Søgning på: amish folket. Resultater: 18221 til 18240 af 19974
-
hjælp til en oversættelse?!
ForumindlægHej folkens! Er der én der har lyst til at kigge på min oversættelse. Jeg har prøvet at kigge efter fejl, men kunne jo godt være, jeg har overset noget. Tak!Román og hans bedste kammerater mødes ofte i byens nye park. De kan godt lide at spille fodbold der, fordi de kan være næsten alene. Efter e... -
Spansk - HJÆLP!
ForumindlægHey folkens , har virkelig brug for hjælp. Vi repeterer futurum i morgen. Mon det bliver svært ? - Recordamos futurum mañana. Me pregunto si será difícil Repeterede i præteritum i går ? - le hizo reating que el pretérito tensa ayer De sidder i klassen og repete... -
Oversættelse - hjælp!
ForumindlægEr der nogle der lige vil være søde og kigge på min oversættelse? det ville være dejligt. :-) Første den danske: Byens folk behandler ikke den lille gode ulv godt fordi de er bange for den, fordi normalt er alle ulve i denne verden vilde, grusomme og vil æde menneskene. Men den lille gode u... -
Oversættelse
ForumindlægHåbede nogle ville kigge min oversættelse igennem for fejl?For fem hundred år siden vidste man ikke ret meget om sundhed og hygiejne. I de tætbefolkede byer kunne man se rotter og fluer, der mæskede sig i alt det snavs og møg, som gaderne var fyldt med. Folk drak vand fra floder, der blev brugt s... -
Konspiration-911
ForumindlægInternationalt anerkendte videnskabsmænd er nu overbeviste om at USA er medskyldige for 911 og skjuler sandheden (læs press releases) http://www.scholarsfor911truth.org/ Se fysiker Steven Jones, der viser at regeringen i USA er medskyldige hvis ikke direkte årsag, download check det ud. Det er må... -
Hjælp til metoder i AT (his, psyk)
ForumindlægSå er det AT eksamen tid, og jeg skal på fredag aflevere min synopsis, men jeg er blevet lidt i tvivl om metodeafsnittet. Mit emne er "Slaget ved Stalingrad" og jeg skriver i henholdvis historie (A) og psykologi (B), så min problemformulering/problemstilling ser sådan ud: "Hv... -
Forskellen på en bachelor i biomedicin/molekylær biomedicin/molekylær medicin.
ForumindlægHej derude Jeg bliver færdig med min hf til sommer, og jeg tænker meget over hvilken bacheloruddannelse passer mig bedst. For det første er jeg meget i tvivl om jeg skal vælge en bachelor i biomedicin/molekylær biomedicin/molekylær medicin - eller om jeg skal vælge en bachelor i biokemi og mo... -
Immigration - metode?
ForumindlægHej folks. Jeg skal op i AT den 14. maj, altså næste torsdag. Jeg har valgt emnet "Immigration" som en kobling mellem spansk (A) og samfundsfag (C). I opgaven gør jeg meget ud af filmen "Maria llena eres de gracia" ("Maria Full of Grace" på engelsk). Filmen går kort ... -
Har ingen interesse for udannelse?
ForumindlægHej. Jeg går og bruger meget tid på og finde ud af, hvad jeg vil med mit liv. Selvom jeg har masser af interesser synes jeg det alt for svært og dedicate til en ting, og jeg bliver kun ældre. Måske har jeg ingen interesse for en uddannelse overhovedet og bare vil lærer om alt fra alle mulige sted... -
Spansk Rettelse af tekst
ForumindlægJeg skal oversætte et stykke tekst fra dansk til spansk Aztekerne er et folk som reagerede i Mexico i det 16. århundrede. Aztekerne konstruerede en stor by som hed Tenochtitlán. I dag er det Mexico City. Aztekerne har adskillige guder og den vigtigste er solguden. En anden vigti... -
Raketligningen
ForumindlægHej folkens. Jeg står og skal bruge raketligningen til min AT eksamen i morgen, men jeg er kørt fast i den helt til sidst. Håber der er en, der kan hjælpe mig igennem det sidste stykke. Jeg forklarer opgaven først og så hvor langt jeg er kommet. Jeg ved det er lidt meget tekst, men det er hurtigt... -
Sådan får du sidetallet til at passe i indholdsfortegnelsen
ForumindlægHej alle Dette er ikke ligefrem et spørgsmål, og drejer sig heller ikke udelukkende om SRP/SRO, men derimod et lille råd til alle, som skal skrive en længere opgave. Jeg læser lige pt. på universitetet hvor jeg gang på gang ser, at folk som skriver opgaver, end ikke kan finde ud af, at starte si... -
hjælp/ forslag til AT om doping
ForumindlægHey folkens !!! Som alle andre 2.g rundt omkring i det dansk land , er jeg også i gang med skrive synopsis hvor emne jo bekendt er fremtid - visioner og forudsigelser. Jeg har valgt at skrive om doping i sportsverdenen med fagende Samf ( A) og Bio (B) . jeg har lavet lidt indledende arbejde f... -
HASTER SAG!! OVERSÆTTELSE TYSK
ForumindlægHej jeg skal aflever en opgave her kl 23 59 , så vil i ikke lige hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger??? De er i Bulgarrien. Daniel spiller død, så han kommer tilbage og henter ham. Ham der manden kører i en S-klasse marcede benz. Daniel og ham der manden lærer hinanden at ke... -
Endnu en bøn om hjælp angående metoder
ForumindlægHej folkens. AT står for døren og om en lille uge skal jeg op og fremlægge min synopsis. Jeg har generelt godt styr på hvad jeg vil sige og har lavet en disposition osv. Det som volder mig flest problemer, er dog de (irriterende) metoder. Mine fag er engelsk(A)/historie(A). Overordnet set redegør... -
har virkelig brug for hjælp ang. AT!
ForumindlægHej! Pludselig er det ikke bare indholdet i synopsien man skal fremlægge har jeg fået fortalt, men de fokusere også på man kan fortælle noget UDOVER sit emne, og som man IKKE har sagt noget om i synopsen. Jeg har om ekstremsport, og har bare tænkt og tænkt og tænkt - men ved ikke hvad jeg skal si... -
MEDICIIIN?
ForumindlægHeeej jeg går i 2.g nu , og har siden jeg har kendt mig selv altid villet læse medicin i fremtiden. Altså det er VIRKELIG noget jeg brænder for , jeg interesser mig virkelig meget for det. Men har et problem. Jeg afslutter matematik B i år, og min lærer har givet mig 00 både i mundtlig og skrifll... -
en hjælpende hånd
Forumindlæg11) grafen for en lineær funktion går gennem punkterne (23og450) og (49og389)*Bestem en rengeforskrift for denne lineære funktion.* Bestem y-værdien for x=100 *Bestem for hvilken x-værdi y-værdien er 200.Min besvarelse: *y= -2,4x+503,9*263,9*x=126,612) antallet af enlige mænd uden børn i Danmark ... -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Metode igen igen..
ForumindlægJeg er kommet lidt i tvivl om, hvorvidt jeg har skrevet den rigtige anvendte metode i min synopsis. Jeg har skrevet, at jeg i fysik har brugt den naturvidenskabelige metode, herunder via. empiri, har jeg gået induktivt og kvantitativt til værks.. Nu er jeg i tvivl. Jeg forsøger at beslutte, om fy...
