Søgning på: international politik noter. Resultater: 18201 til 18220 af 22193
-
Installering
ForumindlægJeg har MikTex (jeg bruger Microsoft). Er det nok til at starte med? Jeg vil lige se, hvad det er så jeg vil helst undgå at installere for meget. Anyways, jeg følger denne her guide: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ på første side af guiden, og jeg har skrevt eksemplet ind i Notebook og gem... -
Differentation af e^x
ForumindlægI differentationen af ex er jeg kommet så langt: (ex * edelta x - ex ) / delta x Men så kan jeg ikke komme videre, det næste led skal så give: (ex(edelta x - 1)) / delta x Er der en som kan forklare differentation af resten af ex ? Mvh Louise -
gud
Forumindlæghejsa,,jeg skal skrive om hvad gid skabte først - i rækkefølgen:Det tog gud 7dage for at skabe jorden!1) Himlen og jorden.2) Lys og mørke. (første dag)3) -
Matematik
Forumindlæggraften for sammenhængene Y1 og Y2 går begge gennem punkterne (-2,5) og (6,21). a. bestem en forskrift for Y1, når det oplyses, at Y1 er lineær b. bestem en forskrift for Y2, når det oplyses, at Y2 er eksponentielt voksende. c. beregn for begge sammenhænge y-værdien svarende til x = 2... -
hvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium
Forumindlæghvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium? og hvilken værdi i andengradsligning skal man fjerne for at det bliver en førstegradsligning? -
pH ved titrering
Forumindlæg25,0 mL 0,200 M HNO2(aq) blandes med 50,0 mL 0,100 M NaOH(aq). Beregn pH ved 25º. Jeg ved, at svaret er 8,08. -
DANSK ØKONOMI HJÆLP
ForumindlægHej. De dårlige sider ved dansk økonomi er: Dansk økonomi balancerer faktisk på kanten af recession, de snegler sig af sted med 0,2 % i første kvartal. Dette betyder at den danske økonomi fortsat hænger fast i krisen, selvom at væksten altså på overfladen faktisk blev positiv. Mit spørgsmål e... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
mængdelære/nedadstigende faktoriel
Forumindlæghvad er det nedadstigende faktoriel N^(2), med andre ord hvad er "N i 2 rund" når N er en mængde, nærmere mængden {1,2,...,n} ? jeg ved at det nedadstigende faktoriel n^(2), ("n i 2 rund") er lig n!/((n-2)!) NÅR n ER ET TAL men kan ikke lige finde ud af at overføre denne viden... -
FSA dansk retskrivning - og læseprøve.
ForumindlægHva så. Er i kommet igennem prøven uden besvær? -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
funktionelle grupper i aspartam
ForumindlægGod aften alle sammen! Jeg har brug for hjælp her til denne opgave omkring aspartam. Jeg har prøvet mig frem men ingen fremskridt... På forhånd? mange tak!!! Udpeg følgende funktionelle grupper i aspartam: a) carboxylsyre b) amin c) ester Hvor mange asymmetriske carbonatomer er der i asparta... -
HJÆÆLP Fotosyntese og Respiration
ForumindlægHJÆÆLP Eksamen i morgen! Jeg har brug for en der helt præcist kan fortælle mig om fotosyntese og respiration? Om hvad der sker, og hvornår og hvad respiration gør. Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) På forhånd tak Mvh LC -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
Please Hjælp 1-2 min
ForumindlægHjælp. Et par link omkring: Hvorfor vi har en Black president in USA.? På engelsk. Tak på forhånd :) -
rettelse
ForumindlægMåske mange fejl, men er meget træt, og har skrevet det så godt jeg kunne, håber nogen kan rette den. Fatima and Saret Fatima is 16 years old muslim girl, who lives in Australia with her religious familiy. Her mother Semra is a purse maker for a Greek businessman, where tourists come and buys s... -
Kristendom, please hjælp mig,
ForumindlægHej allesammen Jeg skal desværre til religioneksamen, og ved INTET om hvad religionen, kristendom går ud på? er der ikke nogen her inde der please kan fortælle mig hvad det går ud på? og evt. give mig gode råd undervejs om religion eksame? .. please, er virkelig urolig, og har læst en del.. me... -
Datalogi - gauss program
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at skrive et program i c++, hvor jeg skal lave en række reduktion. Jeg får desværre nogle forkerte resultater. Kan I se, hvad der er galt? -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
ENERGI I BEVÆGELSE!!
Forumindlægjeg vil gerne hører om hvad forskellen er på kinetisk energi og så potentiel energi? hvis man f.eks. kaster en bold, så har den først kinetisk energi (mens man kaster den), men jo højere den kommer op jo mere potentiel energi får den? ....Det fatter jeg ikke?!!
