Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 18141 til 18160 af 24761
-
Hvornår skal man søge lærervikar job?
ForumindlægHej! Som spørgsmålet antyder vil jeg gerne vide, hvornår jeg skal/bør søge et job som lærervikar. Derudover jeg vil også høre, hvilke ting jeg skal lægge vægt på i min ansøgning :-) På forhånd tak -
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
Fransk vs. Spansk
ForumindlægSkal på gymnasiet her efter sommer og står imellem om jeg skal vælge spansk eller fransk, hvad syntes i? kom med negativ og positiv repsons fra begge sprog :) tak -
Rette
ForumindlægEn venlig sjæl, som vil rette nedenstående? O'Brien's First Christmas is the story of a young woman who has always felt like the odd one out during the holiday season until one memorable and outstanding night. O’Brien is a single woman who works in the Pet Department for company. ... -
Tager office 2007 fejl? (grammatik)
ForumindlægShe cannot not understand why the protagonist is not acting like them, for which reason she attempts to designate a girl for him whom he can have sex with. Office påstår at "with" sidst i sætningen skal undlades? :-S Er det korrekt? -
forskelle mellem Novel og short Story
ForumindlægHej.-. hvad er forskel mellem Novel og short story?... har også anet spørgsmål,...hvodan siger man at hovedperson er Jeg fortæller.... tak på forhånd... -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
den korrekte sætning!!
ForumindlægHej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ... -
Enzymer
ForumindlægEr der nogen der evt. kan hjælpe mig med at forklare enzymers opbygning og deres funktion? :-) -
Stamfunktion og integralregning
ForumindlægJeg ville kun bare lige høre, hvor det er at det der 3x kommer fra i andet led??? -
medicin i udlandet
ForumindlægJEg har ladet mig vide, at det er muligt at tage til polen og studere medicin hvis man ikke kan komme ind her. Men er der nogen herinde som ved hvilket gennemsnit man skal have? Hvormeget det koster? Om man med en uddannelse fra Polen er berettiget til at kunne prakitsere i DK? Og er ansøgningsfr... -
Højre-venstre-skala er yt
ForumindlægDen gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185 -
1-årig HF - adgangsgivende?
ForumindlægHej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o -
Hurtig hjælp til en retning af lille opgave
ForumindlægSkal bare ha den rettet. Det er ikke så langt. -
Japans angreb Kina
ForumindlægHvorfor angreb Japan Kina? Hvad skete der? Kan I fortælle mig nogle ting om angrebet under 2. Verdenskrig? -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
(DP) Primtal
ForumindlægBevis eller modbevis, at ethvert lige tal større end 2 kan skrives som summen af to primtal. -
Oversættelse
Forumindlæghej :) Jeg håber på der er nogen der kan hjælpe mig med at oversætte 2. strofe i Bertholt Brech's: Ich habe gehört ,ihr wollt nichts lernen. Sollte es dann doch Schwierigkeiten geben, da doch die Zeiten Wie ich gehört habe, unsicher sind Hast du deine Führer, die dir genau sagen Was du zu mac... -
Fjollebilled/kaosbilled
ForumindlægJeg skal op i 3.g efter sommerferien, og min klasse kommer så til at hedde 3.M. Er der nogen, som har nogle forslag til hvordan min klasses fjollebilled/kaosbilled kan se ud? Hilsen Pernille -
primtal..
Forumindlæghmm.. skal skrive rapport om primtal.. men havd er der at fortælle om primtal.. og hvor finder man informationer om det?
