Søgning på: tysk disposition. Resultater: 18141 til 18160 af 18462
-
Første blækregning på gym.
ForumindlægHej Alle!Jeg er nu gået i gang med min første blækregning efter at have startet på gymnasiet, og er i tvivl om, hvordan man skriver nogle ting op.Den første opgave lyder:"I en retvinklet trekant ABC er a=7 og b=12. Beregn de øvrige vinkler og sider. Jeg vil her bruge Pythagoras til at udregn... -
rettelse
ForumindlægLiebe Vatti und Mutti Ich habe euch sehr vermissen .Aber Ich habe auch ein sehr gutte zeit hier zusammen mit Suzanne und Erika.Ich hatte mir nie vorgestellt dass Rheinland-Pfalz ein so schönes Bundesland sein könnte .Die Pfalz ist weites schönes Land und die Menschen sind erdverbunden, weinver... -
Erik morsing
ForumindlægJa! - Nu er der så mange som der har oprettet indlæg om Erik Morsing, og havde lige lyst at gøre det samme :) - Velkommen, atter, atter, atter igen :p -
Pengepolitik
ForumindlægEr der nogen der vil uddybe/forklare hvad der menes ud fra teksten fra min lærebog ? Jeg har skrevet i parantes der hvor der er noget jeg ikke forstår, og gerne vil have forklaret/uddybet noget. "For amerikanske og andre vestlige regjeringer i 1970-årene ble pengepolitiske tiltag præget af a... -
Hvilke funktioner mangler du?
ForumindlægHej Alle, Vi vil gerne gøre Studieportalen.dk til en endnu bedre hjemmeside. Studieportalen.dks formål er at tilbyde alle lige adgang til lektiehjælp, men hvilke funktioner synes du vi mangler? Skal vi have flere guides (fx en til AT -metoder?) eller har du måske en god ide til en ny funktion (F... -
Hvilke lyde er svære at udtale?
ForumindlægHej alle, Hvilke lyde er svære for nogle mennesker at udtale? Jeg har hørt at nogle mennesker har problemer med R, L og F, men hvilke andre er der? Jeg skal bruge det til min projektuge, hvor jeg skal udvikle et sprog, der ville være utroligt nemt at lære for alle mennesker. -
Er der fejl i mine sætninger?
ForumindlægDer Kommunismus 1. Man diente ungeachtet seiner Stellung etwa 1.000 deutschen Mark über den Monat. 2. Man konnte hinauf zehn 15 Jahre darauf erwarten ein Auto zu kaufen. 3. Man konnte nicht immer Nahrungsmittel oder Kleidung und Schuhe erhalten und musste stundenlang vor den Geschäften e... -
Læseprøver
ForumindlægJeg er så dårlig til læseprøver, jeg for næsten altid 02 eller 4, jeg ved simpel hen ikke hvad jeg skal gøre.. Er der nogen, som har nogle gode råd til mig? -
Hvor ligger trykket i "primær"?
ForumindlægHej Jeg tænkte, om der er nogen, som ved hvordan man udtaler primær korrekt. Altså om trykket ligger i pri- eller -mær ? Tak for hjælpen på forhånd :) VH Kira -
Amway
ForumindlægEr der nogen, som kender til dette "firma"? Jeg har med stor frygt hørt en af mine venner tale om denne obskure (synes jeg) organisation.Jeg har læst en del på nettet om fænomenet, som antageligvis har fundet en lovlig men stær mistænkelig "pyramide"-version.Grundprincippet er... -
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
Hvor arbejder du henne?
ForumindlægGodaften..Jeg ville bare høre om nogen af jer havde en fritidsjob? Hvor det er og hvorfor I arbejder der..eller i hvilken butik I kunne tænke jer ar arbejde.Jeg arbejder selv i kioskbien, fordi jeg vil tjene lidt mere.../Me -
Dødsstraf
ForumindlægGår du ind for dødsstraf? -
Karl marx og hans politiske filosofi
ForumindlægHej Jeg er i gang med mit SRO opgave i 2.g og jeg har det som om jeg har 10 bolde i luften i med informationer, men jeg mangler bare lidt at samle dem.. så håber i kan hjælpe mig med at samle dem :) Jeg skal redegør for hovedelementerne i karl marx politiske filosofi : Er det ikke det med at han... -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
ryster stadig
ForumindlægJeg er stadig nervøs, da jeg lige har været til optagelsesprøve.. -
hjælp til engelsk sætninger!! hurtigt
Forumindlæghej jeg vil utrolig gerne have en til at tjekke disse få sætninger for fejl da det er noget til en aflevering, ved der er fejl men kan ikke rigtig se hvor? (: I just said the same bad things about her and to her, like they did. I truly regret what I did, and I know I ruined her time in 7-grade, ... -
Virkelige britiske ord
ForumindlægHej jeg skal snaet til England og så vil jeg bare spøre om Du kunne nogle virkelig engelsk britiske ord. Det må også være nogle ufine ord:) -
Nogen fejl??
ForumindlægJeg ville blive meget taknemmelig, hvis der var nogen der gerne ville se nedenstående igennem for fejl :) Die Hauptperson, Vera Herbst, drückt eine sehr lebhafte Persönlichkeit aus. Als sie vom eintönigen Leben müde wird, entschließt sie sich für eine Reise nach München. Dazu bereitet sie sich ...
