Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18121 til 18140 af 109300
-
Dansk synonymordbog på nettet.
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kender en dansk synonymordbog på nettet som er gratis at bruge ? Hvis det er må den også godt kunne tage engelske? Hlsen Astrid xD -
College
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad gymnasie hedder på engelsk?Altså hvad er:High School:College:Og hvad svarer de til i det danske sytem? -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
Hjælp
ForumindlægHej. Det danske ordsprog "enhver mand er sin egen lykkesmed", hvordan oversættes det til engelsk som et ordsprog. På forhånd mange tak. Venlig hilsen Bjørkvig -
bandeord :S
ForumindlægHej.. Hvordan siger man: du kan rende mig i røven? på engelsk? Er det : bit my ass? håber der er nogle som kan svare for skal bruge det til en opgave i skolen. :) -
Hjælp til Australien stil.
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogle ideer til, hvad jeg kan skrive om i min engelsk stil om Australien. Alt kan bruges! Jeg er helt tom. :d -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave engelsk synopse, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil fordybe mig i, det skal være noget med Irland. Nogle idéer? :-) -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Hvordan siger man dette ord på tysk...
ForumindlægHvordan siger man, Skydespil på tysk? har slået det op men kan ikke finde ordet og google oversæt har jeg også prøvet men så siger den bare Shooter, og det er jo engelsk :S? -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
Determinant
ForumindlægHej derude! nogle som kan forklare mig følgende, det er forståelses problem omkring en omkrivning.det(a,b) = \\a\\ * \\b\\ * cosw Det kan godt være mig som har sovet i mat timerne, men hvorledes bliver determinanten af vektorene a og b = længde af vektor a og b ganget med cosw?på forhånd takPer -
reducér
Forumindlægudtrykket: 8a^3 * b * a^-2 divideret med (2b)^2 -
At gør prøve?
ForumindlægHej Vis ved at gøre prøve, at y(t) = (b/a)/1+c*e-b*t , hvor c er et tal, er en løsning til y' = y(b-ay) = ay((b/a)-y) Hvad forstås ved: " Vis ved at gør prøve..."? På forhåndtak -
HHX - Valg af valgfag
ForumindlægHejsa. I dag skulle vi vælge hvilket fag vi ville have på 2. år Valgene var: Samfundsfag b Mat b eller IT b Jeg vil gerne læse jura efter endt HHX og fik at vide at samfundsfag er mest relavant, men da samtidshistorie som er obligatorisk også er på b er kravene til jura studiet dækket. M... -
Reduceringsproblemer
ForumindlægHar prøvet at regne mig frem til andengradspolynomiets toppunkts andetkoordinat ved at indsætte (-b/2a) på x's plads i y=Ax^2+Bx+C og jeg er kommet her til: y = ((b^2)/4) - ((b^2)/2a) + c Men kan ikke komme videre og det skulle jo gerne komme til at se således ud: y = ((-d)/4a) Kan godt s... -
vektor regning
ForumindlægHej.. Ved ikke helt hvordan at jeg skal formulere det, men jeg prøver: og Bestem (vektor a * vektor b) * vektor a og Bestem (vektor b*(vektor a - vektor b)) * vektor b og Bestem (vektor c + vektor a)*(vektor a + vektor b + vektor c), når vektor a= (-3 over 2). vektor b=(8 over -½) og vek... -
Sandsynlighedsregning 6.008
ForumindlægMangler hjælp til følgende: En vareenhed kan have to forskellige fejl A og B. Disse fejl forekommer uafhængit af hinanden. Sandsynligheden for, at fejl A henholdsvis fejl B forekommer, er: P(A) = 0,1 P(B) = 0,2 Beregn sandsynligheden for, at en tilfældig vareenhed har: 1) Begge fejl.... -
Hvilket Gymnasium?
ForumindlægHej Jeg vil gerne læse noget indenfor medecin, eller jeg har overvejet at lidt at læse til læge, men hvilket gymnasium er så bedst til denne retning? jeg håber at jeg får en god debat ud af det. -
Spørgsmål til en linje på CBS
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at skulle sige ja tak eller nej tak til studieplads. Jeg er optaget på Bsc in business administration and servicemanagement. Jeg ved hele uddannelsen foregår på engelsk, men jeg ved ikke hvordan det er med de skriftlige opgaver! Er der nogen der ved...
