Resultater: 18221 til 18240 af 436512
-
Strøm etc
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med denne opgave... Er der nogen der kan hjælpe mig med delspørgsmål b og c? -
Magnetisme
ForumindlægEn flad cirkulær spole opstilles i den magnetiske meridianplan (lodret), der peger nord-syd. En kompasnål anbragt i centrum vil derfor indstille sig i spolens plan. Ligger spolens plan så vandret eller lodret?På forhånd tak! -
Lidt sætninger
ForumindlægHej, er der nogen, som vil hjælpe mig med at rette de her sætninger? Hvis der er en, som er dygtig til tysk, og har lyst til at tjene lidt på at hjælpe med at rette et par gange om måneden, så kontakt mig endelig!1) Min nye chef har boet tre år i AmerikaIn drei Jahre hat meiner neue Chef in Ameri... -
Hjælp til geometri opg. haster ..
ForumindlægJeg har brug for hjælp til, hvordan jeg skal gribe opgaven an. Jeg forestår ikke, hvad der skal beregnes og, hvordan - på vedhæftede fil... Håber inderligt på hjælp. På forhånd tak -
please er der en der vil hjælpe med at finde mine fejl i min oversættelse... be om:-)
ForumindlægDen danske version er nedenunder.. det er den man skal oversættelse til tysk.. be om jeg har gjort det jeg kan, bare hjælp mig med at finde mine fejll... Be om.. på forhånd tak JannikEr machte so viele fehlen wenn er versuchte deutsch zu sprechen, dass man kaum verstehen konnte was er meinte. „ic... -
2.g...
ForumindlægHej... Jeg skal begynde i 2.g efter sommerferien (om 2 uger) og glæder mig ikke. Har hørt at der skulle blive så mange afleveringer, at man næsten ikke får tid til vennerne :( Passer det? Og hvor mange afleveringer om ugen kan der forventes at få? -
Oversættelse
ForumindlægHej Jeg vil gerne oversætte følgende men mangler et lille fif "Han blev anholdt af politiet" "Politiet anholdte ham" Jeg ved at "at anholde"-detener -
Engelsk hedder det...
Forumindlæg"there must be plenty OF things to do"eller "there must be plenty things to do?" -
3.års-opgaven - emne???
ForumindlægHvordan fa.... vælger i andre fag og emne til 3.årsopgaven?Jeg har MEGET svært ved at finde ud af hvilke fag der er gode og interessante at skrive i. "Bare skriv efter interesse!!". Ja, flot, men jeg ved ikk hvad mine interesser er..Vil gerne høre fra andre, der skal til at starte i 3.g... -
ionisk radius
ForumindlægHey alle Jeg har fået en opgave hvor jeg skal sætte nogle stoffer i rækkefølger efter stigende radius. stofferne er P3-,s2-, Cl-, K+, Ca 2+ Hvordan finder jeg ud af dette -
Hjælp til forståelse af tekst
ForumindlægHej kære kloge mennesker Det er første gang jeg stiller spørgsmål til jer, og håber i vil svare mig senest Tirsdag aften:) Jeg har en tekst på tysk om en kvinde som tager hævn fra sin ex, men jeg kan ikke forstå hvordan hun tager hævn, fordi jeg synes det lyder inviklet, håber i vil hjælpe :) ... -
Engelsk... PLEASE
ForumindlægHejsa...!!!Har lige et spørgsmål vedrørende engelsk, som jeg håber nogle evt. vil hjælpe med.Da jeg d. 6 august skal til sygeeksamen i skriftlig engelsk, vil jeg høre pm nogle evt kan give nogle gode råd med hensyn til at forberede sig bedst.Har tænkt på at kigge ordbogen lidt igennem, da man jo ... -
Held og lykke med brevet i morgen (28. juli)
ForumindlægHej ;Vil bare ønske alle held og lykke med de svar der måtte komme ind af brevsprækken i morgen./Casper -
Salg af Molymod molekylebyggesæt
ForumindlægByg dine egne molekylemodeller med dette fantastiske Molymod molekylebyggesæt. Se mere på http://home20.inet.tele.dk/molekyle . -
Nogle gode råd til at analysere?
ForumindlægHey, har I nogle gode råd til hvordan man kan blive bedre til at analysere (primært engelske tekster..)Jeg er ikke så god til det, og ville gerne blive bedre, men ved ikke hvordan.. -
Til moderatorerne!
ForumindlægHejsa.Det er til min store rædsel (næsten), at jeg kan se, i har slettet alle indlæggene i dette forum. Kan i ikke lige smide dem tilbage? Jeg ville gerne støve nogle gamle indlæg frem.Som overskriften antyder, er denne besked primært rettet mod Sam (og ham den anden).YATZI! -
Den nye kvote 2-ordning
ForumindlægHejsa.Jeg læste i går i avisen at fra 2007 går vi over til en ny kvote 2-ordning, hvor man har Kvote Ia, Ib, IIa og IIb. Men jeg lagde mærke til at der stod at dette forholdsvis henvendte sig til den gruppe af unge, der har et snit der næsten er oppe på det snit, der behøves for at komme ind på d... -
differentialregning
ForumindlægHej :) Jeg har fået oplyst ligningen: f(x) = -3x2 + 6x + 24 så står der, at jeg skal differentier funktionen og derefter finde x-værdien hvor tangenten til f(x) er vandret. Hvordan er det nu liiiige jeg gør det :) På forhånd tak! -
Hjælp til modeller
ForumindlægHej Jeg skal løse denne opgave (b), og jeg er kommet frem til en løsning, men skal bare være sikker på den er rigtig. x= 13 og a=118.924 og b=9.45857 Så resultatet er 1556 -
Forfatterens egen kommentar i tekst
ForumindlægJeg er ved at læse en bog, hvor forfatteren pludselig har valgt at skriver en kommentar i romanen. Hvor litteraturhistorien er det et typisk træk, at forfatteren gør således?
