølgelig ikke glade for min situation, da min sidste prøve gik rigtig dårlig og jeg fik 00. Så jeg tænkte på om, der er en der har mod på at hjælpe, som først b...
